joi, mai 6, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Lidl Romania organizează în perioada sărbătorilor pascale o nouă colectă de alimente pentru susținerea comunităților vulnerabile

Must Read

Managementul deșeurilor după Pactul Ecologic European (11 mai 2021)

Prezentare În temeiul Directivei-cadru privind deșeurile (2000/60/CE), statele membre au obligația de a recupera și a elimina deșeurile într-un mod care să...

Selgros sărbătorește 20 de ani în România și lansează o tombolă aniversară cu premii în valoare de 2,2 milioane de lei

Selgros Cash & Carry sărbătorește, în luna mai, 20 de ani de prezență pe piața din România și marchează...

Shell a devenit operațional în România

Echipa Shell operează de astăzi în formulă completă pe piața din România. Ultimii doi specialiști au completat dispozitivul Shell...

Lidl România continuă să susțină comunitățile vulnerabile și organizează, în parteneriat cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, cea de-a treia ediție a campaniei de colectare de alimente în 120 de magazine din țară. Pentru a veni în sprijinul cât mai multor beneficiari, campania va dura aproape o lună, între 19 aprilie – 16 mai 2021. În această perioadă, clienții Lidl pot dona produse neperisabile în cadrul zonelor special amenajate la ieșirile din magazine. Produsele vor fi distribuite către persoane din categorii vulnerabile, prin intermediul Băncilor pentru Alimente din orașele București, Cluj-Napoca, Roman, Brașov, Oradea, Timișoara, Constanța și, cea mai recent inaugurată, din Craiova.

În România se aruncă anual aproximativ 250 kg de alimente/locuitor

Risipa alimentară continuă să fie o problemă majoră ce produce consecințe importante atât asupra economiei, cât și asupra mediului. În România se aruncă anual aproximativ 250 kg de alimente/locuitor, conform www.foodwaste.ro. Pentru a contribui activ la reducerea risipei alimentare și la combaterea sărăciei din țară, Lidl este partener al rețelei de Bănci pentru Alimente din România, încă de la fondarea primei astfel de organizații, în București, în 2016.

De atunci și până la 1 aprilie 2021, rețeaua națională a Băncilor pentru Alimente a colectat de la companiile partenere 5.076 de tone de alimente, care au fost distribuite către 113.000 de persoane din categorii vulnerabile, susținute în mod recurent, prin intermediul celor aproximativ 400 de ONG-uri partenere ale rețelei. Cantitatea colectată doar în primul trimestru din 2021 de către cele 7 bănci active (București, Cluj, Roman, Brașov, Oradea, Timișoara, Constanța) a fost de 760 de tone de alimente.

Clienții pot dona produse alimentare în cutiile special amenajate la ieșirea din magazine

Campania de colectare de alimente adresată clienților, organizată de Lidl în această primăvară, se va desfășura în 120 de magazine Lidl din 40 de localități.  Între 19 aprilie – 16 mai 2021, clienții pot dona produse alimentare în cutiile special amenajate la ieșirea din magazine, după casele de marcat. Produsele care pot fi donate sunt semnalizate la raft în magazinele Lidl participante și fac parte din categorii neperisabile, care nu necesită o temperatura specială de păstrare, precum: alimente de bază (ulei, făina, zahăr, orez, ingrediente de copt), conserve de legume, conserve de carne, conserve de fructe, paste făinoase, sosuri, lapte UHT (care se păstrează la temperatura camerei), produse de patiserie ambalate, biscuiți, cafea, ceai, dulceață și gemuri. Produsele colectate în cadrul campaniei vor fi preluate de către Băncile pentru Alimente și distribuite mai departe beneficiarilor finali, printre care se numără cămine de bătrâni și centre de plasament pentru minori, cantine sociale sau centre pentru persoane fără adăpost.

În cadrul ultimelor două ediții ale campaniei de colectare, organizate în magazinele Lidl în preajma sărbătorilor de iarnă în 2019 și 2020, clienții Lidl s-au implicat și au susținut comunitățile vulnerabile, donând în total peste 27 de tone de alimente. Lista completă a magazinelor participante poate fi consultată aici.

Se extinde rețeaua națională a Băncilor pentru Alimente

În plus, cu ocazia celei de-a treia ediții a campaniei de colectare de alimente organizate în magazinele Lidl, rețeaua națională a Băncilor pentru Alimente deschide o nouă Bancă regională la Craiova, care va deservi județele Dolj, Gorj, Mehedinți, Vâlcea și Olt, ceea ce contribuie la extinderea rețelei la nivel național. În continuare, rețeaua urmează să deschidă o nouă bancă regională și la Galați.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Managementul deșeurilor după Pactul Ecologic European (11 mai 2021)

Prezentare În temeiul Directivei-cadru privind deșeurile (2000/60/CE), statele membre au obligația de a recupera și a elimina deșeurile într-un mod care să...

Selgros sărbătorește 20 de ani în România și lansează o tombolă aniversară cu premii în valoare de 2,2 milioane de lei

Selgros Cash & Carry sărbătorește, în luna mai, 20 de ani de prezență pe piața din România și marchează momentul printr-o tombolă cu peste...

Shell a devenit operațional în România

Echipa Shell operează de astăzi în formulă completă pe piața din România. Ultimii doi specialiști au completat dispozitivul Shell din România, o echipă tânără...

EximBank finanțează cu 18 milioane de lei compania românească de agribusiness Interagroaliment

EximBank a structurat un pachet financiar care asigură necesarul de capital de lucru pentru compania băcăuană Interagroaliment, parte a Grup Șerban Holding, cel mai...

Grupul Trans-Oil lansează cu succes o nouă emisiune de eurobonduri în valoare de 400 milioane de dolari

La data de 14 aprilie 2021, Grupul Trans-Oil („Grupul”) a revenit cu succes pe piețele titlurilor de capital de împrumut internaționale, cu o nouă...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -