Flanco Retail, compania românească prezentă pe piața autohtonă din 1994, a deschis, în parteneriat cu Kaufland România, primul magazin de tipul shop-in-shop. Situat în Târgu Jiu, acesta este primul astfel de spațiu pentru cei doi parteneri, și face parte dintr-un proiect ce urmează a fi dezvoltat și în alte magazine Kaufland din România.
Magazinul Flanco shop-in-shop din interiorul Kaufland Târgu Jiu este deschis clienților din luna august. Conceptul presupune îmbinarea a două magazine în același spațiu comercial, fiecare funcționând separat, ca magazine independente. Acest proiect își propune să le aducă clienților o gamă variată de electronice, produse IT și telecom, electrocasnice mici și mari și să le ofere, în același timp, posibilitatea să-și facă și cumpărăturile de strictă necesitate.
Până la finalul acestui an, proiectul urmează să fie dezvoltat și implementat și în alte spații Kaufland din România.
Magazinul Flanco are o suprafață de 350 m2
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
10 decembrie: Future Energy Europe Summit, Ediția a IV-a
17 decembrie - Gala Club Antreprenor, Ediția a XVII-a
19 decembrie - Viitorul asigurărilor în domeniul transporturilor, expedițiilor și logisticii
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Magazinul Flanco are o suprafață de 350 m2, iar clienții care îl vizitează pot găsi de la electrocasnice mici, precum cele pentru bucătărie, îngrijire personală și tehnologie, până la electrocasnice mari – aparate frigorifice, echipamente incorporabile, aragazuri și mașini de spălat. 10 consultanți de vânzări Flanco îi vor ajuta să-și aleagă produsele potrivite nevoilor și bugetelor. De asemenea magazinul funcționează ca punct de ridicare pentru comenzile plasate online, pe flanco.ro.
Magazinul Kaufland din Târgu Jiu are o suprafață de aproximativ 6.350 metri pătrați și o gamă variată de produse de calitate la prețuri avantajoase. Alături de produsele alimentare și de un raion de pește, clienții au la dispoziție și produse de menaj, textile, papetărie, jucării, articole de sezon, la care se adaugă oferte speciale săptămânale.
„Vedem acum cum se concretizează un proiect la care am lucrat foarte mult, din dorința de a le oferi clienților noștri cât mai multe variante în ceea ce privește achiziționarea unui produs electrocasnic. Încă de la început, unul dintre obiectivele principale ale Flanco a fost să aducă clienților servicii și produse din cele mai diverse, și, cel mai important, să se adapteze cu soluții noi la orice nouă situație. Noul Flanco Shop in Shop din cadrul Kaufland Tg. Jiu este exact genul acesta de soluție, potrivită vremurilor în schimbare”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.
,,Continuăm să inovăm în retail și să lansăm concepte noi, mizând foarte mult pe adaptabilitate și formate noi. După primul magazin Kaufland deschis într-un mall, magazine pop-up amenajate în cort în stațiuni turistice, serviciul național de livrări la domiciliu, iată că extindem lista parteneriatelor, cu scopul de a fi mai aproape de clienți, și lansăm în premieră pentru Kaufland România primul shop-in-shop, cu acces direct din suprafața de vânzare. Vom extinde acest concept și în alte spații Kaufland, urmărindu-ne misiunea de a oferi clienților totul la un loc, pentru un parcurs de cumpărături simplu, rapid și ușor”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România.
Posibilitatea de a îmbina două magazine
Unul dintre cele mai importante avantaje pe care le aduce un proiect de tipul shop-in-shop, mai ales în contextul actual impus de pandemie, este reprezentat de posibilitatea de a îmbina două magazine – unul non-alimentar și unul alimentar – cu scopul de a limita timpul petrecut la cumpărături. De asemenea, faptul că noul Flanco Shop in Shop se află în incinta magazinului Kaufland cu cel mai extins program de funcționare reprezintă un alt avantaj important, care ajută la distanțare socială.
„Situația actuală și prevederile impuse de autorități, legate de mobilitatea într-un spațiu închis, ne-au determinat să ne gândim la noi modalități de a ajuta clienții să-și reducă timpul petrecut în trafic, deplasându-se de la un centru comercial la altul, sau în interiorul mai multor spații închise. De asemenea, un program mai lung reprezintă o altă modalitate prin care clienții se pot bucura de cumpărături în siguranță”, adaugă Dragoș Sîrbu.
Magazinul Flanco este poziționat în incinta Kaufland Târgu Jiu – Luncilor de pe strada Termocentralei, nr. 2A. Programul de lucru este de luni până sâmbătă, de la ora 7:00 la 22:30, respectiv 8:00-20:00, duminică.
Despre Flanco
Flanco este cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deţine o rețea de 156 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 116 orașe ale României. Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați www.flanco.ro sau paginile de Facebook şi de Linkedin.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine, 132.000 de angajați în 8 țări și o rețea de 133 de magazine în România. Kaufland România a obținut pentru al patrulea an consecutiv certificarea „Angajator de Top” în România și, pentru prima dată, titlul de „Angajator de Top” în Europa, dovedind astfel că angajații sunt o prioritate pentru companie și că atingerea performanței, inclusiv la nivelul grijii pentru oamenii Kaufland, a devenit deja o tradiție. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţelor clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.