sâmbătă, noiembrie 27, 2021
Abonament 2022 ClubAntreprenor.ro

Achizițiile publice în programele cu fonduri europene și în marile proiecte de infrastructură – 9 decembrie 2021

Must Read

Club Antreprenor organizează joi, 9 decembrie 2021, evenimentul online Achizițiile publice în programele cu fonduri europene și în marile proiecte de infrastructură.

Conferința va putea fi urmărită pe Zoom și pe pagina https://www.facebook.com/clubantreprenor.ro.

Partenerii evenimentului sunt Paradise Tour și societatea de avocatură Perju, Rotaru & Asociații

Prezentare

Achiziţiile publice reprezintă unul dintre domeniile prioritare ale Guvernului României care contribuie la dezvoltarea infrastructurii economice şi sociale, furnizarea de servicii publice precum și la sporirea încrederii în instituţiile statului.

În ultimii ani au fost adoptate o serie de modificări legislative care au permis flexibilizarea sistemului achizițiilor publice precum și accelerarea procedurilor, prin simplificarea procedurilor și scurtarea termenelor.

În momentul de față procesul de achiziție a fost securizat și digitalizat, în timp ce interacțiunea umană și timpul de prelucrare au fost reduse considerabil.

 În țara noastră sunt peste 10.000 de autorităţi contractante, aşadar există tot atâtea instituții care fac anual achiziții publice.

Organizatorii își propun ca acest eveniment să ofere suport operatorilor economici și autorităților contractante pentru participarea sau realizarea unor proceduri de atribuire corecte din punct de vedere legislativ și cu obținerea de beneficii cuantificabile, permițând totodată creșterea cifrei de afaceri a companiilor din România, prin câștigarea de licitații publice în mod constant și corect.

Teme de dezbatere 

Reguli generale de participare şi desfăşurare a procedurilor de atribuire

Dificultăți întâmpinate de autoritățile contractante în aplicarea noii legislații

Conflictele de interese în procedurile de achiziție publică

Ajutorul de stat în achizițiile publice

Soluționarea contestațiilor în fața CNSC versus instanța de judecată

Bune practici privind modificarea contractelor cadru privind achizițiile publice

Răspunderea juridică a responsabililor de achiziții

Proceduri pas cu pas pentru o achiziție publică

Studii de fezabilitate: indicatori cost beneficiu, caiete de sarcini; Contracte model

Servicii sectoariale/ concesiuni (studii, aprobări ale administrației locale, achiziție, derulare proiect)

Avantajele apelării la serviciile consultanților specializați în achiziții publice

Soluții care să permită accesul companiilor mici și mijlocii la procedurile de achiziție publică

Vorbitori

Liviu BOSTAN, Președinte, Agenția Naţională pentru Achiziţii Publice

Cristina BREDEN, Director, Direcția de Control al Achizițiilor Publice din cadrul Curții de Conturi a României

Ioana ROTARU, Avocat Partener, Perju, Rotaru și Asociații

Nicolina CIOBOTARU, consilier în cadrul Serviciului SEAP, Autoritatea pentru Digitalizarea României

Victor ALISTAR, Director Executiv, Transparency International Romania și Irina LONEAN, Manager de Proiect, Pacte de integritate, Transparency International Romania ”Instrumente pentru integritatea în achizițiile publice: Pactele de Integritate și alte recomandări ale Agendei de Reforme pentru Integritate în Afaceri (BICA)”

Alina COBUZ, Managing Partner, Cobuz și Asociații – Riscuri ce pot apărea pe parcursul derulării procedurii de achiziție publică și măsurile de prevenire a acestora

Agenda

09,30 – 12,30: Prezentări și dezbateri

Audienţa

Societăți comerciale românești și multinaționale; Autorități locale și centrale; Avocaţi;

Companii de consultanță; Asociaţii patronale şi profesionale; ONG-uri cu profil juridic și economic.

Adresabilitate

Autorităților contractante care efectuează achiziții publice; administrația locală, centrală și alte instituții;

Personalului din cadrul societăților comerciale care participă la procedurile de achiziții publice;

Firmelor private care beneficiază de finanțări europene și care trebuie să realizeze achiziții conform legislației în vigoare;

Persoanelor dornice să își îmbunătățească activitatea, indiferent de domeniu.

Site-ul clubantreprenor.ro își propune să contribuie la dezvoltarea unei culturi a antreprenoriatului în țara noastră, cultură bazată pe inovație, viziune, tenacitate, gândire pozitivă, educație financiară, educație juridică și educație civică.

Site-ul clubantreprenor.ro se distinge prin calitatea articolelor, analizelor și interviurilor publicate. Prezentăm exemple de sucess în antreprenoriat dar și tineri care demarează startup-uri. Redacția clubantreprenor.ro editează revista Club Antreprenor, print, cu apariție trimestrială.

Contact

Mircea Fica, Fondator, Club Antreprenor, mircea.fica@clubantreprenor.ro, 0732.903.216

Roxana Biga, Project Manager, Club Antreprenor, roxana.biga@clubantreprenor.ro, 0743.293.252

- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Latest News

Comunitatea bancară salută progresul legislativ din sfera digitalizării

Asociația Română a Băncilor (ARB) și Consiliul Patronatelor Bancare din România (CPBR) salută decizia Autorităţii pentru Digitalizarea României de...
- Advertisement -spot_img

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -spot_img