În principalele stațiuni montane de pe Valea Prahovei, gradul de ocupare a fost de peste 90% pentru vacanța de Revelion, la fel ca aceeași perioada a anului trecut.
Traficul rutier a fost intens pe DN 1 atât înainte de Revelion cât și la finalul vacanței pe 2 ianuarie. S-a circulat pe alocuri în coloană pe raza localităţii Comarnic , dar şi între staţiunile Azuga şi Buşteni .
Anul acesta turiștii s-au putut bucura de schi în perioada sărbătorilor în stațiunile Sinaia și Azuga. Începând de astăzi vântul a început să bată puternic la altitudine și astfel pârtiille și instalațiile pe cablu a trebuit să rămână înschise. În Sinaia nu sunt piste pentru săniuș amenajate, iar turiștii nu au voie cu săniile în gondolă. Iubitorii de sanie s-au putut distra în zona amenajată de la pârtia Kalinderul din Bușteni.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
10 decembrie: Future Energy Europe Summit, Ediția a IV-a
17 decembrie - Gala Club Antreprenor, Ediția a XVII-a
19 decembrie - Viitorul asigurărilor în domeniul transporturilor, expedițiilor și logisticii
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Datorită faptului că nu au fost anunțate evenimente publice care să sărbătorească trecerea în noul an în stațiunile montane de pe Valea Prahovei, hotelurile care au organizat petreceri de Revelion au pregătit și programe artistice și focuri de artificii impresionante pentru a-și încânta turiștii.
În Câmpina gradul de ocupare a fost de 100%, iar turiștii și localnicii s-au bucurat de un spectacol în centrul civic cu trupa Holograf și Andreea Bălan.
Perioada 3-12 ianuarie este o perioadă preferată de turiști, gradul de ocupare fiind peste 90%, acum prețurile fiind cu 25-30% mai mici per cameră față de perioada Revelionului. Media sejururilor este de 3 nopți, dar sunt așteptați mulți turiști care vin în principalele stațiuni doar pentru o zi, pentru atmosfera de aici sau pentru pârti.
Pentru vacanța prilejuită de Mica Unire, din 24 ianuarie turiștii au început să se intereseze, mulți așteptând vești despre starea vremii, respectiv a pârtiilor pentru a face rezervări.
Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova este un parteneriat public-privat, un model de bune practici, cu funcțiuni de Organizație de Management al Destinației (OMD), înregistrată încă din 2008 la inițiativa ANAT. Aceasta reunește actori din turismul prahovean, printre care: Consiliul Județean Prahova, consilii locale, hoteluri, agenți de turism, Camera de Comerț și Industrie Prahova și Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești (UPG).
APDT Prahova deține următoarele calități și afilieri:
- Membru în Consiliul Director al Alianței pentru Turism (APT);
- Membru activ al Consiliului de Brand al României;
- Membru în grupurile de lucru pentru voucherele de vacanță și Organizațiile de Management al Destinațiilor (OMD);
- Membru fondator și vicepreședinte al Federației Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT).