luni, noiembrie 30, 2020
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Domestos donează Crucii Roșii Române  produse în valoare de peste 120.000 euro pe perioada pandemiei COVID

Domestos a răspuns apelului Crucii Roșii Române, organizație umanitară cu expertiză în prevenirea și combaterea îmbolnăvirilor, cu o donație de produse de dezinfecție, igienă și igienizare, în valoare de peste 120.000 euro. Donația vine în susținerea campaniei naționale de informare și conștientizare a populației pentru limitarea răspândirii pe teritoriul României a noului COVID-19, realizată în parteneriat cu Guvernul României și cu celelalte instituții ale statului implicate.

Must Read

Peste 89,6 mld. euro, cifra de afaceri cumulată a companiilor din Top București, în creștere cu 15,5% faţă de ediţia precedentă

Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB) a organizat astăzi, online, ediţia a XXVII-a a TOPULUI FIRMELOR...

Cu cine reclădim și modernizăm România?

piatapresei.ro https://www.piatapresei.ro/și clubantreprenor.ro https://www.clubantreprenor.ro/ organizează joi, 26 noiembrie 2020, evenimentul Cu cine reclădim și modernizăm România? Conferința este dedicată antreprenorilor,...

Studiu Valoria: 78% dintre companiile respondente spun că se luptă cu scăderea drastică a cererii

Studiu_Evolutia_afacerilor_H2_2020_ALL Noua ediție a studiului „Evoluția afacerilor în 2020” realizat de Valoria în parteneriat cu Doingbusiness.ro aduce o perspectivă actualizată...

Domestos a răspuns apelului Crucii Roșii Române, organizație umanitară cu expertiză în prevenirea și combaterea îmbolnăvirilor, cu o donație de produse de dezinfecție, igienă și igienizare, în valoare de peste 120.000 euro. Donația vine în susținerea campaniei naționale de informare și conștientizare a populației pentru limitarea răspândirii pe teritoriul României a noului COVID-19, realizată în parteneriat cu Guvernul României și cu celelalte instituții ale statului implicate.

Produsele sunt distribuite în tranșe săptămânale ce conțin produse Domestos, dezinfectant pe bază de clor, însumând peste 40 de tone. Până acum, 30.000 de produse au ajuns la beneficiarii din întreaga țară, iar livrarea tranșelor următoare, încă 25.000 de produse în total, va continua săptămânal până pe 12 mai.

Toate produsele donate sunt distribuite de Crucea Roșie Română către persoanele fără aparținători, aflate în autoizolare sau izolare la domiciliu, în centre de plasament sau cămine pentru bătrâni, precum și familiilor nevoiașe cele mai afectate.

“În această perioadă, suntem cu toții mai conștienți de nevoia unei igiene corespunzătoare și ne bucurăm că, împreună cu Crucea Roșie Română, putem ajuta la menținerea igienei pentru a proteja sănătatea populației. Știm de la medici că prevenția este esențială, așa că spălatul pe mâini și dezinfectarea suprafețelor trebuie să devină un obicei. Acesta este un crez pe care îl promovăm zi de zi prin campania «Domestos susține igiena în școli», prin care construim sau renovăm grupuri sanitare și oferim produse de dezinfecție”, a declarat Camelia Pop, Brand Manager Domestos & Savo Unilever South Central Europe.

“Avem convingerea că, prin promovarea măsurilor corecte de igienă, oamenii vor fi mai atenți și mai responsabili atât cu ei înșiși, cât și cu cei din jurul lor.  Încercăm totodată să oferim, acolo unde este nevoie, și materialele care să ajute să se pună în aplicare măsurile de igienă și de protecție”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general al Crucii Roșii Române.

 Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmărește crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine și să ia ce e mai bun din viață, cu branduri și servicii care sunt benefice atât pentru consumatorii noștri, cât și pentru alți oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piața bunurilor de larg consum  cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări.  Prin campania „Domestos susține igiena în școli” ne propunem să contribuim la îmbunătățirea condițiilor de igienă din școlile din România, dar și la creșterea nivelului de conștientizare a importanței igienei în rândul populației.

Despre Crucea Roșie Română

Societatea Națională de Cruce Roșie din România este o organizație umanitară, membră a Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semilună Roșie, auxiliară a autorității publice și abilitată prin lege să vină în sprijinul persoanelor vulnerabile. Întreaga sa activitate se desfășoară în scopul alinării suferințelor persoanelor aflate în situații de risc fără nicio deosebire în ceea ce privește naționalitatea, rasa, religia, vârsta, sexul, apartenența militară, socială sau politică. Crucea Roșie Română este prezentă la nivel național cu 47 de filiale teritoriale și peste 7,000 de voluntari care se implică activ în acțiunile sale.

Mai multe informații despre Crucea Roșie Română sunt disponibile pe www.crucearosie.ro.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Peste 89,6 mld. euro, cifra de afaceri cumulată a companiilor din Top București, în creștere cu 15,5% faţă de ediţia precedentă

Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB) a organizat astăzi, online, ediţia a XXVII-a a TOPULUI FIRMELOR...

Cu cine reclădim și modernizăm România?

piatapresei.ro https://www.piatapresei.ro/și clubantreprenor.ro https://www.clubantreprenor.ro/ organizează joi, 26 noiembrie 2020, evenimentul Cu cine reclădim și modernizăm România? Conferința este dedicată antreprenorilor, multinaționalelor, asociațiilor patronale și profesionale,...

Studiu Valoria: 78% dintre companiile respondente spun că se luptă cu scăderea drastică a cererii

Studiu_Evolutia_afacerilor_H2_2020_ALL Noua ediție a studiului „Evoluția afacerilor în 2020” realizat de Valoria în parteneriat cu Doingbusiness.ro aduce o perspectivă actualizată asupra modului în care companiile...

Ziua Națională a României marcată la Raiffeisen Bank printr-un concurs foto, trei filme și o dezbatere live despre Via Transilvanica

#ZiDeRomania în platforma culturală online Raiffeisen Art Proiect Ziua Națională, 1 Decembrie, va fi marcată în platforma culturală Raiffeisen Art Proiect - Stagiune Virtuală (https://art.raiffeisen.ro)...

Lidl inaugurează primul magazin în orașul Covasna

Lidl continuă investițiile pe piața locală prin inaugurarea unui nou magazin în orașul Covasna, pe data de 26 noiembrie. Noua unitate este situată pe...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -