sâmbătă, 27 septembrie, 2025

Interviu cu Shireen Hanandeh, Fondator și Director General, EROS GROUP: Mă aflu cu un pas înaintea competiției

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

Interviu cu Shireen Hanandeh, Fondator și Director General, EROS GROUP

Mă aflu cu un pas înaintea competiției

 https://www.erosbeauty.ro/

De ce ați ales să deveniți antreprenor în aceste domenii, beauty, fashion și medicină veterinară?

Aceste trei domenii de activitate m-au pasionat dintotdeauna, în primul rând, pentru că reprezintă domenii de mare interes pentru mine și asupra cărora mi-am îndreptat atenția. În materie de beauty & fashion, am dezvoltat pasiune încă de mică, fiind mereu atentă la tendințe, la ce noutăți aduc aceste domenii. În ceea ce privește medicina veterinară, denotă o latură mai sensibilă a mea, și anume iubirea pentru animale. Sunt ferm convinsă că viața unui om este incompletă dacă acesta nu are acasă un animăluț de companie care să îi bucure fiecare zi din viață. Un animăluț de companie este mai mult decât atât, este bucuria casei, motivul pentru care zâmbim și avem momente minunate zilnic.

Decizia de a deschide o clinică veterinară a fost influențată într-un mare procent de cățelul meu, Zuzu, pentru că doar așa, având un cățel, cred că am conștientizat cu adevărat cât de importante sunt îngrijirea adecvată, alimentația și răsfățul pe care trebuie să i le ofer. Și pentru că vreau să ofer ajutor animăluțelor abandonate sau pierdute, prin ceea ce astăzi se numește Dr. Vet Clinic. Dar nu vă pot dezvălui mai mult de atât, Dr. Vet Clinic vă rezervă multe surprize.

În plus, activitățile mele nu se rezumă doar la ceea ce fac în România, în acest moment dezvolt în Dubai un concept unic de Baby Spa, pe care l-am extins și în Egipt.

Care au fost primii pași în direcția demarării acestor proiecte?

Totul a pornit din dorința mea de a mă afirma în aceste domenii de activitate. Cred cu tărie că un antreprenor este imperios necesar să își lase amprenta asupra domeniului în care activează, iar vocea sa să prindă un ecou puternic. Primii pași au plecat de la ideile pe care mi le-am conturat în minte cu privire la activitățile pe care am avut de gând să le dezvolt și astăzi sunt în punctul în care mi-am dorit să fiu cu acestea, dezvolt continuu trei domenii de activitate care mă pasionează, iar acest lucru îmi aduce zilnic satisfacție.

Care au fost riscurile asumate la început?

Riscuri există oricând, mai ales la început de drum într-o afacere. Desigur, când începi să activezi într-un business, îți asumi riscuri legate de costurile investițiilor, de echipele aflate în formare, dar și de piața care se află într-o continuă schimbare. Mi-am asumat încă de la început că trebuie să mă aflu cu un pas înaintea competiției, să îmi fidelizez publicul țintă, să capăt vizibilitate. Altfel, nu ar da roade nicio afacere.

Ce vă diferențiază de competitori?

Eu mă consider a fi un spirit liber, care își lasă imaginația să zboare în domeniile în care activez ca antreprenor. Dintotdeauna am fost o fire dinamică, iar acest lucru se reflectă în totalitate.

În fashion este nevoie de atât de multă inspirație, imaginație și creativitate, încât este imperios necesar să ieși mereu de tipare. Ei bine, aceste „ingrediente” enumerate anterior sunt esențiale pentru a mă evidenția și pentru a crește continuu un brand diferit de ceea ce există deja pe piață. La fel este și în beauty, și în domeniul veterinar. Sunt mereu atentă să pun accent pe consumator și pe experiența pe care acesta o are atunci când solicită serviciile noastre.

Pe lângă acestea, pun accent pe inovație și pe utilizarea celor mai noi tehnologii. La clinica veterinară pe care o lansez curând, am achiziționat aparatură unică în București, iar în atelierul de creație vestimentară investesc continuu în aparatura folosită, tocmai pentru că mizez pe calitate, reușind astfel să oferim consumatorului o experiență unică, profesională și de o calitate superioară.

Care au fost  / sunt modelele dumneavoastră de antreprenori, din România și din străinătate?

Aș putea spune, mai degrabă, că mă las inspirată de energiile din jurul meu. Cred că fiecare persoană este inspirată de Univers și cred în puterea influenței lui asupra mea. De asemenea, toate locurile în care merg și pe care le vizitez, culturile pe care le cunosc și oamenii pe care îi întâlnesc îmi oferă acea doză de inspirație de care am nevoie.

Dacă îți deschizi inima și ochii, găsești inspirație în orice lucru care te înconjoară, în orice energie pe care o simți, în orice situație din viață.

Care sunt responsabilitățile pe care un antreprenor trebuie să le aibă mereu în vedere?

În primul rând să își îndeplinească misiunea pentru care a pornit pe acest drum. Apoi, desigur că există multiple responsabilități legate de investiții, echipele pe care le conduc, obținerea rezultatelor optime, stabilirea și menținerea relațiilor cu furnizorii și partenerii. O altă responsabilitate, dar nu ultima pe această listă, este legată de publicul țintă. În momentul în care te lansezi pe o piață, indiferent de specificul ei, îți asumi responsabilitatea că îi oferi publicului tău ce are nevoie, că inovezi și te dezvolți continuu și că ești mereu pregătit să răspunzi cerințelor acestuia.

Cum vă motivați și stimulați echipa de angajați?

Sunt mereu atentă la nevoile echipelor mele. Desigur, eu mă impart între trei echipe din domenii diferite, echipa din salonul de beauty, echipa pe care o conduc în atelierul de creație vestimentară și cea din clinica veterinară. Ca să-mi motivez continuu echipele sunt mereu pregătită să înfrunt situațiile care apar și să le gestionez într-o manieră optimă. De asemenea, sunt atentă la nevoile acestora, implementez strategii noi de management, am o atitudine dinamică atunci când vine vorba despre echipele mele. Oamenii care se simt motivați să vină la serviciul zilnic, sunt oamenii care obțin cele mai bune rezultate și care îți reprezintă afacerea în cel mai bun mod.

Pe ce abilități puneți accent atunci când luați în considerare recrutarea de noi colaboratori?

Mereu mi-a placut să fiu înconjurată de oameni motivați și perseverenți, împreună cu care să pot obține cele mai bune rezultate. Atunci când recrutez noi colaboratori mă uit la experiența lor profesională, desigur, însă foarte important pentru mine este și ce feeling am atunci când cunosc pentru prima data acea persoană și ceea ce aceasta reusește să îmi transmită. Dacă îmi transmite încrederea și siguranța că împreună putem clădi proiectele pe care le dezvolt.

Activitatea personală în social media v-a ajutat ca antreprenor? Care a fost canalul cel mai eficient?

Recunosc că activitatea mea din mediul digital se concentrează cel mai mult pe Instagram, rețea socială cu care mă identific cel mai bine. Sunt consumator de social media în general, însă, pentru mine, cele mai eficiente canale sunt Instagram și Pinterest, acestea fiind și sursele mele de inspirație principale, de unde îmi alimentez zilnic doza de creativitate. Desigur, țin mereu pasul cu trendurile și mă adaptez pieței. Cum Tik-Tok a devenit recent cea mai virală rețea socială din România, desigur că îmi îndrept și eu atenția asupra acesteia, urmăresc trendurile și învăț din ele.

Cât de mult contează imaginea personală în antreprenoriat?

Imaginea personală contează enorm și am grijă de aceasta mereu. Ca antreprenor, chiar dacă te afli în spatele afacerilor tale, tu le reprezinți, tu ești puntea și omul de legătură între business și publicul țintă. De aceea, consider că orice antreprenor trebuie să aibă ca grijă principală păstrarea unei imagini personale cât mai bune în societate.

Cât de importantă este încrederea, credibilitatea și notorietatea profesională pe care o transmite un antreprenor clienților săi?

Când te lansezi pe o piață, indiferent de specificul ei, trebuie să arăți profesionalism și să câștigi încrederea consumatorilor tăi. Încrederea, credibilitatea și notorietatea profesională pe care le transmit eu ca antreprenor, constituie un procent major în relația cu portofoliul de clienți. Oamenii au nevoie să le fie satisfăcută o nevoie și plătesc pentru acel lucru, însă nu fac asta ușor, după cum știm cu toții că funcționează. În acest context se creează o relație brand-consumator, iar consumatorul simte nevoia de a afla cine se află în spatele unui brand, ce experiență are antreprenorul, care este activitatea și notorietatea sa în spațiul public, ce experiență au avut alți consumatori cu brandul antreprenorului. Oamenii vor să vadă siguranță și stabilitate din partea unui brand.

Dacă ați avea ocazia de a începe totul de la zero, ce ați face diferit?

Nu știu dacă aș face neapărat ceva diferit. Aș porni cu același entuziasm și încredere în forțele proprii. Motivația proprie și determinarea de a ajunge la nivelul la care mi-am dorit cu aceste business-uri le-aș avea de fiecare dată.

Ce sfaturi aveți pentru antreprenorii aflați la început de drum?

Să se înarmeze cu multă răbdare și să nu renunțe la ceea ce i-a determinat să ia decizia de a deveni antreprenori. Motivația și perseverența continuă sunt principalii factori care trebuie să constituie fundamentul atunci când decizi să devii antreprenor. Apoi urmează să parcurgi totul treptat, să ai răbdare, să întelegi cum funcționează lucrurile.

Cum găsiţi echilibrul între viaţa personală şi cea profesională? Ce lucruri aduc bucurie în viaţa dumneavoastră, în afara profesiei?

Vă mărturisesc că uneori este destul de dificil să găsesc un echilibru între viața personală și cea profesională, mai ales că sunt implicată în aceste trei proiecte cărora le acord toată atenția, energia și concentrarea mea. În această perioadă sunt focusată pe lansarea brand-ului Obelisk Closet, unul dintre brand-urile de fashion concepute de mine, Dr. Vet Clinic, clinica veterinară la care lucrez de luni bune și a cărei activitate începe curând, de asemenea.

Interviul ediției în revista Club Antreprenor, Numărul 2

Urmărește-ne:
- 23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei) -Inscrie-te ACUM - Gala Club Antreprenor 23, Ediție Aniversară, 5 ani Revista CA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Gala Club Antreprenor – ediția a XXIII-a - Înscrie-te acum! - Bilete online -Gala Club Antreprenor Ediție Aniversară 5 ani de la lansarea revistei Club Antreprenor
- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Doctorul în Achiziții din Timișoara recomandă – Doctorul în Achiziții din București răspunde – Episodul 5 – „AI-ul din caietul de sarcini : între...

Autori: Ovidiu Slimac – Timișoara; și Alin Izvoran – București Episodul 5 – „AI-ul din caietul de sarcini : între robot și magician” Într-o miercuri...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Înscrie-te ACUM - Gala Club Antreprenor 23, Ediție Aniversară, 5 ani Revista CA -Gala Club Antreprenor 23, Ediție Aniversară, 5 ani Revista CA