European Business Leaders, Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv au deosebita plăcere de a vă invita marți, 30 septembrie 2025, la conferința cu tema: „Next Generation Business: Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate”.
Evenimentul se va desfășura în Sala de Conferințe a Institutului Național de Statistică, situat pe Bulevardul Libertății nr. 16, Sector 5, București.
Partenerii evenimentului sunt: Camera de Comerț și Industrie București – CCIB (partener instituțional), Tipografia Global Print, Prezidențial Club ABC, Electrocoserv Industrial Energy, Electric Station, Todos & Company și Canal 33.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei)
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Prezentare
Evenimentul Next Generation Business își propune să adune împreună lideri de afaceri, antreprenori inovatori și echipele lor pentru a împărtăși cunoștințe, strategii și experiențe care pot contribui la creșterea și dezvoltarea afacerilor într-un mediu economic dinamic și în continuă schimbare.
Companiile care activează în țara noastră continuă să se finanțeze în cea mai mare măsură din fonduri interne, finanțarea de la bănci și IFN-uri reprezentând doar o mică parte din resursele firmelor, în timp ce doar 2% preferă fonduri europene, arată un raport al Băncii Naționale a României.
Firmele românești au o nevoie acută de finanțare pentru a se dezvolta. Sunt disponibile finanțările bancare, leasingul, factoringul, fondurile europene, fondurile speciale din PNRR, piața de capital, fondurile de privat equity etc.
În cadrul dezbaterii noastre vor fi prezentate cele mai avantajoase și eficiente metode și platforme de finanțare pentru firmele românești și modul de accesare a acestora.
Adoptarea tehnologiilor digitale este în creștere, IMM-urile din România au început să utilizeze pe scară largă soluții informatice, de la software de contabilitate și gestiune până la platforme CRM și ERP, cu diferențe semnificative în funcție de regiunea de dezvoltare.
Companiile din România au ocazia de a se diferenția prin adoptarea la nivel de organizație a Inteligenței Artificiale prin programe structurate, care să includă o integrare centrată pe om. Atunci când IA este introdusă ca un copilot, potențând judecata umană și sporind productivitatea, această tehnologie devine un catalizator pentru dezvoltarea personală și profesională.
Mediul de afaceri, autoritățile locale și cetățenii sunt afectați de creșterea taxelor care a intrat în vigoare la 01 august 2025. Urmează alte creșteri, de exemplu impozitul pe proprietăți, începând cu 01 ianuarie 2026.
Acest eveniment este un prilej de analiză şi dezbatere echilibrată a fiscalității în România, reunind reprezentanţi ai ANAF și Ministerului Finanțelor, ai celor mai mari companii de consultanță și experți financiari, ai asociațiilor patronale și profesionale, ai factorilor de decizie din departamentele financiare ale companiilor din țara noastră. Evenimentul își propune să genereze dezbateri utile și soluții eficiente pentru creşterea încasărilor la buget și pentru reducerea poverii fiscale a companiilor.
Propuneri vorbitori
Florin Dănescu, Președinte Executiv, Asociația Română a Băncilor
Dan Nicula, Directorul General al Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Bucureşti-Ilfov (ADRBI)
Camelia Luciana Taină, Director General, Direcția Generală Antreprenoriat și Finanțări pentru IMM-uri, Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului
Reprezentant Ministerul Finanțelor
Reprezentant Bursa de Valori București
Antreprenori
Companii din sectorul IT&C
Reprezentanți companii cu expertiză în accesarea fondurilor europene
Reprezentanți ai societăților de consultanță fiscală
Audiență
antreprenori, manageri de companii, directori financiari, avocați, consultanţi fiscali, experţi fiscali, auditori financiari, contabili, evaluatori, asociaţii patronale şi profesionale; mass-media.
Agendă
08,45 – 09,30: Înregistrare participanți și Networking
09,30 –11,30: Sesiunea I (Finanțarea companiilor)
11,30 – 12,00: Pauză de cafea și Networking
12,00 – 14,00: Sesiunea a II-a (Digitalizare)
14,00 – 15,00: Masa de prânz și Networking
15,00 – 17,00: Sesiunea a III-a (Fiscalitate)
17,00-18,00: Networking