Companiile evoluează permanent sub influența schimbării cerințelor consumatorilor și a condițiilor economice locale sau globale. Prin urmare, nici aplicațiile de business pe care le utilizează nu pot rămâne în urmă; dimpotrivă, acestea trebuie să susțină sau chiar să stimuleze această evoluție. Iată de ce sistemul CRM CAS genesisWorld primește în fiecare an o versiune nouă, prin care pune inovația tehnologică în slujba îmbunătățirii relațiilor cu clienții și accelerării vânzărilor.
Recenta versiune CAS genesisWorld x16, lansată în iulie 2024, a fost concepută pentru a răspunde provocărilor actuale, de la automatizarea proceselor de afaceri prin integrarea asistenților inteligenți, până la crearea relații de succes cu clienții și partenerii, dar și între angajați.
CAS genesisWorld x16 simplifică cele mai complexe procese de afaceri
Un studiu comparativ realizat de firma de analiza de piata Trovarit AG recunoaște CAS genesisWorld drept cea mai bună soluție CRM pentru IMM-uri. Care sunt argumentele care o recomandă? Conceptele de suveranitate digitală și smartDesign® au devenit parte din ADN-ul CAS CRM, iar cea mai nouă versiune face încă un pas înainte, folosind Inteligența Artificială și asistenți digitali de inteligență avansată (tehnologia AIA® patentată) pentru a automatiza fluxurile/procesele de lucru, și pentru a accelera sarcinile zilnice în vânzări, marketing și servicii, asigurând eficiență sporită și economisirea timpului.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„Odată cu noua versiune, lansăm o generație de software cu numeroși asistenți inteligenți care permit un mod de lucru complet nou, centrat pe procese. Aceasta crește satisfacția angajaților prin sporirea eficienței, minimizarea erorilor și reducerea costurilor. Un punct de atracție este Business Process Automation Assistant, care simplifică până și cele mai complexe fluxuri de lucru. CAS genesisWorld x16 susține munca mobilă, prin smartphone sau smartwatch, datorită funcțiilor unice,” subliniază Mircea Prelipceanu, Head of International Sales în cadrul CAS Software AG.
Noua versiune CAS genesisWorld x16 transformă activitatea de zi cu zi a IMM-urilor astfel:
-
Business Process Automation Assistant, bazat pe tehnologia AIA®, pentru automatizarea sarcinilor recurente și economisirea resurselor. Acest asistent digital inteligent oferă IMM-urilor un designer grafic de fluxuri de lucru, care le permite să își creeze și să modeleze fără efort, prin drag and drop, procese de afaceri automatizate și adaptabile, ce rulează rapid și fiabil, crescând eficiența generală. Odată cu reducerea sarcinilor repetitive, costurile sunt reduse iar angajații se pot concentra pe activități cu valoare adăugată, îmbunătățind astfel productivitatea. Procesele automatizate pot fi ajustate cu ușurință pentru a răspunde cerințelor în continuă schimbare ale clienților, oferind IMM-urilor flexibilitatea atât de necesară.
-
Platforma We.Network pentru comunicarea personalizată din CRM cu clienții și partenerii, și pentru construirea de retele sociale proprii. Prin integrarea rețelei sociale We.Network, CAS genesisWorld devine primul CRM social fair.digital din lume, îmbunătățind libertatea digitală și suveranitatea utilizatorilor. Conectarea CAS genesisWorld cu We.Network permite comunicarea cu clienții și networking-ul eficient și în siguranță. Cu ajutorul noului asistent pentru campanii de e-mail, companiile pot trimite e-mailuri individuale sau mesaje social prin platforma We.Network, personalizate către grupuri țintă specifice, direct din CAS CRM. În plus, posibilitatea de a crea canale de comunicare proprii facilitează interacțiuni mai bine direcționate. Această abordare îmbunătățește relația cu clienții și optimizează comunicarea, esențială pentru succesul IMM-urilor moderne.
-
Colaborare îmbunătățită cu Microsoft Teams, prin add-in-ul extins pentru CAS genesisWorld. Această integrare permite utilizatorilor nu doar să creeze întâlniri, ci și să partajeze, direct în conversații, date precum documente și contacte cu partenerii de chat. Astfel, echipele pot colabora mai eficient prin accesul rapid la informații esențiale, printr-un flux de comunicare mai eficient.
-
Notificările push le permit utilizatorilor să primească informații despre sarcini și evenimente importante în browserul web unde lucreaza cu CAS CRM, în momentele alese de ei, pentru a se păstra la curent chiar și când sunt în mișcare.
-
Tehnologie adaptabilă, concepută pentru viitor, garantată de certificări internaționale. IMM-urile au nevoie de soluții care să asigure suveranitatea digitală și protecția datelor, adaptabilitatea și experiențe de utilizator inovatoare și de încredere. CAS genesisWorld răspunde acestor cerințe prin certificările de calitate deținute, inclusiv „fair.digital” (protecția datelor în Uniunea Europeană), „Software made in Germany”, „Software hosted in Germany” și sigiliul UIG pentru dezvoltarea centrată pe utilizator.
Calitatea soluțiilor CAS Software este recomandată în primul rând de către cei peste 1.000.000 de utilizatori din 42 de țări, care beneficiază în fiecare zi de avantajele oferite de acestea, printre care și cea mai bună ergonomie, capabilitatea de integrare cu software-ul existent și un raport preț-calitate excelent. Sistemul CRM CAS genesisWorld este prezent pe piața românească de peste 17 ani, fiind 100% localizat și disponibil printr-o rețea extinsă de parteneri care asigură consultanță și implementare. CAS genesisWorld x16 reafirmă angajamentul CAS Software pentru integrarea Inteligenței Artificiale în soluțiile sale, pentru automatizarea proceselor, creșterea adaptabilității afacerilor și îmbunătățirea eficienței operaționale în IMM-uri.