miercuri, 19 martie, 2025

Eveniment: Arbitrajul comercial – O soluție eficientă pentru mediul de afaceri

Evenimente Club Antreprenor

ClubAntreprenor.ro și ZiarulPozitiv.ro organizează:

Eveniment: Arbitrajul comercial – O soluție eficientă pentru mediul de afaceri.

Data: 29 septembrie 2020.

Locație: Hotel Marshal Garden (terasa de la etajul 7).

Adresă: Calea Dorobanți, Nr. 50B, Sector 1, București (vezi pe hartă).

Direct la: Prezentare Eveniment Teme de discuţie Public ţintă Program Vorbitori Informații Contact Rezervare Eveniment

Arbitrajul comercial este o soluție eficientă de soluționare a litigiilor comerciale, ca mijloc alternativ de soluționare a disputelor. În ultimii ani acest mijloc de soluționare a litigiilor a început să fie folosit foarte des din următoarele motive: Litigiul este judecat de arbitrii specializați, imparţiali şi independenţi, aleşi de părţi; Dezbaterile în cauză şi dosarul litigiului sunt confidenţiale, nicio persoană străină neputând avea acces la dosar fără acordul scris al părţilor; Cheltuielile arbitrale sunt mai reduse decât cheltuielile de judecată ocazionate de soluţionarea litigiului la o instanţă de drept comun, factorul timp fiind si el important in reducerea costurilor; Simplificarea procedurii arbitrale permite o soluţionare rapidă şi definitivă a litigiului; Hotărârea arbitrală este definitivă din momentul comunicării ei către părţi, astfel încat partea interesată poate solicita investirea ei cu formulă executorie în scopul executării silite.

În cadrul conferinței vom vedea cum se derulează în prezent procedura unui arbitraj comercial, prin metodele tehnologiei online (e-mail; video-conferințe, tele-conferințe). Evenimentul va crea un mediu deschis și interactiv de discuții, el adresându-se companiilor și instituțiilor care au avut sau vor avea dosare de arbitraj comercial.

Teme de discuţie:

  1. Alegerea arbitrajului ca metodă eficientă de soluționare a litigiilor;
  2. Tipurile de dispute comeriale cel mai des întâlnite în cazurile de arbitraj;
  3. Procedura de constituire a tribunalului arbitral;
  4. Termenele procedurale în arbitrajul național și internațional;
  5. Particularități în administrarea probelor de arbitraj;
  6. Costurile Arbitrajului comparativ cu cele din instanța de drept comun;
  7. Tendințele moderne în Arbitrajul Comercial Internațional;
  8. Acțiunea în anulare a hotărârii arbitrale;
  9. Considerații privind noile reguli de Arbitraj Comercial Internațional;
  10. Studii de caz;
  11. Forța majoră în contracte.

Public ţintă:

Consilieri juridici și directori juridici din companii; Avocați “in-house” din companii; Arbitrii comerciali; Avocați din societățile de avocatură; Reprezentanți ai mediului de afaceri și ai sistemului financiar-bancar; Directori juridici ai companiilor și instituțiilor de stat (ministere, agenții de stat, consilii județene, primării etc.); Reprezentanți ai curților de arbitraj de pe lângă camerele județene de comerț; Reprezentanți ai camerelor de comerț bilaterale.

Program:

  • 13,30-14,00: Primirea invitaților
  • 14,00-17,00: Prezentări și dezbateri
  • 17,00-17,30: Masă & Networking

Vorbitori:

  1. Dr. Bazil Oglindă, Vicepreședinte, Curtea de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României – “Provocări privind probele în arbitrajul intern și internațional”. 
  2. Dr. Alina Cobuz, Partener Fondator, Cobuz și Asociații, Arbitru la Curtea de Arbitraj Internațional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României, Arbitru la Bursa de Valori București – „Schimbările aduse în Practica Arbitrajului și în Regulamentele de Arbitraj Internaționale”
  3. Dr. Raul-Felix Hodoș, arbitru pe lista Centrului de Arbitraj și Mediere în Asigurări (ACAMA) și a Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Mureș – „Curțile de arbitraj din România și nevoia de modernizare; Arbitrajul în asigurări”
  4. Daniel Vișoiu, Avocat Baroul București și Baroul din Florida și Arbitru la TAS – „Tendințe moderne în Arbitrajul Comercial Internațional”
  5. Cristina Dăianu, avocat, Vicepreședinte al Curții Permanente de Arbitraj de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană – Arbitrajul – o opțiune viabilă pentru antreprenori?”

Informații de Contact:

Persoană de contact: Mircea Fica

Telefon: Sună Acum! +40 732 903 216

E-mail: mircea.fica@clubantreprenor.ro / mircea.fica@ziarulpozitiv.ro

Rezervare Eveniment:

Rezervare Online sau Download – Fișă Rezervare

EVENIMENT: Arbitrajul comercial – O soluție eficientă pentru mediul de afaceri
29 septembrie 2020
Hotel Marshal Garden (terasa de la etajul 7)
Calea Dorobanți, Nr. 50B, Sector 1, București

[contact-form-7 id=”3166″ title=”Rezervare Evenimente”]

**Completarea acestui formular de înregistrare reprezinta acceptul dumneavoastra pentru procesarea datelor de catre Infatigabil SRL, in vederea emiterii facturii fiscale necesare achitarii taxei de participare la eveniment. Prezentul formular tine loc de Contract intre parti.

INFORMAŢII PRIVIND ÎNREGISTRAREA

  • Taxa de participare este de 300 lei si este valabila pentru un participant
  • Plata se va efectua inainte de eveniment, după primirea facturii din partea Organizatorilor
  • Dreptul de participare poate fi transferat catre alte persoane fara costuri suplimentare, insa cu instiintare scrisa prealabila
  • TAXA DE PARTICIPARE INCLUDE:
  • Participarea la toate sesiunile
  • Participarea la toate pauzele de cafea si la masa oferită cu ocazia evenimentului
  • Documentatia oficiala a evenimentului si acces la prezentarile speakerilor

FORMULARUL SE TRIMITE LA ADRESA  office@clubantreprenor.ro

SPECIFICAŢII PRIVIND PLATA TAXEI:

Plata se efectueaza catre  INFATIGABIL SRL, CUI:  37722044, Nr. de inregistrare la Reg. Comertului – J40/8703 / 2017, in contul RO95 INGB 0000 9999 0692 5583 deschis la ING Bank, Sucursala Nerva Traian

Termenul limita de plata si inregistrare este 29 septembrie 2020

  • Taxa de participare nu include cheltuielile cu transportul din alte localitati sau cazarea participantilor.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula sau modifica politica de discount pe parcursul perioadei de promovare a evenimentului.

ANULAREA INREGISTRĂRII

  • Renunțarea la participare se face prin notificare scrisa. In cazul in care anularea se face cu cel mult 5 zile inainte de eveniment, sumele platite vor fi returnate, mai puţin 35%, reprezentand cheltuielile administrative.
  • In cazul in care anularea se primeste cu mai puţin de 3 zile inainte, sumele platite nu vor fi returnate.
Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Resort în Alba Iulia, România  Theodora Golf Club

Ultimele Știri

Interviu cu Chef Joseph Hadad, Proprietar CAJU by Joseph Hadad & MACE by Joseph Hadad: Mă inspir din bucătăria clasică, dar caut mereu inovația, păstrând...

Interviu cu Chef Joseph Hadad Proprietar CAJU by Joseph Hadad & MACE by Joseph Hadad Mă inspir din bucătăria clasică, dar...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor