- Primark anunță cel de-al treilea magazin din România.
- Noul magazin al retailerului se va deschide în a doua jumătate a anului 2024 în orașul Timișoara.
- Procesul de recrutare pentru pozițiile manageriale este în curs de desfășurare, iar oferta va fi completată cu alte posturi la începutul anului viitor.
Primark, retailerul de modă internațional, a anunțat că intenționează să deschidă un al treilea magazin în România, situat în Iulius Town Timișoara. Magazinul va fi prima locație Primark din vestul țării și urmează să fie inaugurat în a doua jumătate a anului 2024.
Al treilea magazin Primark în România
Anunțul vine după intrarea de succes a Primark pe piața românească în decembrie 2022, odată cu deschiderea primei sale locații în ParkLake Shopping Centre, București. Doar șase luni mai târziu, retailerul a deschis un al doilea magazin în oraș, în Centrul Comercial AFI Cotroceni, în iunie 2023.
Recrutarea pentru noul magazin a început, iar oportunitățile de angajare pentru pozițiile manageriale pot fi găsite pe site-ul Primark Careers. Oferta va fi completată la începutul anului viitor când vor fi disponibile și alte posturi din zona de visual merchandiser, resurse umane și asistenți de retail. Cei care se alătură echipei Primark au oportunitatea de a construi o carieră solidă în retail. Primark oferă ample programe de formare interne, precum și oportunități de învățare și dezvoltare la toate nivelurile.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
10 decembrie: Future Energy Europe Summit, Ediția a IV-a
17 decembrie - Gala Club Antreprenor, Ediția a XVII-a
19 decembrie - Viitorul asigurărilor în domeniul transporturilor, expedițiilor și logisticii
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Distribut pe aproximativ 3.000 de metri pătrați de spațiu retail, noul magazin va oferi experiența de cumpărături pentru care Primark este cunoscut și apreciat. Clienții vor avea parte de cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte, frumusețe, stil de viață și articole pentru casă. De asemenea, magazinul va comercialza și produse sub marca Primark Cares, în continuă creștere.
Primark se angajează să ofere îmbrăcăminte mai durabilă la prețuri accesibile pentru toată lumea. În prezent, 50% din hainele Primark sunt realizate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse sustenabile, iar retailerul s-a angajat să atingă pragul de 100% până în 2030.
Maciej Podwojski, Director ECE, Primark:
„Ne bucurăm să anunțăm următorul nostru magazin din România, care se va deschide în Iulius Town Timișoara, în a doua jumătate a anului 2024. Suntem încântați să aducem brandul Primark clienților din regiune și așteptăm cu nerăbdare să completăm echipa Primark cu oameni pasionați de modă și retail. Magazinul va deveni a treia noastră locație din România și reprezintă o altă etapă importantă în expansiunea noastră pe această piață, precum și în regiunea mai largă a Europei Centrale și de Est (ECE).”
Oana Diaconescu, Director Leasing IULIUS:
„Intrarea Primark pe piața românească la sfârșitul anului trecut a reprezentat un moment de referință pentru piața locală de specialitate. Ne bucurăm să aducem în Iulius Town Timișoara primul magazin Primark din afara Bucureștiului, un brand care este cu siguranță foarte așteptat de clienții din Timișoara, din regiune și chiar din străinătate. Continuăm să aducem în rețeaua noastră proiecte inovatoare și așteptate cu nerăbdare, în care românii se regăsesc. Ne actualizăm constant mixul de chiriași pentru a răspunde așteptărilor mereu provocatoare ale publicului.”
Despre Primark
Primark este un retailer de modă internațional cu peste 70.000 de angajați în 16 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de bază de calitate superioară la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, la produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare, Primark deține peste 400 de magazine la nivel global și continua să se extindă pe piețe noi și existente cu obiectivul de a ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026, inclusiv pe noua piață din Ungaria.
Primark face eforturi pentru a oferi modă mai durabilă la prețuri rezonabile pentru fiecare. Ambiția Primark constă în prelungirea ciclului de viață al hainelor, protejarea vieții pe planetă și susținerea mijloacelor de trai ale oamenilor care confecționează hainele Primark. În acest sens, Primark a publicat o serie de angajamente pe care își propune să le îndeplinească până în 2030. Acestea includ realizarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile, proiectarea hainelor în așa fel încât să fie implicit reciclabile, înjumătățirea emisiilor de dioxid de carbon de-a lungul întregului lanț de valoare și asigurarea unui salariu echitabil lucrătorilor din lanțul de aprovizionarea.
Despre Iulius Town
Iulius Town Timisoara reprezintă al doilea proiect mixt de regenerare urbană dezvoltat de către compania IULIUS, după Palas Iaşi. Inaugurat în 2019, în urma unei investiții de 442 de milioane de euro a IULIUS și Atterbury Europe, proiectul a dat o nouă viață Timișoarei, atragând unele dintre cele mai mari companii internaționale în hub-ul de afaceri.
-
102,000 mp – cea mai mare suprafaţă de retail din afara Bucureştiului.
-
450 magazine, cafenele și restaurante tematice.
-
12 săli de cinema și primul concept de cinema VIP (cina și film, all inclusive) în afara Capitalei.
-
Centru de fitness cu piscină semi-olimpică.
-
Grădiniță şi şcoală primară.
-
Parc cu un carusel venețian și lac.
-
4 clădiri office premium 82.000 mp, 50 companii multinaționale și 9.500 angajați.
-
3 săli de evenimente.