duminică, februarie 28, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Lidl majorează veniturile în companie: niciun vânzător nu va realiza un venit mediu lunar mai mic de 4.400 lei brut

Must Read

Studiu ANCOM: Ce știu și ce nu știu cetățenii despre radiațiile electromagnetice (EMF) și despre 5G

„În era digitală, informarea corectă și cât mai completă are o importanță particulară și necesită cunoașterea percepțiilor cetățenilor. În...

Morphosis Capital pregătește noi investiții în IMM-uri românești în 2021

Morphosis Capital Fund I, un fond de private equity, rămâne în continuare alături de IMM-urile românești și are în...

Smarttech247 va angaja 60 de experți în securitate cibernetică

Smarttech247 își mărește echipa de experți din România, până la sfârșitul anului 2021, de la 40 la 100 de...

Începând cu 1 martie 2021, cel mai mic venit brut câștigat de un vânzător la Lidl în România va avea o medie lunară de peste 4.400 de lei brut, adică aproximativ 2.700 lei net. Acest lucru înseamnă o creștere a veniturilor peste media de creștere anuală în retailul de profil. În plus, toate categoriile de angajați vor beneficia de o diversificare a pachetului de beneficii. Astfel, Lidl își consolidează poziția ca lider al angajatorilor din retailul alimentar.

În anul financiar 2021, cel mai mic venit mediu lunar realizat de un vânzător la Lidl România va fi de 4.400 de lei brut (aproximativ 2.700 de lei net), sumă ce include salariul, tichetele de masă, primele anuale de Paște și de Crăciun, precum și alte tipuri de bonusuri și sporuri.

Angajații Lidl se bucură, în primii ani de colaborare, de creșteri salariale anuale garantate. Astfel, în 2021, un vânzător aflat în al patrulea an de la angajare va câștiga un venit mediu lunar de cel puțin 5.100 de lei brut.

Pachetul de beneficii va fi extins

Și anul acesta, Lidl extinde pachetul de beneficii oferit angajaților cu alte tipuri de bonusuri. În plus, compania crește valoarea nominală a tichetelor de masă oferite tuturor categoriilor de angajați, la 20 de lei pe zi lucrătoare și dublează sporul pentru lucrul în zilele de weekend, pentru angajații din magazine și depozite.

Diversificarea constantă a pachetului de compensații și beneficii este o prioritate pentru Lidl România, ca parte a strategiei sale de atragere și retenție a talentelor în companie. Pe lângă asigurarea de sănătate privată, începând de anul trecut, angajații beneficiază de o asigurare de viață valabilă oriunde în lume, care acoperă atât cazurile de accident, cele de îmbolnăvire, dar și servicii speciale care au acoperire și în cazul îmbolnăvirii ca urmare a infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Angajații Lidl au printre cele mai multe zile libere din retailul alimentar

Angajații Lidl au printre cele mai multe zile libere din retailul alimentar. Numărul de zile de concediu acordate crește progresiv în primii ani de activitate în companie, ajungând astfel la un număr maxim de 27 de zile de concediu. Începând de anul trecut, fiecare membru al echipei se bucură de o zi liberă cu ocazia zilei de naștere. În plus, Lidl este primul retailer din România care a implementat, începând cu decembrie 2013, politica de a oferi două zile libere angajaților din magazine cu ocazia sărbătorilor de Crăciun, respectiv Paște.

Lidl își consolidează poziția de lider al angajatorilor din retailul de profil și prin oportunitățile de dezvoltare profesională oferite tuturor angajaților, care se bucură de programe de formare personalizate în funcție de nevoile lor de dezvoltare. Astfel, orice angajat din magazine, depozite sau sediile administrative are posibilitatea de a-și dezvolta cariera și poate fi promovat pe poziții de management.

O echipă de peste 9.000 de membri activi

Lidl este unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu o echipă de peste 9.000 de membri activi, care își desfășoară activitatea în toate județele țării. Anul acesta, Lidl România a obținut pentru al cincilea an consecutiv certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Studiu ANCOM: Ce știu și ce nu știu cetățenii despre radiațiile electromagnetice (EMF) și despre 5G

„În era digitală, informarea corectă și cât mai completă are o importanță particulară și necesită cunoașterea percepțiilor cetățenilor. În...

Morphosis Capital pregătește noi investiții în IMM-uri românești în 2021

Morphosis Capital Fund I, un fond de private equity, rămâne în continuare alături de IMM-urile românești și are în vedere semnarea a două noi...

Smarttech247 va angaja 60 de experți în securitate cibernetică

Smarttech247 își mărește echipa de experți din România, până la sfârșitul anului 2021, de la 40 la 100 de specialiști în securitate cibernetică. De...

CEC Bank accelerează procesul de digitalizare cu soluții low-code furnizate de Aurachain

CEC Bank accelerează procesul de modernizare și digitalizare. CEC Bank apelează la platforma low-code dezvoltată de compania Aurachain pentru a automatiza o serie de...

Se deschide Sol și Suflet, prima fermă regenerativă din România și centru educațional pentru fermierii la început de drum

Cei interesați să își deschidă o fermă regenerativă sunt invitați să aplice la programul de internship plătit și să participe la cursurile organizate...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -