joi, mai 6, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

BVB dă startul celei de-a patra ediții Made in Romania

Must Read

Managementul deșeurilor după Pactul Ecologic European (11 mai 2021)

Prezentare În temeiul Directivei-cadru privind deșeurile (2000/60/CE), statele membre au obligația de a recupera și a elimina deșeurile într-un mod care să...

Selgros sărbătorește 20 de ani în România și lansează o tombolă aniversară cu premii în valoare de 2,2 milioane de lei

Selgros Cash & Carry sărbătorește, în luna mai, 20 de ani de prezență pe piața din România și marchează...

Shell a devenit operațional în România

Echipa Shell operează de astăzi în formulă completă pe piața din România. Ultimii doi specialiști au completat dispozitivul Shell...

Bursa de Valori București (BVB) lansează astăzi, 22 aprilie, ediția a patra a programului Made in Romania și noua platformă, complet digitalizată a proiectului, care pune în legătură directă companiile, investitorii și consultanții. Platforma este disponibilă pe www.investingromania.com. De astăzi până pe 30 iunie este deschisă perioada de nominalizări a companiilor pentru includerea în ediția din acest an a proiectului Made in Romania.

Programul fanion al Bursei de Valori București

„Made in Romania este programul fanion al Bursei de Valori București pentru dezvoltarea și promovarea mediului antreprenorial românesc. Prin Made in Romania construim un ecosistem al cărui nucleu este bursa româneasca, un cadru  în care antreprenorii locali au ocazia de a-și promova afacerile și de a lua contact cu furnizorii de capital activi pe piața locală, utilizând o platformă tehnologică moderna. Dovezi ale succesului acestui program, aflat acum la a patra ediție, le vedem atât în numărul din ce în ce mai mare de companii care au participat de la o ediție la alta a programului, dar și în rundele de finanțare pe care companiile din acest program le-au derulat în ultimii ani prin intermediul BVB, care au o valoare cumulată de aproximativ 80 milioane de euro”, a declarat Radu Hanga (foto jos), Președintele Consiliului de Administrație al BVB.

Platforma programului, realizată în parteneriat cu Microsoft România, este investingromania.com

Prin lansarea platformei www.investingromania.com, BVB transformă programul Made in Romania într-unul complet digitalizat și oferă posibilitatea conectării directe a antreprenorilor cu investitori și consultați, precum și cu alți antreprenori înregistrați în platformă.

„Odată cu pandemia, digitalizarea nu mai este doar o opțiune pentru continuarea celor mai multe afaceri. Chiar această pandemie ne-a oferit nouă, la Bursa de Valori București, oportunitatea de a pregăti trecerea programului Made in Romania spre zona digitală. Suntem încântați că am găsit în Microsoft partenerul care să ne ofere know-how-ul tehnologic pentru a dezvolta platforma Made in Romania. Astfel, antreprenorii au la dispoziție un mecanism tehnologic simplu și, totodată amplu, pentru atragerea finanțării, fie că vorbim de bursa, business angels, venture capital, sau bănci, precum și acces la programe de accelerare a afacerii și, bineînțeles, la consultanți cu experiență în dezvoltarea sustenabilă a companiilor. Ne dorim ca Made in Romania să fie similar unui «one-stop-shop» pentru antreprenori, unde să aibă acces la toate mecanismele necesare pentru dezvoltare”, a declarat Adrian Tănase (foto jos), Director General, Bursa de Valori București.

„Mai mult decât oricând, privim către tehnologie pentru a găsi soluțiile care să răspundă nevoilor dinamice ale societății. Următorul val de inovații va veni nu doar din partea furnizorilor de tehnologie, ci și de la antreprenori și companii românești din diferite industrii care să acceseze în mod creativ oportunitatea digitală. Prin adăugarea capabilităților Microsoft Cloud la acest program unic dezvoltat de BVB, ne propunem să inspirăm antreprenorii români în a defini și construi viitorul unei economii digitale reziliente şi sustenabile”, a declarat Daniel Rusen (foto jos), Director de Marketing și Operațiuni, Microsoft România.   Programul Made in Romania este structurat în 4 etape de derulare. În prima etapă, 22 aprilie – 30 iunie, antreprenorii români, partenerii și susținătorii, angajații companiilor românești, precum și membrii Comitetului de Nominalizare pot nominaliza companii prin platforma www.investingromania.com. În perioada mai – iunie vor fi organizate workshop-uri regionale sau webinarii, la care vor fi invitate companii semifinaliste din edițiile anterioare și companii nominalizate în ediția curentă sau care se înregistrează în platformă.

Noua platformă a programului oferă posibilitatea conectării directe a antreprenorilor cu investitori și consultanți, precum și cu alți antreprenori

În a doua etapă, în luna iulie, BVB împreună cu membrii Comitetului de Nominalizare vor selecta 50 de companii, dintre toate aplicațiile primite. În a treia etapă, din luna august, dintre cele 50 de companii semifinaliste, publicul va stabili prin vot una dintre cele 15 companii finaliste ale acestei ediții. Celelalte 14 companii finaliste sunt stabilite de un Juriu format din experți în diverse domenii ale economiei. În ultima etapă a programului, luna septembrie, numele celor 15 companii finaliste sunt anunțate public în cadrul unei Gale de Premiere.

Comitetul de Nominalizare va selecta 50 de companii

Comitetul de Nominalizare este format din următoarele persoane:

  • George Cozos, Small & Medium Business Sales Manager, Microsoft România
  • Gabriel Sidor, Immersion Lab, Director, UiPath
  • Alexandra Bran, CFO & Board Member, ROCA Investments
  • Monica Ivan, Director General, BRK Financial Group
  • Mihai Purcărea, Director General, BRD Asset Management
  • Alexandru Ștefan Vlaicu, Manager Investment Banking , BT Capital Partners
  • Ion Dumitru, Director General, DoingBusiness.ro
  • Mihaela Mihăilescu, Director Asociat, BERD
  • Sergiu Voicu, Jurnalist, Digi24
  • Adriana Iordan, VP Product & Marketing, SeedBlink
  • Vasile Andrian, Partener & Head of Audit & FAS, Mazars Romania
  • Mihai Logofătu, CEO & Co-fondator, Bittnet Group

Juriul

Membrii Juriului care vor decide companiile finaliste din ediția Made in Romania 2021 sunt:

  • Radu Hanga, Președinte, Bursa de Valori București
  • Daniel Rusen, Director de Marketing și Operațiuni, Microsoft România
  • Rudolf Vizental, CEO, ROCA Investments
  • Alexandru Mihailciuc, VP, Sales Engineering & Customer Success, UiPath
  • Răzvan Butucaru, Partener, Audit & Financial Advisory, Mazars Romania
  • Ovidiu-George Dumitrescu, CFA, Director General Adjunct, TradeVille
  • Răzvan Raț, Director General Adjunct, BRK Financial Group
  • Daniel Szekely, Director Executiv IMM și Micro, Banca Transilvania
  • Irina Neacșu, Director Executiv Corporate Finance, BRD
  • Cristian Herghelegiu, Director General, Dendrio
  • Andrei Dudoiu, Director General și Co-fondator, SeedBlink
  • Jose Maria Martinez de Alegria, Consultant, Horvath & Partners Management Consulting

Proiectul Made in Romania a fost lansat de Bursa de Valori București în 2017, pentru a identifica și promova companiile de top din România. În cursul anului 2021, partenerii principali care sprijină derularea proiectului sunt: MicrosoftUiPathROCA InvestmentsBanca TransilvaniaBT Capital PartnersBRD Groupe Societe GeneraleBRD Asset ManagementBRK Financial GroupDendrioMazarsSeedBlinkHorvath & Partners Management Consulting, TradeVille, împreună cu susținătorii ANISDoingBusinessRomanian Business Leaders și partenerul media Digi24.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Managementul deșeurilor după Pactul Ecologic European (11 mai 2021)

Prezentare În temeiul Directivei-cadru privind deșeurile (2000/60/CE), statele membre au obligația de a recupera și a elimina deșeurile într-un mod care să...

Selgros sărbătorește 20 de ani în România și lansează o tombolă aniversară cu premii în valoare de 2,2 milioane de lei

Selgros Cash & Carry sărbătorește, în luna mai, 20 de ani de prezență pe piața din România și marchează momentul printr-o tombolă cu peste...

Shell a devenit operațional în România

Echipa Shell operează de astăzi în formulă completă pe piața din România. Ultimii doi specialiști au completat dispozitivul Shell din România, o echipă tânără...

EximBank finanțează cu 18 milioane de lei compania românească de agribusiness Interagroaliment

EximBank a structurat un pachet financiar care asigură necesarul de capital de lucru pentru compania băcăuană Interagroaliment, parte a Grup Șerban Holding, cel mai...

Grupul Trans-Oil lansează cu succes o nouă emisiune de eurobonduri în valoare de 400 milioane de dolari

La data de 14 aprilie 2021, Grupul Trans-Oil („Grupul”) a revenit cu succes pe piețele titlurilor de capital de împrumut internaționale, cu o nouă...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -