Despre echilibrul între experiența umană și cea digitală în dezvoltarea strategiilor de afaceri pentru creșterea loialității, retenției clienților și angajaților, precum și a profitabilității companiilor.
Ian Golding, Mohamed Latib, Stefan Osthaus și Codin Caragea vor fi prezenți la București în perioada 16 – 17 octombrie, la CX Conference Bucharest 2024. Evenimentul dedicat promovării bunelor practici și inițiativelor de Customer Experience (CX), revine în forță cu a doua ediție, oferind participanților o platformă de excepție pentru învățare și schimb de experiență.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
3 octombrie 2024: Viitorul afacerilor de familie în România, Ediția a III-a
15 octombrie 2024: Soluții pentru finanțarea companiilor, Ediția a III-a
19 octombrie 2024: Concurs de șah
24 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor, Ediția a IV-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
CX Conference Bucharest 2024 este un eveniment organizat de Customer Experience România, in parteneriat cu organizații profesionale internaționale din domeniu, care dezvoltă standardele globale de Customer Experience: Customer Institute, Customer Experience Professionals Association, Awards International, Customer-Centricity World Series și Customer Experience Magazine.
Ediția din acest an explorează balanța dintre experiența umană și cea digitală în elaborarea strategiilor de afaceri. Pe parcursul celor două zile, participanții vor descoperi cum tehnologia poate fi integrată eficient pentru a îmbunătăți loialitatea și retenția clienților și angajaților, stimulând în același timp creșterea profitabilității.
Aspectele abordate în cadrul evenimentului vor lămuri cum simplificarea proceselor duce la servicii mai rapide, cum instrumentele moderne îi împuternicesc pe angajați să ofere o asistență mai bună clienților, cum o comunicare îmbunătățită facilitează colaborarea și cum personalizarea experiențelor duce la o satisfacție sporită a clienților.
Prima zi a conferinței va fi dedicată prezentărilor și dezbaterilor, în cadrul cărora lideri de opinie și experți în CX vor împărtăși perspective, provocări și metode inovatoare de integrare a tehnologiei în strategiile de experiență a clienților. Participanții vor avea ocazia să interacționeze și să stabilească legături cu alți lideri și profesioniști din diverse industrii, schimbând experiențe și creând conexiuni valoroase.
Un moment de referință în cadrul evenimentului va fi prezentarea rezultatelor „CX Maturity Study 2024” în România și Republica Moldova realizat de Customer Experience România în colaborare cu Staffino.
Aflat la a doua ediție, studiul analizează cei șase piloni ai experienței clienților, de la strategia CX la cultura organizațională, călătoria clienților și angajaților, procese și tehnologii utilizate pentru optimizarea experienței clienților.
„Managementul experienței clienților (CX) este o profesie și o disciplină încă în evoluție la nivel global. De la prima ediție a Conferinței CX de la București din 2023, am observat că pasiunea, dorința și angajamentul pentru CX sunt foarte vii și puternice în România. Acest studiu de maturitate evidențiază care va fi accentul în 2024 și viitorul experienței clienților.” – Ian Golding, CX Global Professional.
A doua zi a conferinței va fi dedicată workshop-urilor practice, susținute de Mohamed Latib, Stefan Osthaus și Codin Caragea. Aceștia vor oferi participanților informații noi și exerciții practice, pentru a-i ajuta să dezvolte planuri de acțiune centrate pe clienți, care să poziționeze companiile lor cu un pas înaintea concurenței.
CX Conference Bucharest 2024 promite să fie o șansă de neegalat pentru participanți de a afla cum să dezvolte strategii care stimulează creșterea organizațională, îmbunătățesc retenția și loialitatea clienților și angajaților, prin integrarea tehnologiilor în strategiile de afaceri și oferirea de experiențe excepționale clienților.
Agenda completă și detaliile de înregistrare sunt disponibile pe site-ul conferinței: https://cx-conference.ro/.
Date contact pentru acreditare media în cadrul conferinței: cx@customerexperience.ro.
Despre CUSTOMER EXPERIENCE ROMÂNIA
Customer Experience România este o organizație dedicată promovării practicilor centrate pe client în mediul de afaceri. Suntem experți certificați în domeniul experienței clientului și ajutăm companiile să adopte o abordare centrată pe client, care să stimuleze loialitatea clienților și angajaților și să crească profitabilitatea. Prin servicii care includ evaluare CX, training, worksop-uri și consultanță, ajutăm organizațiile să își optimizeze strategiile de CX, să dezvolte culturi organizaționale orientate spre client și să îmbunătățească experiența angajaților și a clienților.
Prin expertiza noastră internațională, contribuim la dezvoltarea domeniului Customer Experience la nivel regional, prin crearea Comunitatii Romanian CX Professionals, care facilitează accesul membrilor la informații noi și bune practici. Încurajăm și sprijinim companiile românești să obțină recunoaștere internațională pentru proiectele lor de succes, care au un impact semnificativ în experiența clienților și angajaților.