Conferința de anul acesta se va desfășura pe 10 decembrie și va aduce în prim-plan tendințe actuale, direcții de acțiune și idei pentru companiile din România, referitoare la comunicare și marketing în era sustenabilității, relevante în lumea brandurilor responsabile, dar și în rândul publicului implicat și interesat
Specialiști recunoscuți din România, Danemarca și Olanda vor aborda subiecte precum leadership în comunicare, noi strategii ale unor brand-uri de succes, tactici pentru un marketing responsabil și multe altele.
Rolul pe care îl joacă sustenabilitatea în strategia de marketing și comunicare a brandurilor și companiilor devine din ce în ce mai important, fie că este vorba de impactul general și poziționarea acestora pe piață, fie pentru a întâmpină așteptările consumatorilor. Astăzi, mai mult ca oricând, oamenii de comunicare trebuie să fie la curent cu tot ce este nou și să aibă la îndemână atât instrumentele, cât și soluțiile pentru a face față provocărilor din societate.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
În acest sens, Brand Power Summit 2021 propune subiecte precum:
- REIMAGINING BRAND STRATEGIES – Cum abordăm noile tendințe și cum le utilizăm în strategia de comunicare
- BRAND STORYTELLING – Care sunt noile abordări în comunicarea de brand în contextul actual
- RETHINKING SUSTAINABILITY – Ce schimbări ne-a adus pandemia și care sunt transformările în sustenabilitate astăzi
- BUILDING MEANINGFUL BRANDS – Cum să ne apropiem mai ușor de consumatori printr-un marketing responsabil
- TRENDS FOR 2022 – Care sunt trendurile și oportunitățile în era sustenabilității și a marketing-ului sustenabil
Vorbitorii primei ediții sunt: Thomas Kolster (Marketing Activist, Sustainability Normaliser & Author), Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl Romania), Smiley, Diana Tanase (B2B2C Marketing Manager, Mastercard), Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group), Teodora Juravle (Head of Marketing, Electrolux Romania), Oana Maria Camenita (Associate Partner, IBM IX), Andrei Chirila (Chief Marketing Officer, Fashion Days), Mihai Bonca (Senior Consultant, Brand Architects), Flavia Bobei (Alternative Research Solutions Manager, Unlock Research), Patricia Arbanas (SVP, Business Director & Sustainability Lead Mccann Worldwide), Dragos Tuta (Fondator, Ambasada Sustenabilitatii in Romania), Andra Constantinescu (Account Director, Kantar Romania), Andra Munteanu(Social Entrepreneur, Narada), Claudiu Butacu (Co-Founder, EFdeN).
Participarea la eveniment este gratuită, iar înregistrările se fac online, pe site. Mai multe informații despre eveniment, agenda și vorbitori sunt disponibile pe www.brandpower.ro.
Brand Power Summit este un eveniment prezentat de Lidl România, creat cu sprijinul Mastercard, Nespresso, Maestro si Electrolux România.
Despre companie
Evensys este o Agenție de organizare și planificare de evenimente online și offline, ce propune concepte creative și inedite, conținut original și soluții tech avansate.