În anul 2024, retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă JYSK România va continua investițiile în extinderea rețelei de magazine și modernizarea magazinelor mai vechi.
Până la finalul anului, compania și-a propus să deschidă cel puțin 15 magazine noi.
Borșa, primul oraș nou în care JYSK ajunge în 2024
Primul magazin pe care JYSK îl adaugă în rețeaua sa în anul 2024 se va deschide pe 8 februarie în orașul Borșa. În Maramureș, JYSK este prezent de peste 15 ani, magazinul din Baia Mare fiind cel de-al treilea deschis de retailer în România, pe vremea când compania funcționa în sistem franciză.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
13 mai 2025: Cum reducem fenomenul contrafacerilor?, Ediția a V-a
15 mai 2025: Forumul antreprenorilor din construcții și imobiliare – Ediția a II-a
27 mai 2025: Forumul antreprenorilor din sectorul agricol și industria alimentară, Ediția a IV-a
12 iunie 2025: Criminalitatea cibernetică în perioada digitalizării economiei și în vreme de război, Ediția a IV-a
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
“În prezent, avem două magazine în Baia Mare și unul în Sighetul Marmației, iar acum ajungem și în zona de est a județului, ceea ce facilitează accesul unui număr mai mare de clienți la produsele și serviciile noastre. Este o zonă turistică, pitorească, cu multe case de vacanță și pensiuni, și credem că produsele JYSK vor fi apreciate de clienții din zonă, inclusiv de clienții Business to Business”, spune Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK România și Bulgaria.
Reamenajări și investiții
În primăvară sunt planificate alte trei magazine noi, precum și reamenajarea a cel puțin șase magazine mai vechi, care vor fi modernizate și redeschise conform conceptului cel mai nou de magazin JYSK. Magazinele ce urmează să fie modernizate în 2024 se află în Cluj, Pitești, Curtea de Argeș, Galați, Târgu Secuiesc, Brăila, Vaslui și București, în timp ce magazinul din Huși va fi mutat într-un spațiu mai mare.
JYSK are în plan în următoarea perioadă modernizarea tuturor unităților mai vechi și aducerea lor la conceptul de design actual. În prezent, 115 magazine din cele 138 sunt amenajate conform noului concept, iar ritmul investițiilor în reamenajarea magazinelor este rapid.
Cristi Zamfir, Development Manager JYSK România:
„Obiectivul JYSK este de a ajunge la 200 de magazine în România. Pentru a ne îndeplini acest obiectiv, căutăm în permanență spații potrivite pentru conceptul nostru de magazin. Pentru a deschide un magazin JYSK spațiul ideal trebuie să aibă aproximativ 1200 mp, accesul pentru livrarea mărfii trebuie să fie facil, iar zona să fie ușor accesibilă pentru clienți.
Suntem interesați de spații atât în orașe mari, în care avem deja magazine, cât și în orașe mijlocii sau mici, unde dorim să fim prezenți pentru a fi mai aproape de clienți. Credem foarte mult în proximitatea față de clienți, deoarece magazinele fizice sunt în continuare preferate de clienții JYSK”.
O altă zonă importante de investiții este reprezentată de soluțiile IT, care vor ajuta compania să implementeze strategia curentă, Seamless and Closer to the Customer. Prin această strategie, clienții vor primi o experiență de cumpărături integrată și vor putea alege, în orice pas al procesului de achiziție, dacă punctul de contact va fi cu magazinul fizic sau cel online.