vineri, 27 iunie, 2025

InfoCons lansează Campania „Cumpără Românește”! Fii Informat!

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Datorită faptului că pe piața din România sunt utilizate frecvent mesaje precum „produs românesc”, atât în mesajele de promovare a produselor, cât și pe eticheta acestora, și având în vedere că mulți consumatori au un apetit ridicat și își doresc să cumpere produse românești, este important să le dăm consumatorilor încredere că produsele îndeplinesc toate condițiile legale. Astfel, InfoCons lansează un apel pentru toți producătorii și comercianții corecți, transparenți și morali, să se înscrie în Registrul Național de Evidență a Producătorilor. Acest Registru este destinat celor care pot dovedi că îndeplinesc toate condițiile legale necesare pentru a folosi sintagma de „produse românești” pentru produsele sale.

„LEGE nr. 150 din 12 iulie 2016 pentru modificarea și completarea Legii nr. 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare EMITENT: PARLAMENTUL Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 534 din 15 iulie 2016 Parlamentul României adoptă prezenta lege. Articolul I Legea nr. 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 705 din 20 octombrie 2009, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:

  1. La articolul 2 alineatul (2), după punctul 2^1 se introduc patru noi puncte, punctele 2^2 – 2^5, cu următorul cuprins: 2^5. produs românesc – produs obținut pe teritoriul național din materii prime de bază provenite în proporție de 100% din fermele din România; produsul are la bază interesul acordat de producători comercianților în sensul asigurării siguranței și securității alimentare.”

Încrederea consumatorilor este fundamentul încrederii în produse, servicii și în funcționarea statului european. Această încredere trebuie construită pas cu pas, prin mesaje publicitare corecte și informații CORECTE și LEGALE pe etichetele produselor alimentare. Mesajele publicitare, precum și cele de pe eticheta produsului, permit consumatorului să facă o alegere în cunoștință de cauză, pe baza informației transmise. Doar așa putem asigura o piață echitabilă și transparentă, unde consumatorii sunt protejați și informați corespunzător.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Studiu RoCoach și Novel Research: Românii privesc cu optimism viitorul AI, dar se tem pentru jobul lor

Unu din trei români anticipează pierderi semnificative pe piața muncii Peste trei sferturi dintre români (76%) văd în Inteligența...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor