Stefanini Group, companie globală din domeniul tehnologiei care oferă soluții de transformare digitală, își extinde operațiunile – inclusiv în România și Polonia – datorită câștigării unui contract de cinci ani pentru furnizarea serviciilor de IT pentru angajații Philip Morris International (PMI), compania globală de tutun care își propune să creeze un viitor fără fum.
Numărul de persoane recrutate este confidențial, iar angajările au avut loc în perioada noiembrie 2022 – februarie 2023. Compania a reacționat rapid la nevoile noii relații angajând specialiști din domenii diverse în conformitate cu cerințele PMI din acest parteneriat nou.
Stefanini a fost selectată în noiembrie 2022 și va furniza servicii de suport pentru service desk, suport onsite, alături de servicii, precum End Point Management, ITAM și servicii M365.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Serviciile vor fi furnizate în 29 de limbi pentru cei 79.800 de utilizatori ai PMI, care se află în peste 80 de țări și 140 de locuri, inclusiv birouri, fabrici și magazine.
„Stefanini și-a demonstrat capacitatea de a răspunde cerințelor noastre specifice de-a lungul mai multor ani, combinând flexibilitatea și agilitatea pentru a construi un parteneriat de încredere în vederea transformării operațiunilor noastre prin inovare și automatizare. Avem încredere în extinderea relației noastre și în soluțiile propuse de echipa Stefanini”, a declarat Ivan Betsch, Director Digital Workplace&Collaboration la Philip Morris International (PMI).
„Suntem nerăbdători să extindem parteneriatul pe care îl avem cu PMI și să prezentăm beneficiile abordării noastre de co-creație, care implică o colaborare profundă și o flexibilitate totală pentru a satisface cerințele exacte ale PMI”, a afirmat Farlei Kothe, CEO Stefanini EMEA.
“Serviciile pe care le vom livra, precum Natural Employee Experience Technology (N.E.X.T.), sunt în zona de service desk și enterprise. Competențele echipei, coachingul digital și serviciile precum dezvoltare în ServiceNow ne-au diferențiat față de concurenții noștri„, a spus Rik Demeulemeester, Vice President of Strategic Sales, Stefanini EMEA.
Despre Stefanini
Stefanini este o multinațională globală din domeniul tehnologiei, originară din Brazilia, cu experiență de 35 de ani și prezență în 41 de țări. Compania investește într-un ecosistem complet de inovare pentru a deservi industrii precum retail, automotice, productie sau industria financiara. Cu oferte solide aliniate la tendințele pieței, precum automatizarea, cloud, Internet of Things (IoT) și User Experience (UX), compania a primit recunoaștere și mai multe premii în domeniul inovării. Stefanini are un portofoliu extins, care combină soluții inovatoare de consultanță și marketing, mobilitate, campanii personalizate și inteligență artificială cu soluții tradiționale precum Service Desk (cu posibilitatea de a oferi asistență în 35 de limbi), Field Service și outsourcing (BPO).