duminică, octombrie 24, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

În 30 de ani de activitate, tipografia Rottaprint a produs circa 1,3 miliarde de metri liniari de etichete și ambalaje flexibile

Must Read

Flanco dă startul campaniei de Black Friday

Flanco organizează între 22 octombrie și 30 noiembrie a unsprezecea ediție a campaniei Black Friday Retailerul a pregătit...

Green Deal, oportunitate pentru dinamizarea transportului pe Marea Neagra și Fluviul Dunărea

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), în parteneriat cu Reprezentanța Comisiei Europene în România, a organizat, joi,...

ANCOM: Peste 8 milioane de numere de telefon și-au schimbat operatorul, dar nu și utilizatorul

În cei 13 ani de când a fost lansat serviciul de portabilitate, care oferă utilizatorilor libertatea de a-și alege...

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, aniversează anul acesta trei decenii de la înființare. În toată această perioadă, tipografia a produs circa 1,3 miliarde de metri liniari de etichete și ambalaje flexibile. În cei 30 de ani de activitate continuă, Rottaprint a înregistrat o creștere medie anuală a cifrei de afaceri de 25%.

De la înființarea companiei în anul 1991, echipa de specialiști Rottaprint a dezvoltat aproximativ 15 produse principale și nenumărate soluții inovatoare pentru diferite domenii precum: alimente și băuturi răcoritoare, vinuri și băuturi alcoolice, automotive, cosmetice și îngrijire personală, detergenți și îngrijirea casei, logistică, sănătate și suplimente alimentare. Din datele companiei, de-a lungul celor 30 de ani, etichetele autoadezive au fost cele mai solicitate produse din portofoliul Rottaprint de către clienți.

Istoria Rottaprint a început în vara anului 1991, când cei trei fondatori: Arnella Nechita-Rotta, Cristi Nechita-Rotta și Melania Rotta au pus bazele unei afaceri de familie. În toți cei 30 de ani de activitate, compania a făcut din inovație o prioritate și a investit constant în cele mai noi tehnologii, construind parteneriate durabile. Astăzi, Rottaprint este liderul industriei locale de tipar al etichetelor autoadezive și ambalajelor flexibile.

„Ideea de a pune bazele unei afaceri ne-a venit înainte de Revoluție, într-o perioadă în care o inițiativă privată era aproape imposibilă, dar nu am renunțat la planurile noastre. Deși am pornit ca o mică afacere de familie, ne-am dorit întotdeauna să fim cei mai buni, iar profesionalismul și perseverența ne-a caracterizat întreaga activitate. Investind în permanență în oameni, tehnologie de ultimă generație și venind întotdeauna cu soluții noi și creative pentru clienții noștri, suntem astăzi liderul companiilor din domeniu”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint. 

Rottaprint a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro, în creștere cu circa 9% față de anul precedent, iar pentru acest an compania estimează o creștere de două cifre a veniturilor. Valoarea totală a investițiilor realizate în primele șase luni ale anului s-au ridicat la 1,5 milioane de euro și au vizat siguranța și sănătatea angajaților, dar și segmentul tehnologic prin achiziția și reînnoirea de utilaje.

Potrivit datelor companiei, în primul semestru al anului, exporturile au crescut cu 4%. În topul țărilor în care Rottaprint a exportat în prima parte a anului se află Ungaria și Germania. De asemenea, pe lângă cele două țări, compania a mai exportat în alte șapte țări precum Moldova, Israel, Olanda, Polonia, Franța, Slovacia și Letonia.

Medie de fidelitate a angajaților de 9 ani

În prezent, echipa Rottaprint numără 280 de angajați, cu o medie de fidelitate a acestora de aproximativ nouă ani, în timp ce mai mult de trei sferturi dintre angajați au peste 10 ani de activitate în companie. Anticipând nevoia de specialiști în domeniu, în 2008, compania Rottaprint a făcut demersurile necesare pentru ca ocupația de tipograf flexograf să fie introdusă în Codul Ocupațiilor din România.

Ulterior, fondatorii companiei au pus bazele primei școli de tipografi, în care angajații cu experiență în domeniu sunt traineri și profesori pentru următoarele generații, reușind astfel să ofere cursanților diplome certificate de Ministerele Muncii și Educației.

Istoric Rottaprint

1991 – Fondarea companiei Sunimprof Rottaprint și producția primelor etichete autoadezive.

1999 – Introducerea capacelor de aluminiu în portofoliul de produse. În prezent, acestea, alături de etichetele autoadezive imprimate, ocupă o pondere de 65% din totalul comenzilor Rottaprint.

2007 – Extinderea pe piețe externe (în special Germania și Ungaria) și dezvoltarea segmentului de exporturi.

2008 – Rottaprint începe demersurile necesare pentru includerea ocupației de tipograf flexograf în Codul Ocupațiilor din România. Compania pune bazele primei școli de tipografi, în care angajații cu experiență în domeniu sunt traineri și profesori, iar cursanților li se oferă diplome certificate de Ministerele Muncii și Educației.

2013 – Implementarea propriului sistem de management – Kaizen, care a oferit companiei structura și procesele ideale de lucru pentru a ajunge la următorul nivel de dezvoltare.

2018 – În premieră în România, Rottaprint produce etichete inteligente, cu interacțiune digitală.

2019 – Compania își diversifică portofoliul de produse, investind în producția capacelor de aluminiu cu smart emboss, a cartonașelor infoliate și a etichetelor antifurt (EAS)

2019 – Sunimprof Rottaprint devine Rottaprint și are o nouă identitate vizuală, în urma unui proces integrat de rebranding

2021 – Anul în care Rottaprint aniversează 30 ani de activitate.

Despre Rottaprint

Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România. Cu o experiență de 30 de ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent 2 centre logistice în România: Brașov și Ilfov și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 280 de angajați. În 2020, Rottaprint a livrat produse în 10 țări din Europa și Asia. 

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Flanco dă startul campaniei de Black Friday

Flanco organizează între 22 octombrie și 30 noiembrie a unsprezecea ediție a campaniei Black Friday Retailerul a pregătit...

Green Deal, oportunitate pentru dinamizarea transportului pe Marea Neagra și Fluviul Dunărea

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), în parteneriat cu Reprezentanța Comisiei Europene în România, a organizat, joi, 21 octombrie, evenimentul „Valorificarea transportului...

ANCOM: Peste 8 milioane de numere de telefon și-au schimbat operatorul, dar nu și utilizatorul

În cei 13 ani de când a fost lansat serviciul de portabilitate, care oferă utilizatorilor libertatea de a-și alege cea mai potrivită ofertă pentru...

Allview va lansa campania Black Days,o nouă interpretare a ediției de Black Friday 2021

Campania se va derula în perioada 22 octombrie – 15 noiembrie 2021, iar ofertele vor fi incluse treptat, în mai multe episoade. Produsele...

Platforma de marketing automatizat Retargeting Biz revoluționează sectorul de e-mail marketing aducând magazinelor online newslettere personalizate, cu creșterea vânzărilor cu peste 12% încă din...

Odată cu lansarea noii platforme în luna Septembrie, compania autohtonă Retargeting Biz, ce operează pe 4 piețe europene (România, Ungaria, Grecia și Bulgaria) a...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -