Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, anunță astăzi că a atins pragul de 3.500 de comercianți români pe platformă, la doar nouă luni de la lansarea procesului de înrolare locală. Până la finalul anului, Trendyol își propune să dubleze acest număr, susținut de cererea puternică din partea comercianților români.
Comercianții români au devenit un pilon central al ecosistemului Trendyol România, reprezentând în prezent aproximativ 40% din volumul total al businessului de pe piața locală – în creștere de la 10% în urmă cu doar patru luni.
„Rezultatele obținute în România într-un timp atât de scurt confirmă potențialul uriaș al pieței locale și ambiția comercianților de a-și extinde businessul prin parteneriatul cu Trendyol. Comercianții locali sunt în centrul ecosistemului Trendyol România, iar platforma noastră s-a dovedit a fi o rampă de lansare și un catalizator pentru succesul lor. Vom continua să investim în România, să lansăm noi inițiative și să rămânem aproape de partenerii noștri prin resurse dedicate și campanii de amploare pentru a le susține creșterea,” a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
În prezent, peste 90% dintre comercianții locali activi pe Trendyol sunt întreprinderi mici și mijlocii, care pun la dispoziția consumatorilor o ofertă diversificată de peste 2 milioane de produse. Totodată, mai mult de 70% dintre comercianții români au utilizat deja instrumentele de promovare și vânzare oferite de platformă pentru creșterea vizibilității și accelerarea vânzărilor – de la participarea în campanii și aplicarea de reduceri proprii, până la acordarea de cupoane dedicate.
În perioada următoare, Trendyol va desfășura campanii dedicate atragerii de noi comercianți, în special în perspectiva Black Friday, una dintre cele mai mari oportunități comerciale ale anului. În octombrie, compania va organiza și primul eveniment dedicat sellerilor locali, în cadrul căruia va prezenta planurile pentru campaniile de toamnă, beneficiile investițiilor de marketing și oportunitățile de dezvoltare pentru comercianți. După înrolarea în marketplace-ul local, Trendyol va încuraja și susține comercianții români să-și extindă vânzările către alte piețe internaționale unde platforma este activă, începând cu Grecia.
Totodată, Trendyol continuă să investească în educația și profesionalizarea comercianților români. Trendyol Academy – platforma de training și resurse pentru comercianți – oferă acum conținut integral în limba română. Peste 50 de materiale (one-pagere, video-uri și documente) sunt deja disponibile în română, cu altele în curs de publicare. Aceste resurse îi ajută pe partenerii locali să își dezvolte competențele, să își optimizeze operațiunile și să maximizeze rezultatele pe platformă. Accesul este disponibil la: https://academy.trendyol.com/home/ro?lang=ro.
Despre Trendyol
Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și între timp a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume. Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 40 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf, Europa Centrala și de Est și nu numai.