duminică, octombrie 24, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

PACTUL PENTRU MUNCĂ, consultări cu partidele politice

Must Read

Flanco dă startul campaniei de Black Friday

Flanco organizează între 22 octombrie și 30 noiembrie a unsprezecea ediție a campaniei Black Friday Retailerul a pregătit...

Green Deal, oportunitate pentru dinamizarea transportului pe Marea Neagra și Fluviul Dunărea

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), în parteneriat cu Reprezentanța Comisiei Europene în România, a organizat, joi,...

ANCOM: Peste 8 milioane de numere de telefon și-au schimbat operatorul, dar nu și utilizatorul

În cei 13 ani de când a fost lansat serviciul de portabilitate, care oferă utilizatorilor libertatea de a-și alege...

Proiectul PACTUL PENTRU MUNCĂ (PPM) este tot mai aproape de concretizare. După o serie de dezbateri care au avut loc în ultimii doi ani în cele mai mari centre economice și universitare din țară, în următoarea perioadă vor avea loc întâlniri cu reprezentanții tuturor partidelor politice pentru a discuta pe larg măsurile propuse de mediul de afaceri, cel academic, patronate și sindicate, în vederea creării unei piețe a muncii funcționale, adaptată la realitatea economică actuală.

Boardul PPM, format din reprezentanți ai Confederației Naționale pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF), Federația Patronală Petrol și Gaze (FPPG), Confederația Patronală Concordia, Confederația Patronală din Industria Română (CONPIROM), Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR), Asociația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton (ADAA), Asociația Națională a Antreprenorilor (ANAA), Eurolines Romania Group, Academia de Studii Economice, Universitatea București și SCA Magda Volonciu și Asociații, a solicitat întrevederi cu toate partidele politice în vederea unor discuții, pentru agrearea măsurilor propuse în cadrul proiectului PACTUL PENTRU MUNCĂ și crearea unui consens politic, pe plan național, astfel încât aceste măsuri să fie susținute, implementate și adoptate la nivel guvernamental.

În cadrul dezbaterilor, au fost identificate soluții și strategii care, pe termen scurt și mediu, pot contribui la echilibrarea pieței forței de muncă în România și la crearea unui cadru legislativ care să asigure o evoluție coerentă a pieței muncii.

PACTUL PENTRU MUNCĂ și dezbaterile susținute, deși au pornit într-un context distinct, îi reunesc pe cei care s-au angajat în acest demers și și-au propus să identifice soluții pentru deficitul structural, să le agreeze cu partenerii sociali și împreună să pună bazele unor măsuri sau reforme care au potențialul de a așeza piața muncii din România pe un fundament sustenabil. Criza sanitară ne pune în fața unui set excepțional de provocări care trebuie adresate pe termen scurt, dar în aceeași măsură, considerăm că trebuie să fim preocupați de tendințele pe termen mediu și lung.PACTUL PENTRU MUNCĂ reprezintă o inițiativă demarată în anul 2019 de către Confederația Națională pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF) împreună cu Federația Patronală Petrol și Gaze (FPPG). Din anul 2020 s-au alăturat, în calitate de parteneri strategici, Confederația Patronală CONCORDIA și Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR). Ulterior, pe parcursul proiectului s-au alăturat Confederația Patronală din Industria Română (CONPIROM), Asociația Națională a Antreprenorilor (ANAA), Asociația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton (ADAA), Eurolines Romania Group, Academia de Studii Economice din București (ASE), Universitatea București și SCA Magda Volonciu și Asociații. 

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Flanco dă startul campaniei de Black Friday

Flanco organizează între 22 octombrie și 30 noiembrie a unsprezecea ediție a campaniei Black Friday Retailerul a pregătit...

Green Deal, oportunitate pentru dinamizarea transportului pe Marea Neagra și Fluviul Dunărea

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), în parteneriat cu Reprezentanța Comisiei Europene în România, a organizat, joi, 21 octombrie, evenimentul „Valorificarea transportului...

ANCOM: Peste 8 milioane de numere de telefon și-au schimbat operatorul, dar nu și utilizatorul

În cei 13 ani de când a fost lansat serviciul de portabilitate, care oferă utilizatorilor libertatea de a-și alege cea mai potrivită ofertă pentru...

Allview va lansa campania Black Days,o nouă interpretare a ediției de Black Friday 2021

Campania se va derula în perioada 22 octombrie – 15 noiembrie 2021, iar ofertele vor fi incluse treptat, în mai multe episoade. Produsele...

Platforma de marketing automatizat Retargeting Biz revoluționează sectorul de e-mail marketing aducând magazinelor online newslettere personalizate, cu creșterea vânzărilor cu peste 12% încă din...

Odată cu lansarea noii platforme în luna Septembrie, compania autohtonă Retargeting Biz, ce operează pe 4 piețe europene (România, Ungaria, Grecia și Bulgaria) a...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -