vineri, septembrie 30, 2022

Interviu cu Lucia Morariu, CEO Eximtur: Estimăm în 2022 o cifră de vânzări totală a Eximtur de 40 mil. Є din care minim 20% aportul business travel & MICE

Must Read

Interviu cu Lucia Morariu

CEO Eximtur

Estimăm în 2022 o cifră de vânzări totală a Eximtur de 40 mil. Є din care minim 20% aportul business travel & MICE

Interviu cu Lucia Morariu, CEO Eximtur despre provocările segmentelor turismului de afaceri și MICE din acest an. Reluarea delegațiilor și a evenimentelor de business se face treptat și depinde în continuare de evoluția următoarelor valuri de pandemie, spune Lucia Morariu. Iar bugetele clienților business sunt adaptate prețurilor din piață, care au crescut anul acesta față de ultimii doi ani de pandemie.

Interviu realizat de Carmen Neacșu, Fondator consilierturism.ro.

Cum evoluează în această perioadă segmentele business travel și MICE?

Remarcăm în perioada actuală o relansare a deplasărilor în scop de business, s-a reluat și organizarea de evenimente, în special a celor de tip team building.

Comportamentul de consum al turiștilor din toată lumea s-a modificat pe fondul pandemiei. Care sunt acele tendințe majore evidențiate în cele două segmente?

O tendință evidentă în pandemie ar fi aceea că o parte din evenimentele de business s-au mutat în mediul online sau au fost organizate în regim hibrid.

Sunt anumite destinații sau servicii care au urcat oarecum surprinzător în topul preferințelor clienților din cele două segmente? Ce e la modă? 

Clienții segmentelor business travel și MICE călătoresc spre destinații “date”, mai mult sau mai puțin turistice, în funcție de proiectele pe care le au în derulare, în funcție de relațiile contractuale și necesitățile companiei angajatoare.

Cum au evoluat bugetele clienților business travel? Dar cele MICE?

Bugetele clienților business sunt adaptate prețurilor din piață, care au crescut anul acesta față de ultimii doi ani de pandemie.

Care sunt perspectivele segmentelor Business Travel si MICE în acest an?

Reluarea delegațiilor și a evenimentelor de business se face treptat și depinde în continuare de evoluția următoarelor valuri de pandemie.

Dar pe termen mediu?

Pe termen mediu, sperăm la o revenire a vânzărilor business și MICE măcar la nivelul de dinainte de pandemie.

Care sunt principalele provocări cu care vă confruntați?

Principale provocări cu care ne confruntăm sunt cele legate de întârzierile și anulările de zboruri, situații generate de lipsa de personal din aeroporturi și din industria aviatică, la care se adaugă și nevoia proprie de personal calificat și specializat pe segmentele business travel & MICE.

Cum a rezistat businessul Eximtur pe perioada pandemiei, ce măsuri ați adoptat?

În prima instanță am adoptat măsuri de restructurare, de reducere a costurilor de funcționare și a celor operaționale, păstrând colectivul de bază la business travel și implementând strategii noi, de policalificare a personalului existent.

Cât la sută din cifra de afaceri totală a agenției este susținută de cele două segmente? Care e cifra de afaceri totală în acest an?

Estimăm o cifră de vânzări totală a agenției în acest an de cca. 40 milioane de euro din care minim 20%  se va realiza din business travel & MICE.

Ce investiții ați efectuat pentru eficientizarea activității agenției?

Am investit în zona online și tehnologie.

 

- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Latest News

Reciclarea ambalajelor: răspunderea extinsă a producătorilor, atribuțiile autorităților și rolul consumatorilor

Articol realizat de Asociația Română pentru Ambalaje și Mediu (ARAM) Sistemul de răspundere extinsă a producătorului, care funcționează în România...
- Advertisement -spot_img

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -spot_img