sâmbătă, 26 aprilie, 2025

Magazinele Carrefour, lansate în aplicația Bolt Food

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

Clienții Bolt Food pot să-și comande cumpărăturile acum și din magazinele Carrefour Hipermarket și Market, disponibile în aplicație în 18 orașe din țară. De acum, Bolt le oferă clienților posibilitatea de a comanda 25.000 de produse, direct din aplicație, cu livrare la domiciliu, din 32 de magazine Carrefour. Clienții se bucură de aceleași prețuri și beneficiază de reducerile existente în rețeaua retailerului.  

Clienții pot să plaseze o comandă de alimente și produse între 08:00 și 21:00. Pentru a celebra lansarea Carrefour în aplicația Bolt Food, utilizatorii se bucură de livrare gratuită în limita a 5 km.

Prima fază a proiectului a inclus 5 magazine Carrefour, precum hipermarketurile din Constanța (Bd-ul Tomis, Nr. 391), Brașov (situat în incinta centrului comercial AFI Brașov), București (Orhideea, Splaiul Independenței, Nr. 210-210B), și formatele Carrefour Market din  București (Str. Economu Cezarescu 34-42 și Str. Victor Brauner, nr. 29). La începutul lunii aprilie, proiectul a fost extins în 27 de hipermarketuri ale retailerului din Arad, Baia Mare, Brăila, București, Buzău, Cluj, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara. 

Odată cu lansarea pe Bolt Food România, ne propunem să le oferim clienților și mai multe opțiuni de acces la produsele Carrefour, pe care le cunosc deja, din confortul propriilor case. Suntem nerăbdători să sprijinim un ecosistem de servicii esențiale și alimentare mai larg, economisind timp prețios comunităților locale”, a declarat Cristiana Găvănescu, Bolt Market Senior Global Commercial Manager.

Parteneriatul cu Bolt Food ne consolidează leadershipul în categoria de e-grocery și completează strategia noastră de unic retailer omnicanal, prin care rămânem conectați la nevoile clienților noștri prin multiplele formate de magazine și canalele de vânzare online. Am lansat acest proiect pilot în 5 magazine din București, Brașov și Constanța, și l-am extins rapid  în alte 15 orașe din țară. Suntem încrezători că această inițiativă va aduce un plus de valoare pentru clienții noștri, oferindu-le acces rapid la produsele preferate, direct din aplicație, cu aceeași calitate, accesibilitate și diversitate cu care sunt deja obișnuiți în magazinele noastre”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România. 

Pentru a comanda alimente și produse esențiale de la Carrefour, clienții care nu au încă aplicația Bolt Food instalată trebuie să o descarce și să-și creeze un cont. Apoi, pot să aleagă secțiunea „Alimente” din pagina de pornire a aplicației. După ce selectează brandul, vor putea să comande dintr-o selecție variată de alimente și produse. Clienții pot comanda și plăti comenzile de la Carrefour ca de obicei, fie cash, fie cu cardul.

În aplicația Bolt Food, clienții pot accesa 25.000 de produse din magazinele Carrefour, acoperind nevoile principale ale clienților atât pentru cumpărături rapide, cât și pentru coșuri mai mari. Aceștia pot selecta din 27 de categorii precum fructe și legume, lactate, brânzeturi și ouă, măcelărie și pescărie, băcănie, produse bio și pentru diete speciale, articole de curățenie și îngrijire personală, cosmetice, jucării, petshop, sport și timp liber sau cărți și papetărie, disponibile la aceleași prețuri ca în formatele fizice. De asemenea, toate ofertele promoționale ale retailerului sunt accesibile în timp real și în aplicație.

Utilizatorii se bucură de cel mai amplu portofoliu de produse locale, inclusiv articole din programele originale Carrefour, precum fructele și legumele din cooperativele Grădina Noastră, brânzeturile consacrate Poftim Brânza Românească și vinurile din principalele zone viticole ale țării, parte a programului Deschidem Vinul Românesc, realizate cu ajutorul a peste 1.500 de producători locali.

Despre Bolt

Bolt este super aplicația europeană care și-a propus să redea orașele oamenilor, nu mașinilor. 

Bolt are peste 200 de milioane de utilizatori în peste 50 de țări și peste 600 de orașe din Europa și Africa. Compania urmărește să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea partajată, oferind alternative mai bune pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, mașini și trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare și de produse alimentare și nealimentare.

Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este lider de piață în România, compania activând în 38 de orașe, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.

Despre Carrefour    

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Tazz și Bolt sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.     

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024 , 2025) pentru peste 17.000 de angajați.    

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.       

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.  

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Exorigo-Upos: Etichetele digitale de preț (ESL) pot reduce costurile pentru retaileri, cu până la 70%

Industria ESL - estimată să ajungă la valoarea de 3,5 miliarde de dolari până în 2031 Pe măsură...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor