Burger King își continuă planul de extindere în România și anunță deschiderea primului restaurant din Piatra Neamț, mâine, pe 14 noiembrie, în Galleria Mall Piatra Neamț.
Noul spațiu, de tip drive-thru, aduce faimosul gust flame-grilled mai aproape de locuitorii din oraș și de cei aflați în tranzit, oferind atât servire în restaurant, cât și posibilitatea de a comanda direct din mașină.
Surprize la deschidere
Pentru a marca intrarea pe piața din Piatra Neamț, primii 100 de vizitatori din ziua inaugurării vor primi câte un burger Whopper Jr. din partea casei. Pe tot parcursul zilei de mâine, 14 noiembrie, clienții vor putea participa la activări dedicate, precum jocul „Spin the Capsule”, unde pot câștiga instant premii, dar și Social Media Crown Challenge, care îi invită să intre în atmosfera Burger King și să își împărtășească experiența în online.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
„Deschiderea primului restaurant Burger King în Piatra Neamț, într-un format drive-thru, reflectă modul în care ne adaptăm la ritmul de zi cu zi al clienților noștri. Oamenii sunt mereu în mișcare, iar noi vrem să fim acolo, cu o experiență rapidă și aceeași calitate flame-grilled pe care se bazează deja fanii Burger King din țară.
În același timp, fiecare restaurant nou înseamnă și o investiție în oameni: o echipă locală, aproximativ 35 de locuri de muncă și programe de training care ajută angajații să crească alături de brand. Ne dorim ca Piatra Neamț să devină un punct important pe harta Burger King și suntem convinși că vom construi aici o comunitate puternică de fani Burger King”, a declarat Raluca Lupu, Head of Operations Burger King & Popeyes România.
Extindere cu focus pe regiuni și experiență unitară
Deschiderea din Piatra Neamț are loc în anul în care Burger King marchează 6 ani de prezență pe piața din România și continuă să își consolideze rețeaua națională. În ultimii trei ani, compania a inaugurat peste 30 de restaurante noi, cu un mix de formate: drive-thru, food-court pentru a răspunde cât mai bine nevoilor locale din fiecare oraș.
Strategia vizează atât marile centre urbane, cât și orașele regionale cu potențial de dezvoltare, cu obiectivul de a oferi clienților aceeași experiență flame-grilled.
Despre Burger King
Zilnic, peste 12 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 70 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.










