marți, august 3, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Husqvarna lansează un nou concept store premium la București, al doilea din cele 10 pe care le plănuiește la nivel național

Must Read

Automatizarea proceselor în companii: inovație sau necesitate?

Accelerarea digitalizării declanșată de contextul pandemic a silit companiile să facă saltul tehnologic către următoarea etapă – automatizarea proceselor...

Garanti BBVA Leasing sprijină IMM-urile afectate de pandemie

Garanti BBVA Leasing, parte a Grupului Garanti BBVA România, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare de pe piața...

Raiffeisen Bank și RWA Raiffeisen Agro România finanțează sistemele de irigații și agricultura ecologică sustenabilă

Raiffeisen Bank, alaturi de partenerul sau RWA Raiffeisen Agro Romania, ofera fermierilor romani consultanta si solutii de finantare specifice...

Subsidiara locală a producătorului suedez de utilaje destinate spațiilor exterioare – Husqvarna – anunță lansarea celui de-al doilea concept store premium, la București, în urma unei investiții de 120.000 de euro. Până la finalul anului 2023, compania intenționează să ajungă la 10 astfel de magazine la nivel național.

Magazinul, amplasat în sectorul 2 al Capitalei (Șoseaua Fabrica de Glucoză, nr. 6-8), pe o suprafață de 250 de metri pătrați, este a doua investiție a Husqvarna pe acest segment, primul concept store premium cu produse destinate întreținerii spațiilor verzi fiind deschis anul trecut, în Bistrița. ”Estimăm că magazinul din București va fi vizitat, lunar, de aproximativ 500 de clienți. Tehnologiile inovate de marca Husqvarna le pot aduce clienților noștri multiple beneficii în termeni de timp liber câștigat, zgomot redus, mediu înconjurător și ergonomie. Produsele noastre smart oferă utilizatorilor numeroase opțiuni de conectivitate și interacțiune cu alte instrumente inteligente din casele lor”, declară Emil Țînț, CEO al subsidiarei locale a Husqvarna.

Consiliere pentru potențialii clienți

În oferta noului magazin se va găsi toată gama Husqvarna, adică peste o sută de produse de profil. Echipa care se va ocupa de acest spațiu va acoperi activitățile de vânzare și service, cât și partea de consiliere pentru potențialii clienți. După Bistrița și București, următorul pas pentru dezvoltarea proiectului în plan local, care vizează un total de 10 concept store-uri Husqvarna pe segmentul premium, în următorii aproape trei ani, este Cluj-Napoca. Aici, lucrările de amenajare sunt în plină desfășurare, finalizarea lor fiind plănuită până la finalul anului în curs.

La nivel național, echipa Husqvarna împreună cu rețeaua de dealeri autorizați, numără în jur de 800 de oameni, dintre care aproximativ 500 se regăsesc în zona de retail. În afară de acest nou concept de magazine pe care a început să-l dezvolte anul trecut, compania este prezentă la nivel local printr-o rețea de aproximativ 200 de magazine reprezentative, care oferă și service autorizat prin personal specializat.

Produse nepoluante

”Clienții noștri sunt din ce în ce mai receptivi față de tendințele globale ce pun accent pe protecția mediului. În cazul nostru, sunt două mari categorii de produse care au avut o creștere accentuată și evidentă în preferințele de cumpărare ale consumatorilor – mașinile robotizate de tuns gazon (Automower) și produsele cu acumulatori. Ambele sunt nepoluante, intuitive și dotate cu diverse opțiuni de conectivitate”, mai declară Emil Țînț, CEO-ul subsidiarei locale a Husqvarna.

Grupul Husqvarna se bazează, la nivel național și internațional, pe un concept complex în centrul căruia se află utilizatorul. Acestuia i se oferă nu doar consultanță specializată și asistență în privința opțiunii de cumpărare, ci și asistență post-vânzare, mai ales că produsele promovate de companie reprezintă achiziții importante, cum ar fi, de exemplu, un tractor pentru întreținerea gazonului.

Despre Husqvarna

Înființată în anul 1689, Husqvarna, care face astăzi parte din grupului suedez omonim, produce o gamă largă de utilaje şi accesorii pentru pădure, parc, grădină și domeniul construcțiilor, de la motoferăstraie şi mașini de tăiat cu disc, până la maşini robotizate pentru tuns gazonul. Compania este lider mondial în domeniul tunderii robotizate a peluzelor din 1995, înregistrând peste 2.000.000 de unități vândute peste tot în lume. La nivel de grup, Husqvarna își propune să contribuie la un viitor sustenabil mai bun și se angajează să dezvolte produse și tehnologii care se aliniază acestui proiect. În România, compania Husqvarna, cu afaceri de 22,2 milioane de euro în 2019, se dezvoltă puternic în zona de retail, având o rețea de peste 200 de magazine reprezentative.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Automatizarea proceselor în companii: inovație sau necesitate?

Accelerarea digitalizării declanșată de contextul pandemic a silit companiile să facă saltul tehnologic către următoarea etapă – automatizarea proceselor...

Garanti BBVA Leasing sprijină IMM-urile afectate de pandemie

Garanti BBVA Leasing, parte a Grupului Garanti BBVA România, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare de pe piața locală, a semnat un acord...

Raiffeisen Bank și RWA Raiffeisen Agro România finanțează sistemele de irigații și agricultura ecologică sustenabilă

Raiffeisen Bank, alaturi de partenerul sau RWA Raiffeisen Agro Romania, ofera fermierilor romani consultanta si solutii de finantare specifice investitiilor agricole, precum investitii in...

Chimcomplex a avut în primul semestru un profit net de 57,7 milioane de euro

Primele 6 luni ale anului 2021 confirmă poziționarea Chimcomplex ca lider regional al industriei chimice, compania raportând un profit net de 282.6 milioane lei...

Arctic recrutează absolvenți de masterate tehnice pentru un program intensiv de dezvoltare cu durata de trei ani

Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, lansează programul intensiv de dezvoltare cu o durată de trei ani Future In Talent (FIT) Graduate Engineering...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -