vineri, noiembrie 8, 2024

JYSK anunță noua sa strategie de sustenabilitate și obiectivele de mediu

Evenimente Club Antreprenor

Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Inițiativa Science Based Targets (SBTi), recunoscută la nivel internațional, a aprobat obiectivele de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră stabilite de JYSK, în conformitate cu Acordul de la Paris. Cel mai mare impact va veni din reducerea emisiilor în procesul de producție.

Încă din momentul în care fondatorul JYSK, Lars Larsen, a deschis primul magazin JYSK în Aarhus, Danemarca, în 1979, JYSK și-a dezvoltat afacerea în jurul valorilor Bun Comerciant, Bun Coleg și Spirit Corporatist. Pe baza acestora, cu obiectivele SBTi aprobate, JYSK a stabilit acum un drum clar pentru reducerea amprentei sale de mediu.

„Suntem mândri să primim aprobarea inițiativei Science Based Targets pentru obiectivele noastre climatice. Sustenabilitatea este o parte fundamentală a angajamentului nostru față de clienți, angajați și planetă – este o sarcină complexă, dar necesară. Ne angajăm să facem ceea ce este nevoie pentru a reduce impactul asupra mediului și vrem să ajutăm furnizorii noștri să facă același lucru. Sustenabilitatea ar trebui să fie o alegere accesibilă și necostisitoare pentru clienții noștri, atunci când cumpără oferte grozave la JYSK”, spune președintele și CEO-ul JYSK, Rami Jensen.

Cel mai mare impact va veni din colaborarea cu furnizorii

93% din emisiile totale de gaze cu efect de seră ale JYSK provin din produsele, bunurile și serviciile achiziționate de la furnizori. Ca parte a obiectivelor aprobate de SBTi, JYSK va solicita furnizorilor săi să-și calculeze propriile emisii și să aibă obiectivele aprobate de SBTi înainte de sfârșitul anului financiar 2028. Pentru a atinge acest obiectiv ambițios, JYSK se bazează pe colaborarea deja puternică pe care o are cu furnizorii săi, pe teme precum drepturile angajaților de-a lungul întregului lanț de aprovizionare, prin organizația internațională amfori.

„Deoarece aproape toate emisiile noastre de gaze cu efect de seră provin din procesul de producție a produselor noastre, rezultatele pot veni doar în urma unei strânse colaborări cu furnizorii, pentru a ne atinge propriile obiective. Prin urmare, facem tot ce putem pentru a-i sprijini în definirea unor strategii de mediu, astfel încât, împreună, să ne putem îndeplini angajamentul de a reduce amprenta asupra mediului”, spune Rami Jensen.

Reducerea emisiilor în cadrul operațiunilor proprii ale JYSK

Deși emisiile de gaze cu efect de seră ale JYSK în cadrul propriilor operațiuni reprezintă sub 2% din emisiile totale ale companiei, JYSK va lucra și pentru a-și reduce amprenta și aici. Compania a stabilit 2022 ca an de referință și își propune o reducere absolută de 50,4% a emisiilor de CO2e până la sfârșitul anului financiar 2032.

Una dintre soluțiile pentru a atinge acest obiectiv este folosirea energiei regenerabile, prin instalarea de panouri solare pe acoperișurile centrelor de distribuție. Acest lucru a avut deja rezultate pozitive în mai multe țări, unde panourile solare sunt acum responsabile pentru până la 30% din energia utilizată în centrele de distribuție.

„În următorii ani, vom analiza soluții de reducere a emisiilor, care includ alimentarea, încălzirea și răcirea magazinelor, centrelor de distribuție și birourilor noastre, precum și reducerea emisiilor de la vehiculele deținute de compania noastră. Știm că este un procent mic din amprenta noastră totală, dar fiecare acțiune este importantă”, spune Rami Jensen.

Inițiativa Science Based Targets

JYSK a stabilit un obiectiv pe termen scurt pentru Scop 1 și Scop 2, care acoperă propriile operațiuni și Scop 3, care acoperă emisiile indirecte din lanțul valoric.

Obiectivele climatice ale JYSK sunt:

  • Scop 1 și 2: reducere absolută de CO2e cu 50,4% până la sfârșitul anului financiar 2032, având ca an de referință anul 2022.
  • Scop 3: Furnizorii care acoperă 72,5% din emisiile rezultate din producție trebuie să aibă obiectivele aprobate de către SBTi până la sfârșitul exercițiului financiar 2028.
  • Emisiile totale ale JYSK împărțite astfel:

– 1,84% Scop 1 și 2

– 98,16% Scop 3

„Cred că ne-am stabilit obiective ambițioase pentru următorii ani, cu accent pe clienții noștri, pe lanțul nostru valoric și angajați, pentru a reduce impactul nostru asupra mediului. Aștept cu nerăbdare acest următor pas al JYSK pentru a ne asigura că rămânem competitivi și rămânem prima alegere a clienților în ceea ce privește produsele pentru casă”, spune președintele și CEO-ul JYSK, Rami Jensen.

Urmărește-ne:

Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -evenimentul Forumul National De Vocație Antreprenoare 9 octombrie 2024

Latest News

Noile strategii în HR se stabilesc la conferința Reward & Engage

Peste 150 de specialiști vor dezbate soluții practice de motivare a angajaților Peste 150 de BP & HR Managers,...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Zilele Biz noiembrie 2024 bilete inscriere
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor