Întrebare: Povestiți-ne despre începuturile Empria.ro. Ce v-a inspirat să lansați acest magazin online?
Răspuns: Empria.ro a apărut firesc, după ce produsele găsite cu greu de către fondatori pentru proprii copii au fost apreciate de mai mulți părinți cu care au interacționat. Astfel, magazinul online fost lansat din dorința de a aduce pe piață produse de calitate, atent selecționate, care să răspundă nevoilor clienților noștri. Am început cu o echipă mică, dar pasionată de e-commerce, și am crescut rapid datorită feedback-ului pozitiv din partea clienților noștri.
Întrebare: Care sunt principalele categorii de produse pe care le oferiți și ce vă diferențiază de concurență?
Răspuns: Competențele noastre cheie sunt în zona produselor de siguranță pentru copii. Aici ne diferențiem cel mai clar de alte magazine online ce vând produse pentru copii, oferind o mare varietate de produse, foarte utile pentru a acoperi întreg spectrul nevoilor legate de siguranța și protecția bebelușilor și copiilor. Spre exemplu, Empria excelează în domeniul protecțiilor de pat pentru copii și al protecției fonice a celor mici, fie ei bebeluși sau copii mai măricei.
Întrebare: Cum a fost parcursul dezvoltării Empria.ro de la lansare până în prezent? Ce provocări ați întâmpinat?
Răspuns: Desigur, și pentru noi, ca pentru majoritatea de altfel, parcursul a fost plin de provocări, de la logistică și gestionarea stocurilor, până la creșterea prezenței online. Am învățat să fim flexibili și să ne adaptăm cât mai rapid la schimbările din piață, ceea ce ne-a permis să creștem constant. Într-un fel, capacitatea de a funcționa în condiții de criză externă face parte din ADN-ul nostru. Suntem tare curioși cum ar merge lucrurile și fără crize.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Întrebare: Ce planuri de viitor aveți pentru Empria.ro?
Răspuns: Pentru acest an în primul rând ne propunem să extindem gama de produse. Deja am făcut acest lucru, extinzând mult gama de jucării de la jucării educative la jucării creative și Lego. Vom continua cu noi categorii de produse, în special în zona de puericultură mare. De asemenea, ne vom consolida prezența brick and mortar, urmând să deschidem al doilea magazin Empria din București în luna iunie.
Întrebare: Cum reușiți să mențineți un nivel ridicat de satisfacție a clienților în comerțul online?
Răspuns: De la bun început ne-am străduit foarte mult să oferim clienților produse și servicii excelente. Suntem, de altfel, recunoscuți pentru asta. Menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților este deci esențială pentru noi. Ne concentrăm pe câteva aspecte cheie: oferim un serviciu de relații cu clienții prompt și prietenos, asigurăm livrări rapide și sigure, și ne străduim să răspundem rapid și eficient la orice întrebări sau probleme ale clienților. De asemenea, solicităm feedback constant și folosim aceste informații pentru a ne îmbunătăți selecția de produse și serviciile oferite.
Întrebare: Care sunt valorile fundamentale pe care se bazează Empria.ro în activitatea sa zilnică?
Răspuns: Valorile fundamentale ale Empria.ro sunt calitatea, integritatea și inovația. Ne asigurăm că toate produsele noastre respectă standarde înalte de calitate. Integritatea este la baza relațiilor noastre cu clienții, partenerii și angajații noștri. În plus, suntem mereu în căutare de noi modalități de a inova, fie că este vorba de tehnologiile pe care le folosim pentru a îmbunătăți experiența clienților în magazinul nostru online, fie de serviciile pe care le oferim.