- Peste 90% dintre participanții la un studiu de piață efectuat de MOL România au declarat că folosesc mașina la fel de des iarna precum în restul anului
- Timpul acordat pregătirii autoturismului pentru sezonul rece este de maximum 4 ore, iar în cele mai multe cazuri (peste 70%), bugetul alocat în acest scop este de sub 500 de lei.
- 78% dintre șoferi spun că înțeleg utilizarea carburantului special adaptat pentru sezonul rece, în timp ce peste 90% dintre participanții la această cercetare de piață sunt convinși de importanța folosirii de cauciucuri speciale de iarnă.
- Sondajul a fost realizat online de MOL România în perioada 12-18 decembrie 2020, pe un eșantion de peste 2000 de respondenți, participanți în programul de loialitate MOL MultiBonus.
Șoferii din România nu se lasă impresionați de anotimpul rece și continuă să folosească mașina la fel de des iarna precum în restul anului. Timpul acordat pregătirii autoturismului pentru sezonul rece este de până în 4 ore, iar în cele mai multe cazuri (peste 70%), bugetul alocat în acest scop este de sub 500 de lei.
Eșantion de peste 2000 de respondenți
Datele rezultă dintr-un sondaj realizat online de MOL România în perioada 12-18 decembrie 2020, pe un eșantion de peste 2000 de respondenți, participanți în programul de loialitate MOL MultiBonus.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
13 mai 2025: Cum reducem fenomenul contrafacerilor?, Ediția a V-a
15 mai 2025: Forumul antreprenorilor din construcții și imobiliare – Ediția a II-a
27 mai 2025: Forumul antreprenorilor din sectorul agricol și industria alimentară, Ediția a IV-a
12 iunie 2025: Criminalitatea cibernetică în perioada digitalizării economiei și în vreme de război, Ediția a IV-a
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Cercetarea a arătat că doar jumătate dintre șoferi apelează la service-uri pentru a pregăti autoturismul de iarnă, deși peste 90% dintre participanții la sondaj au declarat că folosesc mașina la fel de mult pe timpul iernii ca în celelalte anotimpuri.
Atunci când se pune problema pregătirii pentru iarnă, 78% dintre șoferi spun că înțeleg utilizarea carburantului special adaptat pentru sezonul rece, în timp ce peste 90% dintre participanții la această cercetare de piață sunt convinși de importanța folosirii de cauciucuri speciale de iarnă.
De asemenea, în proporții covârșitoare, repondenții au menționat că verificarea nivelului de antigel și a stării bateriei sunt printre operațiunile pe care le fac la începutul iernii.
MOL înțelege, la rândul său, importanța utilizării unui produs special adaptat pentru sezonul geros, mai ales în cazul motoarelor care funcționează pe bază de motorină. Motorina EVO Diesel Plus asigură funcționarea motorului până la temperaturi de -42C, în funcție de specificațiile tehnice din fiecare stație.
De asemenea, în stațiile MOL România mai sunt comercializate și consumabile auto (lichide de frână, antigeluri și lichide de spălat parbrizul marcă proprie MOL EVOX) care asigură protecția autoturismului pe timpul iernii și menținerea performanțelor tehnice ale acestuia chiar și în condiții meteo nefavorabile.
Despre Grupul MOL
Grupul MOL este o companie de petrol şi gaze internaţională integrată, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări, o forţă de lucru dinamică formată din 25.000 de angajaţi în întreaga lume şi peste 100 de ani de experienţă în industrie. Activităţile de explorare şi producţie ale Grupului MOL sunt susţinute de o experienţă de peste 80 de ani în domeniul hidrocarburilor. În prezent, activităţile de producţie se desfăşoară în 9 ţări, iar cele de explorare în 14 ţări. Grupul MOL controlează trei rafinării şi două combinate petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de 1.940 de staţii de servicii în 10 ţări din Europa Centrală şi de Est, dintre care 240 în România.
Despre MOL România
MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de 25 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 240 de stații de servicii, 2 depozite de carburanți, la Giurgiu și Tileagd și un terminal LPG la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la București, un sediu administrativ la Arad și un număr de aproximativ 250 de angajați proprii. MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piață QUDAL. Începând cu anul 2018, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de stații de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităților în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program pentru Sănătatea Copiilor sau Permis pentru Viitor.