București Mall-Vitan, primul centru comercial modern din România, sărbătorește 25 de ani, marcând un sfert de secol de inovație, evoluție și excelență în retail. Inaugurat în septembrie 1999, de către Anchor Grup, București Mall a introdus în țara noastră noi standarde ale experienței de cumpărături, poziționându-se, încă de la început, ca un pionier pe acest segment.
Centrul comercial a revoluționat industria de profil, iar deschiderea sa a reprezentat un moment esențial în evoluția și creșterea retailului local. În plus, București Mall a fost și o rampă de lansare pentru multe branduri internaționale, care au accesat astfel piața din România, contribuind, totodată, și la dezvoltarea economică și socială a zonelor din proximitate.
Astăzi, București Mall rămâne o locație preferată pentru lansarea conceptelor inovatoare și exclusive, facilitând prezența, pe piața locală, a numeroase premiere.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„În ultimii 25 de ani, București Mall a fost mai mult decât o destinație de retail – a devenit un hub social și de lifestyle, punând la dispoziția vizitatorilor un mix integrat de cumpărături, divertisment și relaxare, transformând astfel percepția și interacțiunea oamenilor cu retailul. În tot acest timp, centrul comercial s-a adaptat tendințelor industriei și a investit constant pentru a oferi cea mai bună experiență clienților noștri. Ceea ce se vede la suprafață — magazine vibrante, atmosferă dinamică și un flux continuu de vizitatori — este rezultatul unor procese complexe care au loc în „culise”. De la planificarea meticuloasă a fiecărui detaliu ce ține de aspectul mallului până la asigurarea unui mediu sigur, a unor servicii de înaltă calitate pentru clienți și eficiență operațională, echipele noastre lucrează în permanență pentru a crea o experiență remarcabilă pentru toți cei care ajung în centrul nostru comercial”, a declarat Affan Yildirim, director general și membru în Consiliul de Administrație al Anchor Grup și al Shopping MallDova.
București Mall continuă să evolueze, în acord cu preferințele consumatorilor și cu tendințele în retail. Centrul comercial oferă un mix divers de branduri și concepte inovatoare pentru a crea o destinație de cumpărături destinată unui public tot mai larg. Prin varietatea de produse și servicii oferită, prin acomodarea de branduri și concepte unice, mall-ul acoperă nevoile și așteptările fiecărui vizitator, satisfăcând diverse gusturi, preferințe și bugete. Aici includem atât brandurile de lux, care atrag cumpărători cu venituri ridicate, precum și opțiuni mai accesibile pentru cei care caută lucruri esențiale de zi cu zi.
Dincolo de retail, centrul comercial a creat un mediu unic în care shoppingul se întâlnește cu opțiunile de petrecere a timpului liber. Acest angajament de a evolua și inova constant a menținut București Mall relevant pe o piață din ce în ce mai competitivă.
Anchor Grup vizează să consolideze rolul București Mall ca și destinație one stop shop. În același timp, scopul său este de a oferi vizitatorilor un loc în care să își poată petrece timpul, unde să participe la evenimente și activități de divertisment în zonele dedicate și special create pentru acestea.
De asemenea, o altă direcție importantă pentru București Mall este implicarea activă în proiecte de responsabilitate socială și sustenabilitate, pentru a contribui la dezvoltarea comunității locale și la un mediu mai sănătos.
Obiectivul principal al București Mall este să rămână un pilon puternic al pieței de retail din România, adaptându-se continuu la tendințele și preferințele consumatorilor moderni.
București Mall se angajează să creeze parteneriate valoroase, să susțină afacerile locale și să investească în inițiative care să ajute comunitatea, consolidându-și astfel poziția ca destinație de retail lider în România.
Despre București Mall
București Mall este primul centru comercial modern din România, cu o istorie de 25 de ani. Încă de la lansare, a redefinit experiențele urbane și a deschis noi trenduri în modă și divertisment. În prezent, mixul de branduri și chiriași își menține oferta unică, iar București Mall continuă să fie un trendsetter. Aici găsești magazinele CALVIN KLEIN JEANS, MARC O’POLO, primele din România, Teilor Orange Concept, dar și restaurantul APERTO, cu un concept unic de restaurant à la carte’.
Mai mult, magazinul MANGO din București Mall este unul dintre cele mai mari din România, cu colecții pentru femei, bărbați și copii, de la nou-născuți până la 14 ani. De asemenea, magazinul Douglas este unul dintre cele mai mari din țară. Bebe Tei din București Mall este magazinul pentru întreaga familie, cu o ofertă variată ce cuprinde peste 60.000 de produse din categoriile dermato-cosmetice și cosmetice, îngrijirea mamei și a bebelușului, mâncare sănătoasă, suplimente alimentare, îngrijirea copiilor mici și mari, respectiv jucării. Totodată, la București Mall puteți găsi cel mai nou concept de magazin al brandului de beauty Sephora, dar și al C&A, unul dintre cei mai importanți retaileri de modă din Europa.
Mark and Spencer este și el prezent în centrul comercial din inima capitalei. Kahve Dunyasi, lanțul de cafenele prezent în Turcia și în Londra, își așteaptă și el vizitatorii din România în cadrul unui concept exclusiv în București Mall. În același timp, în zona de lounge a centrului comercial, vizitatorii pot descoperi Designers Boutique, o inițiativă a București Mall, născută în 2018, pentru a susține creatorii și brandurile românești. Într-un spațiu dedicat, antreprenorii români, la început de drum sau nume deja cunoscute, din industria de fashion, beauty & deco, își pot prezenta colecțiile vizitatorilor din mall și au, totodată, acces la o nouă comunitate, putându-se întâlni cu experiența de retail offline.