Interviu cu Georgian Drăghici și Laurențiu Jiga
Director de vânzări & fondator și CEE managing Director, Brand Management
Lansarea Indicatorului #Trafic5 și perspectivele pieței de indoor advertising
În urmă cu o lună, Brand Management a anunțat lansarea unui indicator propriu de monitorizare a traficului în centrele comerciale din principalele orașe din România. De ce ați lansat #Trafic5?
Răspuns Georgian Drăghici, director de vânzări în Brand Management: Compania Brand Management este activă pe piața din România, dar și în străinătate, de peste 20 de ani, perioadă în care am acumulat cantități uriașe de date, statistici și indicatori specifici pieței pe care activăm – cea de indoor advertising. Având acumulate atât de multe informații, ne-am dat seama că putem face mai mult pentru actualii și potențialii noștri clienți, punându-le la dispoziție informații pe care, altfel, le-ar fi aproape imposibil să le obțină din altă parte.
Care sunt principalele beneficii ale acestui indicator – #Trafic5?
Răspuns Georgian Drăghici: Aceste informații sunt de natură să creeze o imagine mai clară cu privire la numărul de vizite pe care le fac românii în mall-uri. #Trafic5 este un instrument extrem de util marketerilor și companiilor interesate să deruleze campanii publicitare indoor. Scopul nostru este să le ajutăm să aleagă când și unde să deruleze campaniile de indoor advertising, astfel încât mesajele lor de brand să ajungă la cât mai mulți potențiali cumpărători chiar în momentul în care iau deciziile de cumpărare. Brand Management poate furniza cu maximă acuratețe date privind traficul în mall-uri, pe orice intervale temporale: zile, luni, ani.
Care sunt orașele sau mallurile incluse în #Trafic5?
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
10 decembrie: Future Energy Europe Summit, Ediția a IV-a
17 decembrie - Gala Club Antreprenor, Ediția a XVII-a
19 decembrie - Viitorul asigurărilor în domeniul transporturilor, expedițiilor și logisticii
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Răspuns Georgian Drăghici: În alcătuirea indicelui #Trafic 5, compania a luat în calcul doar orașele cu o populație de peste 200.000 de locuitori, iar următoarele, după acest criteriu, sunt Brașov, Craiova și Galați. Este important de menționat că aceste valori de traffic din malluri cuprind și vizitatorii din zonele limitrofe ale acestor orașe.
Evident, Bucureștiul este primul în acest top. Care sunt următoarele? Ce șanse există ca Bucureștiul să fie detronat sau măcar ajuns din urmă în viitorul apropiat?
Răspuns Laurențiu Jiga, fondator și CEE managing Director al Brand Management: Pe primul loc se află, evident Bucureștiul, care marchează peste 10 milioane de vizite lunare în malluri. Există însă o problemă: decalajul foarte mare între București și următoarele orașe din țară. României îi lipsesc orașe cu populații de 500.000 – un milion de locuitori. În afară de București, niciun alt oraș nu se apropie de această cifră oficială de 1,7 milioane de locuitori. De aceea, este imposibil, în viitorul apropiat și îndepărtat, ca Bucureștiul să fie detronat din acest top.
Cum vă așteptați să evolueze situația în celelalte orașe?
Răspuns Lurențiu Jiga: E clar că la nivelul orașelor de 200-250.000 de locuitori vor exista mișcări în viitorul apropiat, mai ales că sunt anunțate diverse proiecte de extindere a unor centre comerciale existente. Cu siguranță, până la finalul deceniului vom asista la o serie de schimbări ale pieței, dar acest lucru va depinde și de modul în care aceste orașe vor reuși să atragă noi investiții în centre comerciale și cât de atractive vor fi în atragerea de noi rezidenți și turiști.
Puteți sumariza în câteva cuvinte activitatea Brand Management în cei 20 de ani de existență?
Răspuns Laurențiu Jiga: Brand Management este prezentă în peste 150 de locații din România, iar aici mă refer la mall-uri, supermarket-uri și centre de afaceri din primele 20 cele mai importante orașe ale României. În cei 20 de ani de activitate, am contribuit la expunerea campaniilor indoor advertising în fața a peste 110 milioane de vizite pe lună, contorizate și comunicate de locațiile respective. Aproximativ 85% dintre clienţii noștri sunt alături de noi încă de la început, ceea ce reflectă un grad ridicat de încredere și satisfacție.