vineri, septembrie 30, 2022

2Performant a raportat o creștere cu 50% a vânzărilor generate, în cel de-al doilea trimestru din 2022

Must Read

În al doilea trimestru din 2022, 2Performant raportează o creștere cu 61% a numărului de utilizatori și cu 50% a vânzărilor generate

2Performant (BVB: 2P), companie de tehnologie și liderul pieței de marketing afiliat din România, anunță că în al doilea trimestru din 2022, a înregistrat 12.281 utilizatori unici în cadrul platformei proprii, o creștere cu 61% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cei peste 12.000 de utilizatori au trimis 18,6 milioane de click-uri către magazinele online din 2Performant, care s-au concretizat într-un număr total de 393.000 de vânzări online, a căror valoare s-a ridicat la 21,6 milioane de euro, excluzând TVA, o apreciere cu 49% în comparație cu T2 2021, și care au generat comisioane de 1,35 milioane de euro, în creștere cu 44% față de al doilea trimestru din 2021.

Suntem extrem de mulțumiți de evoluția indicatorilor cheie din al doilea trimestru al acestui an, printre care numărul de utilizatori, valoarea vânzărilor, precum și comisioanele pentru afiliații noștri. Există semne că piața de e-commerce pierde din tracțiunea câștigată în perioada pandemiei, însă în acest context, observăm cum conceptul nostru de gamificare a marketingului nu numai că bate tendința pieței, dar oferă și randamente superioare afiliaților noștri, precum și advertiserilor. În primele 6 luni am depășit deja 42 de milioane de euro ca vânzări generate pentru clienții noștri, ceea ce ne face încrezători că în tot anul 2022 putem depăși pentru prima oară pragul de 100 de milioane de euro pe acest indicator important. Astfel, previzionăm că serviciile de marketing afiliat vor avea un rol din ce în ce mai important în cadrul procesului de e-commerce, ceea ce va îmbunătăți și eficientiza promovarea retailerilor în mediul online. Pe lângă rezultate, nivelul de transparență pe care îl oferim în această relație dintre afiliați și advertiseri este de neegalat. Continuăm să lansăm inițiative și concursuri care aduc valoare adăugată întregului ecosistem. Aceste inovații pot fi observate în indicatorii cheie pe care îi raportăm astăzi și se vor reflecta ulterior și în rezultatele pentru S1 2022, pe care le vom raporta la sfârșitul lunii august,” a declarat Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant.

În al doilea trimestru din 2022, valoarea medie a vânzărilor (fără TVA) prin intermediul platformei 2Performant a fost de 55 de euro, o creștere cu 9% față de T2 2021, iar rata de conversie a fost de 2,1%, o apreciere cu 5% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a fost de 7,24 euro, o variație pozitivă de 12% prin raportare la anul anterior, în timp ce randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16, înregistrând o ușoară creștere față de al doilea trimestru din 2021.

Principalele categorii de produse vândute în al doilea trimestru din 2022 au fost: Modă, Cărți & Filme & Muzică, Farmaceutice, Beauty, Electronice IT&C, Jucării și Produse pentru copii, Casă & Grădină, Sporturi & Outdoors, Sănătate & Îngrijire Personală și Produse pentru animale de companie. În perioada analizată, primii zece clienți ai 2Performant, conform valorii comisioanelor, au fost: Elefant, Answear, DY Fashion, FashionDays, Somproduct, Nichiduță, ePantofi, NeaKaisa, Cărturești și StarShinerS.

Rezultatele generate de utilizatorii 2Performant sunt actualizate zilnic pe website-ul companiei, unde sunt afișate tendințele privind comportamentul de cumpărare online atât la nivel de rețea, cât și defalcat pe principalele industrii. Compania intenționează să continue publice astfel de date agregate la finalizarea fiecărui trimestru pentru ca acționarii și investitorii să aibă o înțelegere cuprinzătoare asupra funcționalității indicatorilor de business ai 2Performant pe parcursul unui an de activitate.

2Perfomant este listată pe piața AeRO începând cu 9 decembrie 2020, iar din octombrie 2021, acțiunile 2P sunt incluse în indicele BET-AeRO dezvoltat de Bursa de Valori București pentru această piață. În 2021, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 25,7 milioane de lei, o creștere cu 27% față de 2020. Pentru 2022, 2Performant vizează o cifră de afaceri de 34,9 milioane de lei, o majorare cu 35% comparativ cu 2021.

Despre 2Performant

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează și monetizează 2Performant.com – platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing.

2Performant este o companie listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București, sub simbolul 2P. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar aproximativ 6,2 milioane de clickuri pentru clienții din portofoliu. Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima rețea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. În 2011 a urmat intrarea în piața din Bulgaria. În 2016 platforma și operațiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluție tehnică și un mod nou de operare care pun accentul pe self-service și prepay ca soluție de plată. Compania a investit până acum peste 1 milion de euro în tehnologie pentru creșterea performanțelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, ușurarea și îmbunătățirea experienței de utilizare (UX & UI).

Cu o viziune unică despre uberizarea marketingului bazată pe performanță și transparență, 2Performant a reușit în acești ani de activitate să intermedieze prin platforma de marketing afiliat 7,7 milioane de vânzări online în valoare de 348 de milioane de euro, prin mai mult de 537 milioane de clickuri, pentru câteva mii de magazine online din România și din regiune, din peste 30 de industrii.

 

- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Latest News

Reciclarea ambalajelor: răspunderea extinsă a producătorilor, atribuțiile autorităților și rolul consumatorilor

Articol realizat de Asociația Română pentru Ambalaje și Mediu (ARAM) Sistemul de răspundere extinsă a producătorului, care funcționează în România...
- Advertisement -spot_img

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -spot_img