sâmbătă, octombrie 24, 2020
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Used Products a ajuns la afaceri de peste jumătate de million de euro în România și vrea să se extindă pe piață

Must Read

Raport PwC: Implementarea tehnologiei blockchain poate aduce un plus de 1,76 trilioane dolari la PIB-ul global până în 2030

Tehnologia blockchain va fi adoptată la scară largă în întreaga economie globală până în 2025 și are potențialul de...

Hidroelectrica lansează serviciul Call Center destinat clienților

Începând de astăzi, 23 octombrie 2020, Hidroelectrica pune la dispoziția clienților Serviciul Call Center, apelabil la numărul 021 9834,...

Raportarea fiscală în timp real – un salt către o colectare eficientă a TVA

Primul termen de conectare a caselor de marcat la serverele ANAF a fost depășit, ce urmează? Autor: Georgiana Iancu,...

Filiala locală a retailerului de origine olandeză Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, a raportat afaceri de peste jumătate de milion de euro în primele nouă luni din 2020. Ceea ce înseamnă o creștere mai mare de 100% față de aceeași perioadă a anului trecut, când cifrele însumau 250.000 de euro.

Până la finele anului, Alexandru Săsărman (34 ani), antreprenorul clujean care a deschis, alături de soția sa Ramona (35 ani), prima franciză Used Products în România în 2018, se așteaptă să înregistreze o cifră de afaceri de circa 750.000 de euro și un profit net de peste 200.000 euro.

60 de magazine în cinci țări

La ora actuală, compania olandeză fondată în 1997 are în jur de 60 de magazine în cinci țări: Olanda, Belgia, Spania, România și, de curând, Germania. În România, compania intenționează să se extindă și este în căutare de parteneri pentru orașele mari: Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Iaşi, Braşov, Sibiu, Oradea şi Arad.

„Suntem, în prezent, în etape diferite de discuție pentru București, Sibiu și Timișoara, condițiile de acceptare în lanțul de francize sunt flexibile, însă fiecare potențial candidat trebuie să treacă printr-un proces riguros de selecție”, explică Alexandru Săsărman.

Magazinul Used Products de pe strada Aurel Vlaicu, nr 4, vizavi de Cinema Mărăști, din Cluj-Napoca, care are în medie 800-900 de clienți lunar, a fost deschis în 2018 în urma unei investiții de peste 100.000 de euro. Cu toate acestea, Alexandru Săsărman spune că un centru Used Products poate fi deschis începând de la 40.000-50.000 de euro.

Un centru poate fi deschis cu 50.000 de euro

„Majoritatea bugetului inițial este direcționat către amenajarea spațiului și către primul stoc de produse. Totuși, există magazine de 50-60 mp  în rețea atât, unde investiția inițială a fost sub 50.000 de euro. Conform planului de afaceri întocmit anterior deschiderii locației din Cluj Napoca, s-a estimat că amortizarea se va face în aproximativ trei ani. Pentru a fi un reper al urmatoarelor centre din Romania, noi am investit mai mult decât s-a estimat, astfel că amortizarea se va face în 3-5 ani”.

Compania Used Products, fondată în 1997 în Alkmaar, Olanda, se extinde în sistem de franciză şi vinde atât produse noi, cât şi folosite. Clienții companiei pot cumpăra, vinde, si face schimburi de produse – de la telefoane şi laptopuri, la ceasuri, biciclete sau jocuri, atât online cât și offline în magazinele rețelei.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Raport PwC: Implementarea tehnologiei blockchain poate aduce un plus de 1,76 trilioane dolari la PIB-ul global până în 2030

Tehnologia blockchain va fi adoptată la scară largă în întreaga economie globală până în 2025 și are potențialul de...

Hidroelectrica lansează serviciul Call Center destinat clienților

Începând de astăzi, 23 octombrie 2020, Hidroelectrica pune la dispoziția clienților Serviciul Call Center, apelabil la numărul 021 9834, informează compania. Prin accesarea acestui serviciu,...

Raportarea fiscală în timp real – un salt către o colectare eficientă a TVA

Primul termen de conectare a caselor de marcat la serverele ANAF a fost depășit, ce urmează? Autor: Georgiana Iancu, Partener, Asistență Fiscală și Juridică,...

Summit-ul ODD organizat de CSR Europe reunește executivi de top și factori de decizie politici în jurul Pactului European pentru o Industrie Sustenabilă

CSR Europe va lansa, cu această ocazie, Cartea Albă 2020: Pactul European pentru o Industrie Sustenabilă: Transformarea Pactului verde într-o poveste de succes –...

Colliers: Trei sferturi dintre investitorii activi pe piața de terenuri au încheiat sau se așteaptă să încheie tranzacții în 2020

Aproximativ trei sferturi dintre investitorii activi pe segmentul de terenuri au încheiat tranzacții în 2020 sau se așteaptă să încheie tranzacții până la sfârșitul...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -