marți, 17 iunie, 2025

Interviu cu Maria Tudorică, Commercial Real Estate Manager, Genesis Property: YUNITY Park va redefini stilurile de lucru și de viață urbană ale viitorului

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Interviu cu Maria Tudorică,

Commercial Real Estate Manager, Genesis Property

 YUNITY Park va redefini stilurile

de lucru și de viață urbană ale viitorului

Maria Tudorică coordonează strategia de închiriere a portofoliului de peste 150.000 de metri pătrați de birouri al Genesis Property din rolul de Commercial Real Estate Manager

Care sunt tendințele care modelează piața locală de birouri în perioada post-pandemică?

Atenuarea efectelor pandemiei a creat premisele unei schimbări profunde la nivelul pieței de birouri în întreaga lume și, implicit, la nivel local. Sistemul de lucru hibrid a apărut ca o necesitate, dar a fost doar un prim pas către viitor. În prezent, oamenii vor să interacționeze mai mult atât la birou cât și în timpul liber, dar și să simtă că fac parte din comunități cu interese, valori și pasiuni comune. Echilibrul dintre viața personală și cea profesională a devenit mai prețuit acum decât în urmă cu 2-3 ani.

Pentru toate acestea, oamenii vor să aibă aproape de ei cât mai multe opțiuni și facilități, fie că vorbim de zone destinate interacțiunilor sociale, centre de conferințe, spații verzi sau spații pentru evenimente. Aceste tendințe pun o presiune pentru schimbare în ceea ce privește piața de birouri, pentru a oferi oamenilor cât mai multe opțiuni în jurul spațiilor de lucru și cât mai multe posibilități de petrecere a timpului liber. Aceste idei au stat la baza proiectului YUNITY Park, proiect demarat recent de Genesis Property, care va redefini stilurile de lucru și de viață urbană ale viitorului.

Transformarea Novo Park în YUNITY Park este una complexă, fiind un proiect vast și o investiție foarte mare, de 50 milioane de euro. Cum ați ajuns la această decizie?

Decizia privind YUNITY Park a fost luată înainte de pandemie, observând anumite trenduri care prindeau contur la nivel global și care doar au fost accelerate de pandemie. Studiul atent al dinamicii evenimentelor la nivel global ne ajută să anticipăm viitorul și să luăm cele mai bune decizii pe termen lung. Astfel, am observat că oamenii vor, mai mult ca oricând, să interacționeze și să aibă opțiuni pentru timpul liber. Doresc mai mult timp pentru ei și să simtă că aparțin unei comunități, alături de oameni cu care împărtășesc aceleași valori. În acest context, în care conceptele de co-living și co-working sunt tot mai importante, iar noile modele legate de viața profesională și cea socială evidențiază importanța comunității, devine tot mai clar că birourile trebuie să evolueze și să ofere opțiuni și facilități care înainte nu existau.

Sondajele de opinie inițiate Genesis Property confirmă direcția aleasă pentru reconfigurarea spațiului de lucru. Astfel, pentru 77% dintre angajații români, biroul ideal trebuie să se afle într-o zonă înconjurată de spații verzi, care să le ofere facilități pentru timpul liber, arată un sondaj inițiat în aprilie-mai în rândul a 1.180 de angajați din toată țara.

Cu ce noutăți vine YUNITY Park? Cum se va diferenția de alte parcuri de birouri?

YUNITY Park este un proiect unic, conceput ca o destinație în care angajații să-și petreacă timpul atât la birou, cât și în afara acestuia. Mai concret, parcarea exterioară a fostului Novo Park urmează a fi transformată într-o zonă verde complet reamenajată, cu un design futurist, care se va întinde pe o suprafață totală de 7.500 de metri pătrați. Spațiul va include un amfiteatru modern dedicat evenimentelor outdoor, o pădure urbană de 1.000 de metri pătrați unde angajații vor putea susține inclusiv întâlniri de lucru, o terasă exterioară versatilă, care va deservi un food hall de 4.000 de metri pătrați, și numeroase zone destinate interacțiunilor profesionale și socializării în timpul liber. La interior, YUNITY Park include spații de co-working și co-living, un centru modern de conferințe cu o capacitate totală de 540 de locuri, o cafenea-restaurant de 190 de locuri, zone de divertisment, fitness și spații special amenajate pentru socializare și relaxare.

Proiectul se înscrie în strategia de sustenabilitate a Genesis Property, aliniată celor 10 principii ale Pactului Global al Națiunilor Unite privind drepturile omului, muncă și protecția mediului, dar și celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă ale ONU. În plus, toate cele șapte clădiri din YUNITY Park, cu o suprafață închiriabilă de 75.000 de metri pătrați, în care intră zonele de co-living și food hall, care sunt deja încadrate în clasa A de eficiență energetică, au certificarea BREEAM – Very Good și vor obține IMMUNE Building Standard™ – Rezilient, 5 stele din 5. Standardul IMMUNE™ recomandă o investiție într-un sistem Healthy by Design, format dintr-o rețea de dispozitive, tehnologii și echipamente specializate implementate atât la nivelul clădirii, cât și în spații destinate situațiilor de urgență (cameră de carantină și de izolare, depozit de urgență).

Maria Tudorică coordonează strategia de închiriere a portofoliului de peste 150.000 de metri pătrați de birouri al Genesis Property din rolul de Commercial Real Estate Manager. Cu o experiență amplă în companii de top din domeniul imobiliar și un master în administrarea afacerilor, cu specializare în Economie Comportamentală, Maria gestionează colaborarea de succes cu chiriașii existenți și dezvoltă noi oportunități de închiriere, folosindu-și expertiza pentru a elabora previziuni și soluții centrate pe client.

 

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Va sparge OUG 31 / 2025 zidurile birocrației sau va construi doar iluzii în urbanismul românesc? – Articol de Av. Camelia Ionescu

Articol de Avocat Camelia Ionescu, Managing Partner, Ionescu & Associates Law Office Va sparge OUG 31 / 2025 zidurile birocrației sau va...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor