joi, august 18, 2022

Campania ”Heart of Hospitality” a Accor revine alături de Organizația Mondială a Turismului – UNWTO

Must Read

HEART OF HOSPITALITY – CAMPANIe a ACCOR – REVINE PENTRU UN AL DOILEA SEZON, cu țelul de a promova SECTORUL DE TURISM ȘI OSPITALITATE, de a împărtăși POVEȘTI ale TALENTelor DIN ÎNTREAGA EUROPĂ ȘI de a aduce NOI VOCI ÎN PODCASTUL HEART OF HOSPITALITY.

În primul episod al celui de-al doilea sezon al ”Heart of Hospitality”, Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe și gazdă a podcastului dedicat industriei, o are ca invitată pe Natalia Bayona, director pentru inovație, educație și investiții la Organizația Mondială a Turismului, UNWTO. Cei doi discută despre modul în care educația, tehnologia și inovația pot aduce o schimbare sustenabilă în peisajul turismului, despre importanța implicării comunităților locale și a creării de experiențe la nivel local și despre cum, împuternicind tânăra generație, putem modela mai bine viitorul sectorului.

Campania Accor “Heart of Hospitality” revine săptămâna aceasta cu o nouă serie de podcasturi și numeroase de studii de caz ale profesioniștilor din domeniul ospitalității din întreaga Europă, care împărtășesc pasiunea, meșteșugul, creativitatea și mărinimia care animă sectorul turismului și ospitalității. Pe măsură ce criza globală de personal continuă, Accor își folosește de poziția de lider al sectorului în Europa, pentru a scoate în evidență industria, oamenii, oportunitățile și carierele sale și pentru a promova ospitalitatea ca sector crucial din punct de vedere economic și ca alegere de carieră care oferă satisfacții personale.

Duncan O’Rourke, CEO al Accor Northern Europe, a declarat: “Turismul și ospitalitatea sunt alimentate de oameni. Pe măsură ce lumea se redeschide și redresarea continuă într-un ritm excepțional, oamenii călătoresc din nou pe glob, experimentează locuri și culturi diferite, creează amintiri care vor dura o viață întreagă și își extind afacerile dincolo de ecranul virtual. Oamenii sunt cei care fac acest lucru posibil, care creează aceste momente și care întâmpină călătorii din întreaga lume. Ospitalitatea și turismul contribuie în fiecare an cu miliarde de dolari la economiile globale. Acesta rămâne angajatorul a 1 din 10 persoane din întreaga lume. Cu mult dincolo de această viziune macro, ospitalitatea se referă la oameni și la mărinimia, aptitudinile și pasiunea de care aceștia dau dovadă pe măsură ce se dezvoltă în carierele lor de succes.”

În cel mai recent episod al podcastului Accor ”Heart of Hospitality”, Duncan O’Rourke și Natalia Bayona discută despre importanța inovației; despre rolul tehnologiei în servicii, sustenabilitate și educație; despre valoarea și puterea incredibilă a educației și despre importanța leadershipului și a dezvoltării în comunitățile globale.

Cu o carieră care se întinde pe aproape două decenii, Natalia Bayona s-a ridicat rapid de la o tânără energică și determinată care s-a alăturat Departamentului de Turism al Comerțului de Turism din Columbia, țara sa natală, la o carieră internațională care susține educația, inovația și investițiile în sector în întreaga lume cu OMT- UNWTO.

“Dacă ai energie și dacă vrei să înveți lucruri diferite, îți poți întinde aripile către o carieră uimitoare”, spune Natalia despre cariera sa și despre oportunitățile din sectorul turismului. “Cel mai bun mod de a te educa este călătorind, pentru că așa îți deschizi mintea către culturi. Turismul este un motor al păcii, pentru că îți permite să vezi cum oameni din culturi diferite se unesc pentru aceeași cauză.”

Episodul celebrează vocea și perspectiva valoroasă a tinerilor, un grup demografic care contribuie cu 50% din forța de muncă din turism la nivel mondial, și discută despre oportunitățile și importanța tinerilor în acest sector. “Inovația trebuie să fie condusă de tineri și trebuie să le dăm putere pentru a modela viitorul. Industria ospitalității este sectorul care angajează cel mai mare număr de tineri, deci este un sector foarte tânăr, dinamic și inovator. Este cel mai uman sector economic, pentru oameni și prin oameni. Pentru că este atât de orientat către individ, trebuie să inovezi în fiecare moment, deoarece fiecare om este diferit în lume.”

Natalia conchide: “Aceasta este magia turismului – este foarte uman și poți vedea imediat beneficiile. Nu este o chestie de peste cinci ani sau cinci luni de acum încolo. Este ceva care îți poate schimba viața imediat, așa că nu cred că niciun alt sector nu poate face asta pentru tine.”

Ascultă episodul complet aici: https://heart-of-hospitality.com/podcast/

Pentru mai multe informații despre o carieră în ospitalitate, vizitează: https://careers.accor.com/

BIOGRAFIE: NATALIA BAYONA

DIRECTOR DE INOVARE, EDUCAȚIE ȘI INVESTIȚII ÎN CADRUL ORGANIZAȚIEI MONDIALE A TURISMULUI, UNWTO

Natalia Bayona conduce strategia de inovare, educație și investiții a UNWTO, agenția specializată a ONU pentru promovarea turismului sustenabil.

Cu o experiență diversă în domeniul politic, al managementului destinațiilor și al afacerilor, ea a devenit primul director de inovare la UNWTO, a introdus antreprenoriatul și educația ca factori-cheie pentru turism și dezvoltare și a poziționat UNWTO ca punct de referință în materie de inovație în cadrul sistemului mai larg al Națiunilor Unite, conform Consiliului Executiv Principal al ONU (CEB) în 2020.

Activitatea ei constă în identificarea celor mai disruptive startup-uri și proiecte de investiții și conectarea cu statele membre și cu corporațiile de top. În calitate de susținătoare a tinerilor și a tehnologiei, ea caută să ajute antreprenorii să crească pentru un viitor promițător în toate regiunile.

Despre Accor

Accor este un grup hotelier, lider mondial în domeniul ospitalității augmentate ce cuprinde peste 5.300 de hoteluri și 10.000 de restaurante și baruri din 110 țări. Grupul are unul dintre cele mai diverse și integrate ecosisteme de ospitalitate din industrie, ce cuprinde branduri de lux și premium, soluții ce se adresează segmentelor midscale și economic, concepte de lifestyle unice, spații de divertisment și cluburi de noapte, restaurante și baruri, reședințe private, proprietăți ce oferă cazare pentru grupuri, servicii de concierge, spații de co-working și multe altele. Poziția de neegalat a Accor pe segmentul ospitalității de lifestyle – una dintre categoriile cu cea mai accelerată creștere din industrie – este determinată de Ennismore, un joint venture în care Accor deține participația majoritară. Ennismore este o companie creativă din domeniul ospitalității cu un colectiv global de mărci antreprenoriale, conduse chiar de fondatorii lor, cu o misiune de suflet. Accor se mândrește, de asemenea, cu un portofoliu de neegalat de mărci proprii și cu aproximativ 260.000 de membri ai echipei la nivel mondial. Clienții se bucură de programul de loialitate al companiei, ALL – Accor Live Limitless – care oferă acces la o mare varietate de beneficii, servicii și experiențe. Prin inițiativele Planet 21 – Acting here, Accor Solidarity, RiiSE și ALL Heartist Fund, grupul stimulează practicile pozitive, printr-o conduită de afaceri etică, promovează turismul responsabil, sustenabilitatea mediului înconjurător, implicarea în comunitate, diversitatea și incluziunea. Fondată în 1967, Accor SA are sediul central în Franța și este listată public la Bursa de Valori Euronext Paris (cod ISIN: FR0000120404) și pe piața OTC (Ticker: ACCYY) din Statele Unite. Pentru mai multe informații, vizitează group.accor.com sau urmărește Accor pe Twitter, Facebook, LinkedIn și Instagram.

 

- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Latest News

Integratorul de soluții digitale PowerNet Consulting dezvoltă roboți software RPA cu ajutorul tehnologiei Tailent

Tailent, compania românească de tehnologie cunoscută pentru democratizarea accesului la soluții de Robotic Process Automation (RPA), și PowerNet Consulting,...
- Advertisement -spot_img

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -spot_img