joi, mai 6, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Republica BIO anunță dublarea cifrei de afaceri în 2020 și câștigarea distincției Best Buy Award

Must Read

Managementul deșeurilor după Pactul Ecologic European (11 mai 2021)

Prezentare În temeiul Directivei-cadru privind deșeurile (2000/60/CE), statele membre au obligația de a recupera și a elimina deșeurile într-un mod care să...

Selgros sărbătorește 20 de ani în România și lansează o tombolă aniversară cu premii în valoare de 2,2 milioane de lei

Selgros Cash & Carry sărbătorește, în luna mai, 20 de ani de prezență pe piața din România și marchează...

Shell a devenit operațional în România

Echipa Shell operează de astăzi în formulă completă pe piața din România. Ultimii doi specialiști au completat dispozitivul Shell...

Republica BIO, unul dintre principalii jucători de pe piața produselor BIO și naturale din România, a înregistrat în 2020 dublarea cifrei de afaceri și anunță primul an cu profit, în valoare de 270,000 lei.

Vânzările companiei au fost de 6,400,000 lei, iar proiecția pentru 2021 prevede o creștere cu minimum 50%.

Numărul clienților noi a crescut cu 75% în 2020 față de 2019, categoriile care au înregistrat cele mai ridicate vânzări fiind produsele alimentare, cu o creștere de 92% YOY, produsele apicole, cu 127%, superalimentele, cu 97%, și suplimentele alimentare cu 161%.

Aplicații de automatizare ce folosesc inteligența artificială

Tot în 2020, Republica BIO a facut investiții semnificative pentru a susține scalarea rapidă a business-ului. Printre acestea se numără mutarea depozitului într-o nouă hală cu o capacitate de 5 ori mai mare decât cea anterioară, investiții continue în soluții tehnologice ce pun clientul în centrul procesului de fulfillment și aplicații de automatizare ce folosesc inteligența artificială.

Strategia companiei s-a bazat pe trei piloni de creștere: diversificarea portofoliului de produse al magazinului online, mărirea gamei de produse organice marca Republica BIO și extinderea distribuției pentru produsele marca Republica BIO.

Magazinul online Republica BIO a reușit să își diversifice portofoliul de produse prin listări accelerate de noi branduri și noi categorii de produse, atragând astfel noi segmente de clienți și oferind o mai mare varietate clienților existenți.

2020 a marcat și extinderea portofoliului de produse organice marca Republica BIO cu noi game precum cerealele de mic dejun pentru copii, produse curate, fără aditivi sau coloranți, fără zahăr deloc sau cu un conținut redus de zahăr per porție, ce adresează probleme actuale ale celor mici precum alergia la gluten sau obezitatea infantilă.

Eforturile depuse i-au adus platformei online Republica BIO și importanta certificare “Best Buy Award”, câștigată în urma celui mai recent studiu desfășurat în luna februarie 2021 de compania elvețiană ICERTIAS în rândul consumatorilor din România. Această certificare este acordată pentru prima dată unui magazin cu produse BIO din România. Conform rezultatelor studiului, Republica BIO este retailerul nr. 1 în preferințele românilor din punctul de vedere al raportului calitate-preț.

Potențial major de creștere

“Republica BIO investește continuu, suntem o companie stabilă cu potențial major de creștere, dovadă fiind ultimii doi ani în care cifra de afaceri a crescut cu o medie ponderată de 77%. Standardele noastre de calitate sunt înalte și avem o misiune dublă: de a răspunde clienților cu produse și servicii de cea mai bună calitate și de a educa piața pentru un consum de produse sănătoase. Ne onorează votul direct exprimat de români, vot certificat de prestigiosul institut ICERTIAS din Elveția, prin care aceștia și-au manifestat preferințele pentru nutriție sănătoasă și servicii de cea mai înaltă calitate. Distincția Best Buy Award aduce o mare satisfacție echipei noastre pentru munca depusă în fiecare zi”, declară Ciprian Stancu, fondatorul Republica BIO.

Certificarea Best Buy Award 2021/2022 a fost acordată magazinului Republica BIO pe baza voturilor direct exprimate de 1200 de participanți, eșantion reprezentativ format din utilizatori de internet cu vârste de peste 17 ani. Respondenții la sondaj au fost întrebați „Care este lanțul de magazine cu produse bio și ecologice care, potrivit experienței dumneavoastră personale, oferă cel mai bun raport calitate-preț de pe piața românească?“, iar cei mai mulți au răspuns Republica BIO.

Noi lansări în portofoliul de produse organice marca Republica BIO

În 2021 compania Republica BIO va continua să se concentreze pe diversificarea accelerată a ofertei de produse sănătoase din platforma online Republica BIO, cu focus pe produse vegane, raw, cruelty free, ECO-friendly și zero waste. De asemenea, anunță noi lansări în portofoliul de produse organice marca Republica BIO pentru care își propune și extinderea canalelor de distribuție, astfel încât să ofere acces unui număr cât mai mare de oameni la produse BIO care îndeplinesc cele mai exigente standarde de calitate.

Despre Republica BIO

Republica BIO este unul dintre cei mai importanți retaileri online din România cu peste 5000 de produse destinate sănătății. Este cel mai premiat retailer online la competiția anuală a magazinelor online, GPeC 2020,  primind trei prestigioase distincții. De-a lungul timpului activitatea Republica BIO a fost răsplătită cu numeroase premii: “Voice of the customers” acordată de trusted.ro în 2020, 2019 și 2017, “Cel mai bun magazin online cu Produse Organice și Naturale” în 2020 și 2019 și “Cel mai bun comerciant Experienced în E-Commerce” în 2020 la Gala GpeC.

Republica BIO deține un portofoliu important de alimente, suplimente și superalimente marcă proprie, produse de înaltă calitate: bio, raw, neiradate, fără conservanți sau metale grele, din ingrediente de origine non-China. De asemenea, este importator exclusiv în România al brandurilor Manuka Lab și Melora.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Managementul deșeurilor după Pactul Ecologic European (11 mai 2021)

Prezentare În temeiul Directivei-cadru privind deșeurile (2000/60/CE), statele membre au obligația de a recupera și a elimina deșeurile într-un mod care să...

Selgros sărbătorește 20 de ani în România și lansează o tombolă aniversară cu premii în valoare de 2,2 milioane de lei

Selgros Cash & Carry sărbătorește, în luna mai, 20 de ani de prezență pe piața din România și marchează momentul printr-o tombolă cu peste...

Shell a devenit operațional în România

Echipa Shell operează de astăzi în formulă completă pe piața din România. Ultimii doi specialiști au completat dispozitivul Shell din România, o echipă tânără...

EximBank finanțează cu 18 milioane de lei compania românească de agribusiness Interagroaliment

EximBank a structurat un pachet financiar care asigură necesarul de capital de lucru pentru compania băcăuană Interagroaliment, parte a Grup Șerban Holding, cel mai...

Grupul Trans-Oil lansează cu succes o nouă emisiune de eurobonduri în valoare de 400 milioane de dolari

La data de 14 aprilie 2021, Grupul Trans-Oil („Grupul”) a revenit cu succes pe piețele titlurilor de capital de împrumut internaționale, cu o nouă...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -