sâmbătă, octombrie 23, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Interviu cu Shireen Hanandeh, Fondator și Director General, Dr. Vet Clinic: Dr. Vet Clinic – servicii veterinare premium, cosmetică și hairstyling canin

Must Read

Flanco dă startul campaniei de Black Friday

Flanco organizează între 22 octombrie și 30 noiembrie a unsprezecea ediție a campaniei Black Friday Retailerul a pregătit...

Green Deal, oportunitate pentru dinamizarea transportului pe Marea Neagra și Fluviul Dunărea

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), în parteneriat cu Reprezentanța Comisiei Europene în România, a organizat, joi,...

ANCOM: Peste 8 milioane de numere de telefon și-au schimbat operatorul, dar nu și utilizatorul

În cei 13 ani de când a fost lansat serviciul de portabilitate, care oferă utilizatorilor libertatea de a-și alege...

Interviu cu Shireen Hanandeh,

Fondator și Director General, Dr. Vet Clinic

Dr. Vet Clinic – servicii veterinare

premium, cosmetică și hairstyling canin

Dr. Vet Clinic este apreciată și respectată în industria de servicii veterinare, oferind inclusiv servicii de cosmetică și hairstyling canin. Ce v-a determinat să alegeți acest segment de business?

În primul rând dorința de a ajuta, eu la rândul meu dețin animale de companie și mi-am dorit să am posibilitatea să le ofer siguranță din punct de vedere medical atunci când se impune. Ulterior am pus accent pe îmbinarea tuturor facilităților de care pot beneficia clienții noștri, inclusiv serviciile de cosmetică și hairstyling canin unde pot spune cu siguranță că traversăm o perioadă în care am început să învățăm și să acordăm atenție animăluțelor care ne însoțesc în viața de zi cu zi.

Ce echipamente și soluții folosiți? Ce înseamnă îngrijire profesională cu astfel de tehnologii de ultimă generație?

Dacă ne raportăm la echipamente și medicamente veterinare, este necesar să menționez faptul că toate produsele pe care le utilizăm în cadrul Dr. Vet Clinic sunt recunoscute la nivel european din punct de vedere al îmbunătățirii procesului de tratament al fiecărui pacient, astfel încât ne dorim să ne faciliteze rezultatul/ diagnosticul și tratamentul aplicat acestora.

Dacă ne raportăm la produsele de cosmetică și hairstyling canin, aici pot spune faptul că produsele pe care ne bazăm în cadrul Dr. Vet Clinic sunt printre cele mai bune pe care le putem găsi la ora actuală pe piață și care sunt testate din punct de vedere dermatologic și sunt avizate de către Ministerul Sănătății. Suntem foarte pasionați și interesați de satisfacerea atât a pacienților cât și a proprietarilor, astfel încât ne dorim ca în viitorul apropiat să ne formăm o bază de clienți cât mai mare și care să fie bazată doar pe satisfacerea pe deplin a acestora, regula nr. 1 pe care noi ne bazăm fiind satisfacerea pacienților.

Ce investiții presupune dezvoltarea unei clinici veterinare premium?

În momentul în care am decis să pun bazele acestui business, după cum am menționat anterior, în primul rând am pus pe primul loc pacienții iar ulterior am luat în calcul și necesarul de investiție care a stat la baza construirii proiectului  Dr. Vet Clinic.

Consider că înainte de toate aspectele care țin de latura financiară este necesar să ne bazăm pe pasiune/devotament/empatie/implicare și profesionalism. Raportat la investiția din punct de vedere al aparaturii am ținut cont și am luat în calcul achiziționarea celei mai bune aparaturi, astfel încât să întrunim un standard ridicat din punct de vedere al calității serviciilor oferite de către noi.

 

Care este profilul clienților Dr. Vet Clinic? Cum au evoluat cerințele acestora, în ultimii ani?

În momentul actual pot spune că suntem într-o continuă descoperire a clienților care ne trec pragul. Nu pot descrie exact profilul clienților Dr. Vet Clinic deoarece suntem deschiși în fața oricărui pacient/client, evident serviciile noastre consider că trebuie să mulțumească pe oricine atât din punct de vedere medical cât și pe partea de cosmetică și hairstyling canin.

Din punct de vedere al evoluției cerințelor acestora, consider că ne aflăm pe un trend ascendent, evident într-o continuă dezvoltare și adaptare față de nevoile acestora, în concluzie suntem pregătiți să facem față oricărei provocări.

Care sunt cele mai solicitate servicii?

De regulă în acest domeniu putem lua în calcul faptul că tendințele serviciilor solicitate sunt influențate oarecum și de către sezonalitate, dar majoritatea pot spune că au fost urgențe care au constat în diferite cazuri/situații la care noi a trebuit să răspundem cu cel mai mare interes și implicare astfel încât rezultatul să fie cât mai pozitiv din punct de vedere al sănătății pacienților noștri.

Ce consideraţi că este mai important pentru clienți atunci când aleg o clinică veterinară: aspectul clinicii, dotarea tehnică sau profesionalismul personalului?

Cu siguranță aspectul, probabil prima impresie contează și tot timpul ne raportăm la contactul vizual pe care îl are un client cu o clinică veterinară, moment în care se observă atât incinta cât și aparatura pe care o deținem. Este necesar să menționez că pe lângă acest aspect trebuiesc întrunite foarte bine și alte două aspecte care sunt strâns legate, atât serviciile oferite cât și profesionalismul de care trebuie să dăm dovadă în momentul în care ne desfășurăm activitatea.

Care sunt tendințele în materie de servicii veterinare?

Tendințele la nivel de servicii medicale au fost și sunt legate de faptul că este necesar să avem toate serviciile la un loc. Dacă întrunim acest aspect cu siguranță consider că ne ridicăm la nivelul așteptărilor pe care le au clienții noștri, deoarece nu mai este nevoie să ne deplasăm dintr-un loc în altul pentru a putea trata un pacient. Evident susțin faptul că este necesar să dăm dovadă de implicare astfel încât să punem un diagnostic și un tratament corespunzător astfel încât să avem și rezultate din acest punct de vedere.

Care a fost cea mai mare provocare pe care ați întâmpinat-o în decursul carierei dumneavoastră?

Pot spune că până în momentul de față nu am întâmpinat sau nu am considerat niciun moment de „cumpănă” din cariera mea ca fiind o provocare. Într-adevăr am întâlnit momente decisive dar care nu au fost și dificile. În momentul în care vorbim despre business și întreaga mea carieră pot spune că le-am manageriat cu brio astfel încât să nu-mi fie teamă niciodată de următorul pas sau de ceea ce va urma.

De ce calități este nevoie pentru a reuși într-un astfel de domeniu?

Consider că pentru a reuși într-un astfel de domeniu este necesar să avem perseverență, foarte mult studiu de caz pentru că din punct de vedere medical ne aflăm într-o continuă dezvoltare profesională, și nu în ultimul rând tact, iar când spun tact mă rezum strict la faptul de a avea capacitatea de a forma o echipă foarte bine legată care să aibă capacitatea de a comunica, de a asculta și de a pune în practică atât propriile cunoștințe cât și ale celorlalți colegi atunci când se solicită sprijinul lor. Evident coroborat cu toate cele enumerate mai devreme este necesar să avem capacitatea de a ne adapta oricărei situații și oricărei schimbări.

Cum vedeți evoluția afacerii dumneavoastră?

Consider că evoluția acestui business se bazează în primul rând pe oameni, mai exact pe colegii noștri din cadrul Dr. Vet Clinic care au dorința de a se dezvolta odată cu acest concept, practic cu fiecare pacient în parte care este tratat la noi. Pentru noi este foarte important să ne lăsăm amprenta într-un sens pozitiv de la primul contact cu fiecare client astfel încât acesta să se întoarcă dintr-un simplu motiv iar acesta să fie bazat pe încrederea formată în timp vis-a-vis de serviciile oferite.

Cum percepeți gradul de competiție / concurență din acest sector?

Deși în acest segment de business suntem destul de multe Clinici/Cabinete Veterinare prioritatea noastra nr.1 sunt pacienții. Deși avem fiecare clienții noștri consider că nu trebuie să ne îndepărtăm de scopul nostru primordial, acela de a ne ocupa și trata pacienții. În concluzie consider că în strânsă colaborare cu ceilalți, fie ea stabilită sau nu, cu siguranță cu toții formăm un întreg.

Ce hobby-uri aveți? Cum vă relaxați după o săptămână intensă de lucru?

Referitor la relaxarea după o săptămână intensă de lucru, pot spune că știu când începe o săptămână de lucru dar nu știu când se termină, deoarece în segmentele de business unde îmi desfășor activitățile se impune ca eu să fiu tot timpul activă. În concluzie pot spune că beneficiez de mai puțină relaxare și de mai multă muncă sau cum îmi place mie să o denumesc, “relaxare prin muncă”.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Flanco dă startul campaniei de Black Friday

Flanco organizează între 22 octombrie și 30 noiembrie a unsprezecea ediție a campaniei Black Friday Retailerul a pregătit...

Green Deal, oportunitate pentru dinamizarea transportului pe Marea Neagra și Fluviul Dunărea

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), în parteneriat cu Reprezentanța Comisiei Europene în România, a organizat, joi, 21 octombrie, evenimentul „Valorificarea transportului...

ANCOM: Peste 8 milioane de numere de telefon și-au schimbat operatorul, dar nu și utilizatorul

În cei 13 ani de când a fost lansat serviciul de portabilitate, care oferă utilizatorilor libertatea de a-și alege cea mai potrivită ofertă pentru...

Allview va lansa campania Black Days,o nouă interpretare a ediției de Black Friday 2021

Campania se va derula în perioada 22 octombrie – 15 noiembrie 2021, iar ofertele vor fi incluse treptat, în mai multe episoade. Produsele...

Platforma de marketing automatizat Retargeting Biz revoluționează sectorul de e-mail marketing aducând magazinelor online newslettere personalizate, cu creșterea vânzărilor cu peste 12% încă din...

Odată cu lansarea noii platforme în luna Septembrie, compania autohtonă Retargeting Biz, ce operează pe 4 piețe europene (România, Ungaria, Grecia și Bulgaria) a...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -