PlanRadar, platforma digitală SaaS de gestionare pe teren a documentației, a sarcinilor și a comunicării în cadrul proiectelor de construcții și imobiliare, este utilizată în peste 1.000 de șantiere din România, la mai puțin de 1 an de zile de la lansarea pe piața locală.
Fondată în anul 2013, Austria, PlanRadar digitalizează toate procesele zilnice și comunicarea în domeniul imobiliar și al construcțiilor, conectează toate părțile implicate în proiect și oferă acces în timp real la date valoroase ale proiectului, permițând echipelor să crească calitatea, să reducă costurile și să realizeze lucrările mai rapid.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
28 februarie 2025: Forumul de Infrastructură, Transporturi și Logistică – Ediția a IV-a
13 martie 2025: Forumul diplomației comerciale și al exportatorilor – Ediția a IV-a
19 martie 2025: Forumul de concurență, francize și antreprenoriat
21 martie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Brașov
26 martie 2025: Forumul antreprenorilor din sectorul agricol și industria alimentară – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„În condițiile în care sectorul PropTech este în continuă creștere, PlanRadar aduce industria globală de construcții și imobiliare în viitorul digital. În plus, PlanRadar Connect este menit să îmbunătățească conexiunea soluțiilor tehnologice, permițând utilizatorilor PlanRadar sincronizarea cu alte aplicații, fără a fi nevoie de codificare complexă. În continuare, încurajăm investițiile în departamentul de cercetare și dezvoltare și avem în plan crearea unui nou hub tehnologic pentru a crea noi soluții tehnologice pentru platforma SaaS care stabilește noi standarde de industrie” afirmă Domagoj Dolinsek, Co – Founder PlanRadar.
„La nivel local, PlanRadar este utilizat de către partenerii noștri în peste 1.000 de șantiere. Creșterea durabilă pe care PlanRadar a obținut-o la nivel pe piața locală este dovada muncii și a angajamentului echipei din România, care numără în prezent peste 10 persoane.” afirmă Bojan Petkovic Country Manager SEE PlanRadar.
Disponibilă pe 60 de piețe din întreaga lume, PlanRadar este utilizată de peste 100.000 de profesioniști pentru a urmări, a se conecta și a rezolva probleme pe șantier și în afara acestuia.
Prezent la evenimentul de Meet & Greet PlanRadar România organizat săptămâna trecută, Cătălin Podgoreanu, Operations Director Brisk, adaugă: „Unul dintre scopurile prezente în strategia Brisk Group îl reprezintă agilitatea de a menține traiectoria proiectelor în care suntem implicați prin livrarea serviciilor de Project și Cost Management în construcţii. Considerăm că, pentru a menține industria noastră de construcții agilă, trebuie să construim sustenabil și corect. Din fericire, azi avem în România o piață efervescență ce permite să ne extindem și să participăm la inovații, mai ales în proiecte ce îmbină tehnologia digitală cu tehnologia de protecție a mediului înconjurător, iar PlanRadar ne ajută să ne îndeplinim aceste obiective.”
Tudor Popp, Partener Fondator Rec Immpuls, completează: „Cred că am fost primii clienți PlanRadar România și, de la primul telefon până acum, am utilizat PlanRadar în mai multe proiecte. Am început să utilizăm PlanRadar odată cu un proiect foarte mare – evaluarea și reconsolidarea a 50 de clădiri. În acel moment, ne-am dat seama că avem nevoie de ajutor digital pentru a nu omite niciun proces de lucru în condițiile în care ar fi fost nevoie să angajăm mulți oameni pentru a realiza acest lucru manual. Astfel, PlanRadar ne-a ajutat să finalizăm proiectul și să ne orientăm și către altele”.
PlanRadar este disponibil în prezent în 19 limbi și poate fi utilizat pe toate dispozitivele IOS, Windows și Android. Cu sediul central în Viena, PlanRadar are birouri în întreaga lume, inclusiv în România.
PlanRadar este o soluție SaaS (Software aș a Service) pentru documentare și comunicare în proiecte de construcții și imobiliare. Poate fi utilizat pentru gestionarea defecțiunilor și sarcinilor, întreținere, inspecții ale clădirilor, documentație de construcție, predări și raportare. Folosind o aplicație web (pentru toate browserele) sau aplicații pentru toate smartphone-urile și tabletele (iOS, Android și Windows), echipele pot partaja planuri digitale sau modele BIM, pot comunica și urmări orice informație. Prin digitalizarea fluxurilor de lucru, PlanRadar reduce frecvența erorilor, economisește timp pentru toate părțile implicate și permite creșteri enorme ale eficienței: clienții raportează economii de până la 7 ore de lucru pe săptămână.
Echipa de management PlanRadar prezentă la eveniment
Domagoj Dolinsek, Co-Founder PlanRadar. Domagoj are o experiență de peste 10 ani în planificarea și managementul construcțiilor de proiecte internaționale mari, avand astfel o imagine de ansamblu a provocărilor și cerințelor cu care se confruntă clienții PlanRadar.
Astfel, a pus bazele dezvoltării aplicatiei PlanRadar în 2012, cu scopul de a simplifica documentarea proiectului și comunicarea din industria construcțiilor printr-o aplicație inovatoare bazată pe cloud. Domagoj este pasionat de tehnologie și lucrează astăzi la soluții inovatoare pentru a îmbunătăți eficiența în domeniul construcțiilor și al afacerilor imobiliare.
Bojan Petkovic, Country Manager SEE PlanRadar. Bojan are o experiență de 12 ani în tehnologie, arhitectură și operaționalizarea proceselor de lucru în construcții și design de construcții. Bojan s-a alăturat echipei PlanRadar în aprilie 2019 în calitate de Country Manager România și Croația.