Prezentare generală a confidențialității
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

joi, 22 mai, 2025

Nostalgia și Kaufland România prelungesc parteneriatul strategic și pentru următorii doi ani

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

NOSTALGIA, evenimentul celebru pentru abordările sale neconvenționale și creative, anunță extinderea parteneriatului strategic cu retailerul Kaufland România pentru încă doi ani. O colaborare construită pe viziune, relevanță și entertainment de brand, care nu doar aduce retailul în centrul experiențelor de festival, ci propune noi perspective prin care brandurile devin parte din cultura publicului.  

Nostalgia Retro/Disco/Future, evenimentul care a reimaginat ideea de festival printr-o combinație de muzică, artă vizuală, călătorii în timp și experiențe culinare, crede în reinventare și povești autentice.

De șapte ani, Nostalgia și Kaufland România creează împreună un playground în care experiențele devin cultură, iar interacțiunile de brand se transformă în momente care aduc oamenii mai aproape. De la activări iconice, precum dispensarul retro și florăria interactivă, până la concepte inovatoare care îmbină nostalgia cu tehnologia, parteneriatul a transformat fiecare ediție într-o incursiune în universul cultural al anilor ‘90 și 2000.

Anul trecut, Nostalgia și Kaufland România au prezentat Bazarul Kaufland – un spațiu eclectic, cu multe surprize și zone inedite. Participanții au descoperit că fiecare corner spunea o poveste: de la Pescărie, Cafenea și Sparanghelie – un colț dedicat preparatelor vegane –, la Sendvișerie, Florărie și un pop-up vintage fashion store. Atelierul Parkside echipat cu scule și accesorii de bricolaj punea la dispoziție unelte pentru ateliere de meșteșug, iar zona decorată ca un dispensar a redefinit conceptul de festival essentials. În inima cartierului Șucar, restaurantul pop-up cu servire la masă a transformat gastronomia într-o experiență epică.

În 2025, parteneriatul va merge mai departe cu Bazarul Kaufland, o zonă plină de standuri diverse, de la gastronomie, la articole craft, dar și un restaurant pop-up cu bunătăți din bucătăria românească, amplasat tot în Cartierul Șucar, zona unde petrecerile nu iau pauză până în zori.

„Kaufland ne este un partener de încredere încă din primul an al evenimentului Nostalgia Retro/Disco/Future în urmă cu șapte ani și cu care împărtășim aceleași standarde. Pentru următorii doi ani ne luăm angajamentul să stimulăm prin creativitate și curaj mințile consumatorilor. Colaborarea noastră va aduce activări inedite și de neuitat, ca în edițiile precedente”, a declarat Costin Gache, Context Creator al festivalului Nostalgia.

Parteneriatul extins în acest an marchează și un moment special pentru Kaufland România, care aniversează 20 de ani pe piața locală. „Suntem adepții parteneriatelor de lungă durată, construite pe bază de încredere. Prin prezența noastră în cadrul evenimentului Nostalgia ne-am dorit să fim alături de clienții noștri, să creăm experiențe relevante, dincolo de magazinele noastre. Această colaborare reprezintă un exemplu de cum retailul poate deveni parte din cultura urbană și din lifestyle-ul consumatorilor. Pentru noi, Nostalgia este platforma ideală pentru a aduce împreună generații, emoții și momente de neuitat”, declară Silviu Buidan, Head of Digital Marketing & Events Kaufland România și Republica Moldova.

Cu fiecare ediție, Nostalgia demonstrează că nu există limite pentru creativitate și că trecutul, prezentul și viitorul pot coexista într-un eveniment care să reflecte diversitatea și energia publicului.

Despre festivalul NOSTALGIA Retro/Disco/Future

NOSTALGIA încearcă să fie un festival al vieții, care prezintă într-o manieră specială trecutul și viitorul. Toți cei care au participat la NOSTALGIA de mai bine de șase ani, s-au putut bucura de un real muzeu retro & future, în care organizatorii au integrat și o discotecă specifică anilor ’90 2000. În permanență echipa Nostalgia lucrează să creeze o lume plină de imagini și sunete, trecând prin numeroase experiențe senzoriale și momente unice, menite să transforme NOSTALGIA într-o fabrică de amintiri pentru că, de ce nu, și prezentul poate fi o viitoare nostalgie. 

Găsești toate detaliile pe https://nostalgia.love/   

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 188 de magazine în România. În 2024, Kaufland România a primit pentru a șasea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Adu vara în casa ta cu lumânări din ceară de soia – parfumuri naturale, turnate manual pentru relaxare și prospețime de la Candle&Relax Boutique

Vara bate la ușă – creează o atmosferă de prospețime și relaxare cu lumânări din ceară pură de soia,...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor