joi, decembrie 5, 2024

Interviu cu Răzvan Gălățan, Director Operațional, Goodwill Consulting: Goodwill este pregătită să răspundă tuturor solicitărilor mediului de afaceri

Evenimente Club Antreprenor

Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Interviu cu Răzvan Gălățan

Director Operațional, Goodwill Consulting

Aveam cea mai diversă perioadă din punct de vedere al finanțărilor nerambursabile și Goodwill este pregătită să răspundă solicitărilor mediului de afaceri

Clubantreprenor.ro a organizat joi, 30 martie, evenimentul cu tema Soluții pentru finanțarea companiilor, unde și-a propus să prezinte cele mai avantajoase și eficiente metode și platforme de finanțare pentru firmele românești, precum și modul de accesare a acestora. Totodată, în cadrul acestui eveniment au fost propuse mai multe măsuri care să determine dezvoltarea start-up-urilor și consolidarea spiritului antreprenorial al românilor.

În cadrul evenimentul, din partea Goodwill Consulting GWC a fost prezent domnul Bűkfeyes-Rákossy Zsombor, care ocupă funcția de Sales Manager și care a vorbit despre Programele Regionale 2023, în prezentarea sa.

Grupul internațional Goodwill are 14 birouri la nivel național și internațional. Din cele 14 birouri, 8 se regăsesc în România în următoarele orașe: Cluj-Napoca, București, Oradea, Craiova, Suceava, Iași, Odorheiul Secuiesc și Miercurea-Ciuc. Sediul central al firmei este în Cluj-Napoca de unde a și început dezvoltarea companiei în România, în anul 2008. Pe parcursul anilor firma a continuat să se dezvolte reușind acum să aibă un număr de 129 angajați și colaboratori structurați astfel: departament de consultanță, departament de vânzări, marketing, telemarketing, departament administrativ, departament juridic și avem și un trainer specializat care se ocupă de un proiect inițiat în acest an și anume Goodwill Academy.

Politica firmei este de a diversifica în permanență gama de servicii oferite și de a se dezvolta în permanență. Din acest motiv, numărul orașelor în care au birouri continuă să crească și gama de servicii pe care o oferă e din ce în ce mai diversificată.  Goodwill Consulting lucrează și a lucrat pe orice tip de finanțări nerambursabile de la programele clasice POR, PNDR, diverse fonduri naționale, la programele mai speciale: POIM, POPAM, POC, HG807 (ajutor de stat). De asemenea, llucrează atât cu firme de tip Start-Up, cât și cu IMM existente, dar și cu firme mari și autorități publice locale.

Pe lângă partea de consultanță pentru obținere fonduri nerambursabile mai oferă și alte servicii vitale pentru zona de afaceri: analiza financiară, analiză de piață, consultanță în obținerea de credite, consultanță pentru participare la proceduri de achiziție publică, proiectare, panouri care utilizează energie regenerabilă, dar și soluții de tip RPA (Robotic Process Automation).

Director Operațional Goodwill Consulting, Răzvan Gălățan, a aplicat la această companie, pentru o poziție de consultatn junior, în anul 2015, după terminarea primului an de masterat. Din anul 2017, Răzvan a început să conducă o echipă de consultanți, în același ann devenind și director pe programele de finanțare din fonduri naționale. A coordonat, din această poziție, mai multe sesiuni de depunderi de proiecte, timp de 4 ani, sesiuni care s-au dovedit a fi un succes.

Luna aceasta aniversați 15 ani de activitate în România. Care sunt cele mai importante repere în activitatea dumneavoastră?

Aniversarea de 15 ani poate fi analizată din două perspective. Pe de o parte, avem evoluția grupului, care a constat în adăugarea rând pe rând a unor servicii și soluții care să ofere un confort cât mai mare clienților care apelează la noi. Printre acestea aș aminti proiectarea și arhitectura, sistemele fotovoltaice, automatizarea robotizată a proceselor, consultanță în obținerea de credite, analize de piață sau analiză financiară. Toate acestea completează domeniul principal, cel al consultanței în fonduri nerambursabile, atât din surse europene, cât și din cele naționale. Pe de altă parte, cei 15 ani sunt reprezentați de cele peste 2.500 de proiecte de succes, la nivel național și care au o diversitate foarte mare din punctul de vedere al tipului solicitantului și a programelor de finanțare. Suntem aproape să atingem borna de jumătate de miliard de euro finanțare nerambursabilă atrasă pentru România. 

Cum marcați cei 15 ani de activitate?

Am marcat cei 15 ani prin trei piloni:

  • Imaginea companiei. Recunoaștere. Impact 
  • Responsabilitate pentru mediu înconjurător 
  • Integrarea valorilor Goodwill și suportul angajaților

Profit de ocazie să detaliez pilonul privind responsabilitatea pentru mediul înconjurător.  Am selectat 15 angajați pentru care am calculat emisiile de carbon anuale pe care le-am cuantificat cu ajutorul ultimelor studii apărute în Statele Unite în 2022. A reieșit din studiu că impactul de carbon anual al celor 15 colegi este în valoare de 8,914.40 euro. Acest buget îl vom folosi pentru a acorda 18 vouchere de 500 euro pentru scrierea proiectelor întreprinderilor care depun proiecte pe Fondul pentru Modernizare (finanțări pentru dezvoltare capacități de producere energie verde) sau în prin PNRR pe pepiniere și domeniul reciclării. Drept urmare, ne așteptăm la realizarea a cel puțin 18 proiecte prietenoase cu mediul care să profite de aceste vouchere care sunt deja disponibile în fiecare regiune a țării.

Compania Goodwill Consulting GWC a înregistrat anul trecut venituri record. Ce a stat la baza acestui rezultat?

Aș vrea să vă dau contextul acestei reușite: începând cu anul 2021, Goodwill Consulting avut un nou director general, în persoana lui Tussay Szilard, care a avut mare încredere în echipa noastră și ne-a oferit suportul și libertatea necesară pentru a inova și a reforma echipa. Astfel, anul 2021 a fost un an al schimbărilor și al reformelor la nivelul departamentului de consultanță. Alături de mine a venit o echipă nouă de management, o super echipă, așa cum îmi place mie să o numesc. Cu ajutorul lor am reușit să ajungem astăzi la 86 de consultanți, o echipă de vânzări la fel de numeroasă și am reușit astfel ca în doi ani să ne dublăm cifra de afaceri de la 15 milioane la 30 milioane de lei. În 2022 aceste rezultate s-au datorat și numărului semnificativ de proiecte pentru care exista finanțare nerambursabilă și din fericire 2023 se anunță cel puțin la fel de bogat în proiecte cu fonduri europene.

Care sunt avantajele celor care apelează la serviciile societății dumneavoastră?

Punctele forte ale firmei noastre de consultanță în fonduri europene sunt transparența ofertelor, garanțiile contractuale, numeroasele referințe și gama largă de servicii oferite. Ne implicăm în proiectele noastre pentru a obține succes, iar clienții noștri beneficiază de parteneriate pe termen lung și de soluții financiare eficiente. Acestea sunt aspectele care ne diferențiază și ne permit să realizăm lucruri excepționale.

În momentul de față care sunt principalele programe care trebuie luate în considerare de antreprenori?

Așa cum spuneam, în ceea ce privește proiectele prietenoase cu mediul, avem în perioada următoarea Fondul pentru modernizare, unde se pot realiza investiții de până la 20 mil. euro pentru în surse regenerabile de energie. Tot în domenii apropiate, Planul Național de Redresare și Reziliență pune la dispoziție posibilitatea de a obține finanțare europeană pentru înființarea sau dezvoltarea pepinierelor forestiere, oferind finanțare de până la 2 mil. Euro sau pentru construirea și dezvoltarea unor fabrici de reciclare cu finanțări de până la 8,4 mil. Euro. Pe programele puțin mai clasice, Agențiile de Dezvoltare Regională din toate regiunile se pregătesc intens pentru a lansa apeluri pentru IMM-uri, cu valori cuprinse între 50.000 și 1.5 mil euro, iar pe Planul Național Strategic ne putem aștepta la lansări pe irigații, zootehnic sau domeniul alimentar încă din această vară. Nu în ultimul rând, tot în PNRR avem apelurile pe digitalizare, cea până la 100.000 de euro care este deschisă până la final de iunie sau digitalizarea mai complexă unde proiectele pot merge până la 3 mil. Euro. Acestea le-am putut enumera aici, dar recomand oricărei persoane juridice interesate să inițieze în dialog cu colegii mei prezenți în fiecare județ al țării și să identifice finanțările cele mai potrivite pentru ei.

Despre Goodwill Consulting

Goodwill Consulting, firmă de consultanță în fonduri nerambursabile, cu o activitate de 15 ani pe piața românească, oferă un spectru larg de servicii și furnizează clienţilor săi soluţii complexe, incluzând asistenţă în identificarea proiectelor şi a surselor de finanţare, servicii de consultanţă în elaborarea proiectelor şi servicii de management de proiect.

Grupul de firme Goodwill oferă patru tipuri de servicii: consultanță în fonduri nerambursabile, proiectare și arhitectură, soluții integrate pentru energie regenerabilă și, nu în ultimul rând, RPA.

Solicită acum consultanță gratuită prin completarea formularului de aici.

 

Urmărește-ne:

Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -Advertising Club Antreprenor

Ultimele Știri

Vlad Enăchescu este noul Director General al Eventim România

Vlad Enăchescu a fost numit Director General al Eventim România, una dintre cele mai importante companii de ticketing din...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor