Mijloacele digitale de comunicare au evoluat semnificativ în ultimul deceniu. Astăzi, petrecem din ce în ce mai mult timp în mediul digital, atât în scop profesional, cât și recreațional.
Antreprenorii împreună cu afacerile lor nu fac excepție de la această regulă, întrucât pentru a putea supraviețui într-o eră digitală, sunt nevoiți să fie prezenți acolo unde se află potențialii lor clienți. Așadar, o strategie de marketing online nu ar trebui să lipsească din lista priorităților unei afaceri în prezent.
Dacă ești un antreprenor care vrea să își crească afacerea în mediul digital, trebuie să știi că strategia de optimizare pentru motoarele de căutare este unul dintre cele mai eficiente instrumente pe care le ai la îndemână. Află, în rândurile care urmează, 4 motive pentru care ai nevoie de SEO în strategia ta de marketing online.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Ce este SEO?
Pentru putea înțelege mai bine care este importanța SEO pentru afacerea ta, îți vom prezenta pe scurt ce anume presupune acest instrument. SEO vine de la Search Engine Optimization. În română, acest concept se traduce ca optimizare pentru motoarele de căutate. Așadar, optimizarea SEO înglobează toate măsurile, tehnicile și strategiile implementate pe și pentru un Website cu scopul îmbunătățirii poziției acestuia pe motoarele de căutare.
Scopul SEO este, așadar, să îți aducă website-ul afacerii tale pe primele poziții din lista rezultatelor unei căutări.
Majoritatea persoanelor ignoră reclamele
Deși unele reclame plătite pot fi o modalitate foarte eficientă de marketing online, peste 80% din utilizatorii de internet tind să ignore reclamele care apar pe motoarele de căutare.
Așadar, șansele ca cineva să ajungă pe website-ul afacerii tale dintr-o simplă căutare pe Google, spre exemplu, cresc atunci când acesta apare în mod organic în fruntea rezultatelor.
Mii de căutări într-o secundă
Ultimele statistici arată că în fiecare secundă au loc peste 60 000 de căutări pe Google. Atunci când implementezi SEO în strategia ta de marketing online, ai posibilitatea de a-ți promova afacerea unui număr semnificativ de persoane care sunt în căutare exact de produsele sau serviciile pe care le ai de oferit. Așadar, vei deveni afacerea potrivită la momentul potrivit.
Din ce în ce mai multe companii apelează la SEO
Dacă dorești să ții pasul cu concurența ta, trebuie să știi că din ce în ce mai multe companii încep să se folosească de SEO în strategia lor de marketing online. Pentru a nu rămâne în urmă, recomandarea noastră este să apelezi și tu la ajutorul specialiștilor în domeniu, pentru a-ți construi o strategie puternică.