waterdrop® anunță cu entuziasm parteneriatul cu patru jucători de tenis excepționali în calitatea de brand ambassadori ai companiei. Parteneriatul marchează un nou pas important în angajamentul brandului față de hidratarea durabilă în lumea tenisului.
Compania austriacă waterdrop® își întărește poziția în tenis prin noul parteneriat cu patru jucători în calitate de ambasadori de brand: Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi și Alexander Bublik. Cu Australian Open în plină desfășurare, waterdrop®, în calitate de partener oficial al competiției, continuă demersul și angajamentul său de a promova hidratarea sustenabilă în lumea tenisului.

Cei patru sportivi se aliniază angajamentului waterdrop® de sustenabilitate și inovație în tenis. Prin parteneriatul cu Struff, Hanfmann, Arnaldi și Bublik, waterdrop® continuă să colaboreze cu jucători care recunosc importanța reducerii deșeurilor din plastic și a promovării practicilor eco-friendly în lumea sportului. Acest parteneriat subliniază, de asemenea, un alt aspect esențial al angajamentului lor: hidratarea durabilă ca extensie a echipamentului. Recipientele waterdrop® reutilizabile, din oțel, concepute pentru a menține o temperatură constantă, reprezintă un instrument esențial pentru sportivi, în special în contextul temperaturilor ridicate din Australia. Păstrarea băuturilor reci pe parcursul meciurilor le asigură jucătorilor o hidratare constantă, concentrare și agilitate, oferindu-le un avantaj competitiv pe teren.
Struff, în prezent al doilea cel mai valoros jucător de tenis din Germania conform clasamentului ATP, despre importanța parteneriatului: „Ca jucător profesionist de tenis, hidratarea este esențială pentru performanța mea sportivă, în special în timpul turneelor solicitante precum Australian Open. Parteneriatul cu waterdrop® este un pas natural care se potrivește perfect atât unei soluții de hidratare de top, dar care îmi împărtășește și angajamentul personal de a reduce consumul de deșeuri de plastic. Este interesant să lucrez cu un brand care face o diferență reală atât pe teren, cât și în afara lui”.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
28 februarie 2025: Forumul de Infrastructură, Transporturi și Logistică – Ediția a IV-a
13 martie 2025: Forumul diplomației comerciale și al exportatorilor – Ediția a IV-a
19 martie 2025: Forumul de concurență, francize și antreprenoriat
21 martie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Brașov
26 martie 2025: Forumul antreprenorilor din sectorul agricol și industria alimentară – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Viitorul hidratării în tenis
În timp ce lumea tenisului se reunește la Melbourne pentru Australian Open, waterdrop® continuă să fie lider în hidratarea durabilă. În calitate de partener oficial al termosurilor reutilizabile de apă, brandul oferă jucătorilor, echipelor și personalului recipiente reutilizabile din oțel inoxidabil, reducând semnificativ deșeurile de plastic în cadrul unuia dintre cele mai prestigioase evenimente sportive.
Toți jucătorii care participă la Australian Open, inclusiv cei mai noi ambasadori waterdrop®, sunt echipați cu termosul exclusiv Player Bottle, izolat cu perete dublu pentru a menține băuturile reci chiar și sub soarele australian torid. În cadrul ediției din anul trecut a Australian Open, peste 5.600 de litri de apă au fost consumați în mod sustenabil datorită sticlelor waterdrop® Player Bottles și a stațiilor de reumplere de pe teren, obținându-se o reducere cu 99 % a utilizării de plastic de unică folosință în zonele de joc. Aceste parteneriate demonstrează angajamentul continuu al Waterdrop® de a modela viitorul hidratării în tenis, asigurându-se în același timp că jucătorii au instrumentele necesare pentru a performa la cel mai bun nivel.
„Parteneriatul cu Jan-Lennard, Yannick, Matteo și Alexander este o extensie naturală a angajamentului nostru de a revoluționa hidratarea în tenis”, a declarat Martin Murray, fondator și CEO al waterdrop®.
„Acești jucători nu numai că împărtășesc pasiunea noastră pentru sustenabilitate, dar recunosc și importanța echipamentelor de hidratare de înaltă calitate. Recipientele noastre, pe lângă gradul ridicat de sustenabilitate, sunt concepute pentru a performa în lumea sportului și nu numai, păstrându-le băuturile reci chiar și în cele mai dificile condiții, cum ar fi summit-ul australian. Împreună, depășim limitele a ceea ce este posibil, atât în ceea ce privește performanța, cât și în ceea ce privește protejarea planetei noastre”, a mai spus acesta.
O prezență în creștere în tenis
Acest nou parteneriat se adaugă listei impresionante de ambasadori waterdrop® care îi include pe Taylor Fritz, Elina Svitolina, Sebastian Korda, Andrey Rublev, Hubert Hurkacz și Cameron Norrie. Cu o prezență puternică la turneele din întreaga lume și o dedicare continuă pentru practici de hidratare sustenabilă, waterdrop® s-a impus ca lider în promovarea hidratării durabile în tenis.
Despre waterdrop®
waterdrop®, brandul de hidratare cu sediul central în Viena, Austria, cunoaște o creștere rapidă și schimbă paradigma în industria băuturilor încă din 2016 odată cu cuburile sale inovatoare de hidratare waterdrop® Microdrink și platforma globală de hidratare. Misiunea companiei este de a încuraja oamenii să bea mai multă apă într-un mod sustenabil și prietenos cu planeta.
Acum, compania a ajuns să aibă peste 4 milioane de clienți și peste 300 de angajați, precum și produse în peste 20.000 de retaileri globali și peste 40 de magazine waterdrop® în Europa, America, Asia și Australia.
Mai multe informații pe www.waterdrop.com.