duminică, februarie 28, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Compania clujeană Rottaprint și-a majorat exporturile la peste un sfert din veniturile anului trecut

Must Read

Studiu ANCOM: Ce știu și ce nu știu cetățenii despre radiațiile electromagnetice (EMF) și despre 5G

„În era digitală, informarea corectă și cât mai completă are o importanță particulară și necesită cunoașterea percepțiilor cetățenilor. În...

Morphosis Capital pregătește noi investiții în IMM-uri românești în 2021

Morphosis Capital Fund I, un fond de private equity, rămâne în continuare alături de IMM-urile românești și are în...

Smarttech247 va angaja 60 de experți în securitate cibernetică

Smarttech247 își mărește echipa de experți din România, până la sfârșitul anului 2021, de la 40 la 100 de...

Potrivit Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, ponderea exporturilor a reprezentat 27% din totalul afacerilor companiei în 2020. Pentru anul trecut, Rottaprint raportează o creștere cu 13% a valorii exporturilor comparativ cu 2019, la circa 6 milioane euro.

Creșterea exporturilor companiei a fost susținută anul trecut, în principal, de intensificarea producției atât în industria alimentară, cât și în cea producătoare de soluții chimice, mai ales în ceea ce privește dezinfectanții, două industrii puternic influențate de nevoile consumatorilor finali pe perioada pandemiei, cu precădere în lunile de lockdown.

Creșterea exporturilor este unul dintre obiectivele strategice ale tipografiei

Potrivit reprezentanților Rottaprint, creșterea exporturilor  este unul dintre obiectivele strategice ale tipografiei, care se va menține și pentru anul în curs. Astfel, o bună parte dintre demersurile companiei se îndreaptă către dezvoltarea serviciilor furnizate clienților externi.

Anul trecut, tipografia Rottaprint a exportat cu precădere în țările în care deține centre logistice precum Ungaria și Germania, dar și pentru clienți din țări ca Belgia, Franța, Israel, Republica Moldova, Olanda și Polonia. În prezent, compania lucrează la consolidarea poziției pe piețele din Ungaria și Germania. În Ungaria, compania lucrează cu mari producători din industrii precum lactate, preparate din carne, produse chimice și cosmetice, în timp ce, în Germania, colaborează cu producători importanți de preparate din carne.

Din datele companiei, un procent de 25% din portofoliul Rottaprint este reprezentat de clienți din străinătate, din industrii variate, numărul acestora crescând cu 8% în 2020 față de anul anterior.

„Ponderea exporturilor a depășit în 2020 un sfert din totalul afacerilor Rottaprint, fiind rezultatul direct al eforturilor noastre de a ne consolida poziția de partener de încredere pentru clienții din țările în care avem prezente centre logistice, Ungaria și Germania, precum și în alte țări din Europa și nu numai. În continuare, creșterea exporturilor este una dintre direcțiile strategice ale companiei noastre pe termen mediu și lung. Considerăm că evoluția acestui segment va fi influențată anul acesta, ca și anul trecut, de contextul epidemiologic și de solicitările produselor de primă necesitate”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.  

Despre Rottaprint

Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România. Cu o experiență de 30 de ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent 2 centre logistice în România: Brașov și Ilfov și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 280 de angajați. În 2020, Rottaprint a livrat produse în 10 țări din Europa și Asia.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Studiu ANCOM: Ce știu și ce nu știu cetățenii despre radiațiile electromagnetice (EMF) și despre 5G

„În era digitală, informarea corectă și cât mai completă are o importanță particulară și necesită cunoașterea percepțiilor cetățenilor. În...

Morphosis Capital pregătește noi investiții în IMM-uri românești în 2021

Morphosis Capital Fund I, un fond de private equity, rămâne în continuare alături de IMM-urile românești și are în vedere semnarea a două noi...

Smarttech247 va angaja 60 de experți în securitate cibernetică

Smarttech247 își mărește echipa de experți din România, până la sfârșitul anului 2021, de la 40 la 100 de specialiști în securitate cibernetică. De...

CEC Bank accelerează procesul de digitalizare cu soluții low-code furnizate de Aurachain

CEC Bank accelerează procesul de modernizare și digitalizare. CEC Bank apelează la platforma low-code dezvoltată de compania Aurachain pentru a automatiza o serie de...

Se deschide Sol și Suflet, prima fermă regenerativă din România și centru educațional pentru fermierii la început de drum

Cei interesați să își deschidă o fermă regenerativă sunt invitați să aplice la programul de internship plătit și să participe la cursurile organizate...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -