duminică, septembrie 20, 2020
Eveniment: Arbitrajul comercial – O soluție eficientă pentru mediul de afaceri

Libra Internet Bank își actualizează sistemul de core-banking pentru a dezvolta noi aplicații utile clienților

Libra Internet Bank a finalizat cu succes upgrade-ul sistemului informatic planificat în weekend-ul recent încheiat și devine prima bancă din România care își actualizează sistemul la noua versiune (R19) a soluției de core-banking T24 Transact - lider mondial în domeniu. Prin introducerea unor module și funcționalități noi, upgrade-ul sistemului informatic va permite procesarea mai rapidă a operațiunilor și va facilita dezvoltarea de soluții inovatoare pentru clienți.

Must Read

S-au lansat serviciile Vodafone TV și Vodafone ONE

Vodafone lansează Vodafone TV, un serviciu inovator, care aduce utilizatorilor din România o experiență complet nouă de televiziune și...

Telekom Romania şi Fundația Telekom Romania susțin micii IT-iști printr-o nouă ediție a atelierelor CoderDojo București

Atelierele de programare CoderDojo București se pregătesc să întâmpine o nouă serie de participanți în anul școlar 2020-2021. Peste...

Profit net de 8,2 milioane euro pentru TBI Bank în primul semestru

Planurile se pot schimba și există multiple motive pentru care se întâmplă acest lucru, însă motivul principal pentru schimbările...

Libra Internet Bank a finalizat cu succes upgrade-ul sistemului informatic planificat în weekend-ul recent încheiat și devine prima bancă din România care își actualizează sistemul la noua versiune (R19) a soluției de core-banking T24 Transact – lider mondial în domeniu. Prin introducerea unor module și funcționalități noi, upgrade-ul sistemului informatic va permite procesarea mai rapidă a operațiunilor și va facilita dezvoltarea de soluții inovatoare pentru clienți.

“După sute de ore de dezvoltare și mii de teste efectuate, Libra Internet Bank devine astăzi prima bancă din România care utilizează versiunea R19 a sistemului Temenos Transact. Acest upgrade este foarte important pentru noi pentru că ne asigură o viteză mai mare de procesare și suportul necesar pentru dezvoltarea strategiei digitale a băncii“, a declarat Ionel Umbreș, Director General Adjunct al Libra Internet Bank.

Temenos Transact este lider pe piața soluțiilor de core-banking, cu cel mai amplu și complex set de funcționalități disponibile. În 2020, se împlinesc 12 ani de când Libra Internet Bank utilizează acest sistem de core-banking furnizat de către Temenos, pe care l-a actualizat în mod constant și în jurul căruia și-a construit propria echipă de administrare și dezvoltare, cu scopul valorificării opțiunilor de adaptare/optimizare pe care această soluție informatică le pune la dispoziție. Implementarea noii versiuni face parte din strategia băncii de a investi în tehnologia de vârf și de a rămâne deschisă către inovație, cu scopul automatizării proceselor și al modernizării continue a infrastructurii.

Libra Internet Bank, membră a grupului american de investiții New Century Holdings (din 2003), este una dintre cele mai dinamice bănci din România. Cu o rețea de 55 de sucursale, banca este specializată în domenii precum profesiile liberale, dezvoltatorii imobiliari, agribusiness-ul sau segmentul IMM-urilor și acordă o atenție deosebită tehnologiei moderne și parteneriatelor cu fintech-urile.

Despre Temenos

Temenos AG (SIX: TEMN) este liderul mondial în domeniul software-ului bancar. Peste 3.000 de bănci din toată lumea, inclusiv 41 dintre băncile din Top 50, se bazează pe Temenos pentru a procesa tranzacțiile zilnice și interacțiunile cu peste 500 de milioane de clienți bancari. Temenos oferă soluții software cloud-native, cloud-agnostic și AI-driven, pentru front office, core banking, plăți și administrarea fondurilor, care permit băncilor să livreze o experiență de consumator integrată, omnichannel și să atingă excelența operațională.

Este demonstrat că software-ul Temenos asigură clienților săi de top atingerea unui raport cheltuieli / venituri de 26,8%, jumătate din media industriei, și obținerea unei rentabilitati a capitalului angajat de 29%, de trei ori mai mare decât media industriei. De asemenea, acești clienți investesc 51% din bugetul lor de  IT în dezvoltare și inovație, versus mentenanță, ceea ce reprezintă dublul mediei din industrie, dovedind că investițiile băncilor în IT aduc o valoare adăugată tangibilă afacerii lor.

Pentru mai multe informații, vizitați www.temenos.com.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

S-au lansat serviciile Vodafone TV și Vodafone ONE

Vodafone lansează Vodafone TV, un serviciu inovator, care aduce utilizatorilor din România o experiență complet nouă de televiziune și...

Telekom Romania şi Fundația Telekom Romania susțin micii IT-iști printr-o nouă ediție a atelierelor CoderDojo București

Atelierele de programare CoderDojo București se pregătesc să întâmpine o nouă serie de participanți în anul școlar 2020-2021. Peste 300 de copii cu vârste...

Profit net de 8,2 milioane euro pentru TBI Bank în primul semestru

Planurile se pot schimba și există multiple motive pentru care se întâmplă acest lucru, însă motivul principal pentru schimbările din 2020 este binecunoscut. În...

Talentul și responsabilitatea corporativă sunt principalele preocupări ale liderilor executivi în contextul pandemiei COVID-19

CEO Outlook Report_Final_lowres Studiul indică modificări semnificative ale riscurilor și priorităților. Talentul este perceput ca fiind unul dintre cele mai mari riscuri de...

5 startup-uri au primit finanțare de 100.000 de euro la Finala Innovators for Children 2020  

Pe 15 septembrie a avut loc Finala Innovators for Children, organizată de Impact Hub Bucharest în parteneriat cu Fundația Botnar și Impact Hub Basel....
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -