vineri, septembrie 30, 2022

Animax deschide 2 magazine în luna septembrie și anunță încă 6 până la finalul anului

Must Read

Animax, cea mai mare rețea de pet shops de pe piața românească, parte a grupului Pet Network International, anunță deschiderea a două magazine noi, unul în București, în timp ce cu al doilea tatonează piața din municipiul Turda. Investiția se ridică la peste 100.000 de euro, iar planurile companiei nu se opresc aici, în contextul în care, până la finele anului, reprezentanții Animax estimează inaugurarea a încă șase unități și creșterea cifrei de afaceri cu 15% față de 2021.

Animax România, retailerul specializat pe oferta de produse, servicii și consultanță în domeniul îngrijirii animalelor de companie, își extinde luna aceasta rețeaua cu două magazine: 14 septembrie – București, str. Drumul Binelui, sector 4, și 22 septembrie – prima locație din municipiul Turda, județul Cluj, în noul complex comercial FunShop Park. Aceste două unități se alătură celor 116 deschise la nivel național.

De asemenea, compania anunță deschiderea a încă șase magazine pe teritoriul României până la sfârșitul anului. „Avem peste 500 de angajați, iar numărul acestora crește cu fiecare magazin deschis, ceea ce ne dă un avânt tot mai puternic pentru extinderea rețelei, știind că, astfel, creăm locuri de muncă și ajutăm comunități. Mai mult, nu ne vom opri nici în 2023, vom continua expansiunea la nivel național”, spune Ioana Sociaciu, Head of Retail Animax România.

Focusul companiei rămâne pe consilierea clientului

Fiecare magazin Animax reprezintă o investiție de peste 50.000 de euro, rețeaua extinzându-se, de la începutul anului, cu patru astfel de unități care oferă proprietarilor de animale de companie o gamă completă de produse și servicii pet retail.

Cel mai important lucru este, în afară de faptul că iubitorii de animale de companie găsesc în magazinele noastre tot ce au nevoie pentru îngrijirea companionilor lor necuvântători, că echipa noastră le vine mereu în ajutor cu sfaturi și sugestii utile. Ne axăm pe consilierea clienților pentru că le înțelegem pasiunea. Clienții au simțit asta și au devenit fideli brand-ului Animax, drept pentru care ne mândrim, pe bună dreptate, cu o comunitate extinsă la nivel național”, explică Ioana Sociaciu, Head of Retail Animax România.

Parte a grupului Pet Network International, Animax deține o rețea de magazine cu 116 unități pe teritoriul României. În 2021, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 52.5 milioane de euro și estimează o creștere cu 15% pentru anul în curs.

În afară de rețeaua de magazine fizice, compania are și un shop online aflat la adresa https://animax.ro prin intermediul căruia oferă, de asemenea, informații și sfaturi posesorilor de animale de companie.

Despre Animax:

Pet Network este rețeaua omni-channel de produse și servicii pentru animale de companie, lider de piață pe acest segment, care operează în Europa de Sud-Est prin mai multe branduri prezente în România, Croația, Slovenia, Serbia și Bulgaria. În România, Pet Network operează prin intermediul brandurilor Animax și Maxi Pet. Compania are în România o cifră de afaceri netă de peste 80 mil Eur.

Primul magazin Animax (marcă inregistrată) a fost deschis de către compania Pet Product (înființată în 1998) în anul 2001. Ulterior, extinderea a avut loc în mai multe zone ale Bucureștiului, precum și în alte orașe ale țării.

Astfel, Animax a devenit una dintre cele mai importante mărci înregistrate de pe piața de profil și cel mai extins lanț de petshopuri din România, având deschise în prezent 116 magazine, în toate orașele mari din țară.

Având o experiență de peste 21 ani, Animax a învățat de-a lungul timpului că fiecare animăluț este unic în felul său și are nevoi diferite, și de aceea, magazinele Animax oferă game variate de produse atent selecționate din gamele celor mai renumiți producători din lume.

 

- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Latest News

Reciclarea ambalajelor: răspunderea extinsă a producătorilor, atribuțiile autorităților și rolul consumatorilor

Articol realizat de Asociația Română pentru Ambalaje și Mediu (ARAM) Sistemul de răspundere extinsă a producătorului, care funcționează în România...
- Advertisement -spot_img

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -spot_img