vineri, octombrie 22, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Gamerii au donat 15.000 de euro pentru Fundația Te Aud România

Must Read

Flanco dă startul campaniei de Black Friday

Flanco organizează între 22 octombrie și 30 noiembrie a unsprezecea ediție a campaniei Black Friday Retailerul a pregătit...

Green Deal, oportunitate pentru dinamizarea transportului pe Marea Neagra și Fluviul Dunărea

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), în parteneriat cu Reprezentanța Comisiei Europene în România, a organizat, joi,...

ANCOM: Peste 8 milioane de numere de telefon și-au schimbat operatorul, dar nu și utilizatorul

În cei 13 ani de când a fost lansat serviciul de portabilitate, care oferă utilizatorilor libertatea de a-și alege...

Gameri din mai multe colțuri ale lumii s-au luptat în cadrul unei competiții pentru a susține o cauză caritabilă   

Spike Nations este numele competiției care a adunat 12 echipe de gameri profesioniști cu scopul de a strânge bani pentru cauze nobile. Gamerii din Europa, Orientul Mijlociu și Africa au participat timp de 3 zile la un turneu de VALORANT, iar la final cei mai buni au putut să se implice în comunitățile locale din care provin pentru a susține o cauză a unui ONG. Echipa care a reprezentat Europa de Est a ieșit învingătoare și a reușit să strângă aproximativ 15.000 de euro, care vor merge către Fundația Te Aud România din Gura Humorului.

Turneul Spike Nations este organizat pentru al doilea an consecutiv de Riot Games și Blast, cu ajutorul platformei de crowdfunding GlobalGiving. GlobalGiving a dat startul proiectului cu o donație de 5.000 de euro pentru a impulsiona fanii să se implice și să își sprijine echipele favorite în competiție.

Echipa din Europa de Est a fost formată din jucători din Cehia, Serbia și Ungaria și au luptat pentru a ajuta Fundația Te Aud România din Gura Humorului, județul Suceava. Banii donați vor fi folosiți în dezvoltarea unui program de terapie pentru cei 300 de orfani și copii defavorizați din cadrul fundației, cu scopul de a-i ajuta să își îmbunătățească încrederea, performanțele sociale și școlare și să se integreze mai ușor în societate.

Riot Games a fost fondat în 2006 și dezvoltă și publică cele mai populare jocuri din lume. În 2009, Riot și-a lansat jocul de debut, League of Legends, care a fost apreciat în toată lumea și a devenit cel mai popular joc de PC din lume. La nivel global, Riot Games se implică activ în societate și își susține comunitățile de jucători. Astfel că, de-a lungul anilor, Riot a dezvoltat un fond prin care face donații către diferite organizații globale, care au ca scop rezolvarea unora dintre cele mai presante probleme ale lumii, precum educația sau probleme legate de mediu înconjurător. De altfel, în contextul pandemic, Riot a donat peste 7 milioane de dolari persoanelor care se confruntă cu dificulăți din cauza pandemiei.

GlobalGiving este cea mai mare platformă de crowdfunding la nivel global. Din 2002 și până acum, prin GlobalGiving s-au strâns 605 milioane de dolari de la peste 1,3 milioane de donatori, pentru 30.000 de proiecte din 175 de țări. 

 

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Flanco dă startul campaniei de Black Friday

Flanco organizează între 22 octombrie și 30 noiembrie a unsprezecea ediție a campaniei Black Friday Retailerul a pregătit...

Green Deal, oportunitate pentru dinamizarea transportului pe Marea Neagra și Fluviul Dunărea

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), în parteneriat cu Reprezentanța Comisiei Europene în România, a organizat, joi, 21 octombrie, evenimentul „Valorificarea transportului...

ANCOM: Peste 8 milioane de numere de telefon și-au schimbat operatorul, dar nu și utilizatorul

În cei 13 ani de când a fost lansat serviciul de portabilitate, care oferă utilizatorilor libertatea de a-și alege cea mai potrivită ofertă pentru...

Allview va lansa campania Black Days,o nouă interpretare a ediției de Black Friday 2021

Campania se va derula în perioada 22 octombrie – 15 noiembrie 2021, iar ofertele vor fi incluse treptat, în mai multe episoade. Produsele...

Platforma de marketing automatizat Retargeting Biz revoluționează sectorul de e-mail marketing aducând magazinelor online newslettere personalizate, cu creșterea vânzărilor cu peste 12% încă din...

Odată cu lansarea noii platforme în luna Septembrie, compania autohtonă Retargeting Biz, ce operează pe 4 piețe europene (România, Ungaria, Grecia și Bulgaria) a...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -