vineri, 27 iunie, 2025

H & M Hennes & Mauritz AB a publicat raportul anual și de sustenabilitate pentru anul 2024

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

O direcție clară axată pe activitatea de bază a companiei, investițiile în inițiative strategice și progresul în agenda ambițioasă de sustenabilitate a grupului domină raportul anual și de sustenabilitate al H & M Hennes & Mauritz AB pentru anul financiar 2024, care a fost publicat și este disponibil pe hmgroup.com

Sunt mândru de pașii pe care i-am făcut pentru a demonstra că designul excepțional și soluțiile durabile merg mână în mână cu misiunea noastră de a face moda accesibilă pentru toți. Sustenabilitatea este o prioritate cheie pentru noi, fundamentală pentru modul în care operăm și esențială pentru succesul nostru pe termen lung. Acest raport reflectă rezultatele muncii a mii de colegi pasionați din întreaga lume, uniți nu doar de dragostea pentru modă și design, ci și de angajamentul profund de a folosi influența și amploarea noastră pentru a ghida industria modei către un viitor mai incluziv și sustenabil.”, spune Daniel Ervér, CEO H&M Group.

Împreună cu raportul anual și raportul de sustenabilitate, H&M Group publică astăzi și raportul privind progresul în sustenabilitate. Compania a raportat progrese în ariile sale strategice prioritare în 2024, avansând în procesul de decarbonizare a lanțului de aprovizionare și în utilizarea materialelor cu impact redus, fără a pierde din vedere angajamentul său de a fi o companie echitabilă și incluzivă. Raportul privind progresul în sustenabilitate este disponibil începând de astăzi pe site-ul H&M Group.

Rămânem pe deplin dedicați agendei noastre ambițioase de sustenabilitate. Suntem pe drumul de a ne atinge obiectivul ca, până cel târziu în 2030, toate materialele pe care le folosim să fie reciclate sau provenite din surse sustenabile. De altfel, am fost aproape de a atinge ținta de 30% materiale reciclate până în 2025 cu un an mai devreme decât era planificat. Eforturile noastre de a utiliza mai puțină energie și surse mai curate în lanțul de aprovizionare dau deja rezultate semnificative în procesul nostru de decarbonizare, fiind aliniate cu obiectivele științifice stabilite. Suntem conștienți de provocările care ne așteaptă, dar avem încredere că suntem în direcția bună pentru a ne îndeplini agenda de sustenabilitate în anii ce urmează.”, a declarat Leyla Ertur, Sustainability Director H&M Group.

Printre cele mai importante realizări legate de sustenabilitate în anul 2024 se numără:

  • 89% materiale reciclate sau din surse sustenabile. Ponderea materialelor reciclate a ajuns la 29,5%, aducând H&M Group la un pas de atingerea obiectivului de 30% stabilit pentru 2025, cu un an mai devreme.
  • Reducerea cu 41% a emisiilor de gaze cu efect de seră în domeniile de aplicare 11  și 22 și reducerea cu 24% în domeniul de aplicare 33 (2019). 
  • Reducerea cu 54% a ambalajelor din plastic (2018), depășind obiectivul de reducere de 25% al companiei pentru 2025 înainte de termen.
  • Numărul furnizorilor de îmbrăcăminte (nivelurile 14 și 25) care au raportat utilizarea cazanelor pe cărbune a scăzut la 27 de fabrici, de la 46 de fabrici în 2023 și 118 în 2022. Grupul H&M va include nivelul 35 în domeniul său de aplicare de acum înainte, cu scopul de a elimina complet cărbunele la fața locului până în 2026. 
  • Reducerea cu 9,5% a consumului de apă dulce la furnizorii de îmbrăcăminte (nivelurile 1 și 2) față de 2022, aproape atingând ținta de 10% a companiei cu un an înainte
  • 26 de piețe au acum acces la opțiuni second-hand, disponibile în 38 de magazine H&M Group selectate din întreaga lume și prin Sellpy, care oferă modă second-hand prin inițiative second-hand.
  • H&M Group a reînnoit Acordul-Cadru Global cu IndustriALL Global Union și sindicatul suedez IF Metall, asigurând protecția drepturilor a peste un milion de muncitori.

Anexe:

[1] Domeniul de aplicare 1 acoperă toate emisiile directe de gaze cu efect de seră provenite din operațiunile proprii ale H&M Group.

[2] Domeniul de aplicare 2 acoperă emisiile indirecte din consumul de energie electrică și termică achiziționate utilizate în operațiunile proprii ale H&M Group.

[3] Domeniul de aplicare 3 acoperă alte emisii indirecte, cum ar fi cele legate de aprovizionarea cu materii prime, producția de țesături, fabricarea de articole de îmbrăcăminte și activitățile externalizate legate de transport. Ținta bazată pe date științifice a grupului nu include emisiile generate în faza de utilizare.

[4] În nivelul 1 se încadrează companiile cu care H&M Group face afaceri direct și lucrează cu fabricarea sau prelucrarea produselor.

[5] Nivelurile 2 și cele superioare sunt companiile care lucrează cu producția și prelucrarea componentelor. 

H-M-Hennes-Mauritz-AB-Three-month-report-2025

HM-Group-Annual-and-sustainability-report-2024

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Studiu RoCoach și Novel Research: Românii privesc cu optimism viitorul AI, dar se tem pentru jobul lor

Unu din trei români anticipează pierderi semnificative pe piața muncii Peste trei sferturi dintre români (76%) văd în Inteligența...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor