vineri, august 7, 2020

Tipografia Rottaprint a înregistrat creșteri ale exporturilor și în pandemie

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, a înregistrat o creștere a exporturilor de 18% în primele șase luni ale anului, perioadă marcată puternic de pandemia de coronavirus. Până la finalul anului, compania estimează o creștere a exporturilor de peste 20%, comparativ cu anul trecut.

Must Read

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, va găzdui expoziția „Amintirile rămân cu tine! Electronicele merg la reciclare!”

În perioada 6 – 23 august, AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, va găzdui expoziția „Amintirile rămân...

Piața de investiții imobiliare a crescut în România în prima jumătate a anului

Piața de investiții imobiliare a crescut în România în prima jumătate a anului, în ciuda pandemiei, dar unele tranzacții...

Cele mai apreciate atribute ale cursurilor online și offline din anul școlar 2019-2020 de la Shakespeare School

98% dintre cursanții Shakespeare School consideră excelentă calitatea prestației profesorilor, 96% dau acest calificativ pentru structura și modul de...

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, a înregistrat o creștere a exporturilor de 18% în primele șase luni ale anului, perioadă marcată puternic de pandemia de coronavirus. Până la finalul anului, compania estimează o creștere a exporturilor de peste 20%, comparativ cu anul trecut.

Potrivit Rottaprint, în topul celor mai solicitate produse pentru export în prima jumătate a anului au fost etichetele autoadezive, în special cele cu liner PET, foarte populare în Germania, capacele de aluminiu pentru produse lactate, care au fost cele mai solicitate produse de către clienții din Ungaria, urmate de manșoanele de înghețată care au înregistrat solicitări din toată Europa înaintea începerii sezonului cald.

25% din portofoliul de clienți Rottaprint provine din străinătate

În ceea ce privește industriile din care provin cele mai exportate produse, majoritatea solicitărilor s-au înregistrat de către clienți din domeniul alimentar, urmați de cei care activează în industria producătoare de soluții chimice. În prezent, un procent de 25% din portofoliul de clienți Rottaprint este reprezentat de clienți din străinătate.

Creșteri robuste în Ungaria și Germania

Din datele companiei, țările care au înregistrat cele mai mari creșteri ale cererii pentru produsele exportate de Rottaprint, în primele șase luni ale anului, au fost: Ungaria, cu o creștere de 23% comparativ cu aceeași perioadă din 2019, și Germania cu 13%. Alte țări care au înregistrat creșteri vizibile au fost Olanda și Polonia.

„Prima jumătate a acestui an a adus o creștere a exporturilor față de aceeași perioadă a anului trecut, creștere susținută în cea mai mare parte și de intensificarea producției în industria alimentară și în cea producătoare de soluții chimice, direct influențate de nevoile imediate ale consumatorilor, într-o perioadă marcată de pandemia cu noul coronavirus. Aceleași tendințe le-am putut observa și pe piața din România, nu numai pe cea a țărilor pentru care facem export. La nivelul întregului an, estimăm o creștere susținută a exporturilor de peste 20%, comparativ cu anul precedent”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.   

Despre Rottaprint

Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România. Cu o experiență de 29 ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent 4 centre logistice în România: Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 270 de angajați. În 2019, Rottaprint a livrat produse în 11 țări din Europa, Asia și Statele Unite ale Americii.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, va găzdui expoziția „Amintirile rămân cu tine! Electronicele merg la reciclare!”

În perioada 6 – 23 august, AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, va găzdui expoziția „Amintirile rămân...

Piața de investiții imobiliare a crescut în România în prima jumătate a anului

Piața de investiții imobiliare a crescut în România în prima jumătate a anului, în ciuda pandemiei, dar unele tranzacții majore au fost amânate sau...

Cele mai apreciate atribute ale cursurilor online și offline din anul școlar 2019-2020 de la Shakespeare School

98% dintre cursanții Shakespeare School consideră excelentă calitatea prestației profesorilor, 96% dau acest calificativ pentru structura și modul de organizare al cursurilor, iar 94%...

 Grupul Telekom Romania anunță indicatorii cheie de performanță pentru al doilea trimestru al anului 2020

 Grupul Telekom Romania anunță indicatorii cheie de performanță pentru al doilea trimestru al anului 2020, încheiat la 30 iunie 2020, după cum a raportat...

S-a lansat varianta în limba română a Ghidului UNESCO al practicilor și resurselor educaționale deschise

Publicarea “Ghidului UNESCO al practicilor și resurselor educaționale deschise”, în luna mai 2020, vine în sprijinul profesorilor de pretutindeni cu exemple de utilizări inovative...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -