vineri, 24 octombrie, 2025

O vară în stil franțuzesc. Trei noutăți savuroase la PAUL

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

Vara aceasta, Brutăriile PAUL aduc un plus de savoare și prospețime prin trei campanii care îmbină gustul autentic franțuzesc și tendințele de consum ale verii. Este vorba despre o selecție de wraps, o colecție limitată de tartelettes și o ofertă extinsă de summer drinks concepute să transforme pauzele zilei în momente de răsfăț.

„Selecția de vară reflectă dorința noastră de a le oferi clienților produse care păstrează spiritul tradiției, dar care răspund și gusturilor actuale. Ne-am inspirat din patiseria artizanală franțuzească și am ales ingrediente de sezon precum afine, zmeură și căpșuni, care aduc prospețime și culoare în deserturi echilibrate, cu texturi contrastante și un aspect care atrage imediat privirea. În zona de produse sărate, wraps-urile din această vară sunt gândite ca alternative ușoare și pline de savoare, cu pui, somon sau brânză și mixuri proaspete de legume. Sunt opțiuni care se potrivesc perfect cu ritmul sezonului cald, ușor de savurat oriunde. Vedem tot mai clar cum consumatorii caută produse autentice, realizate din ingrediente cât mai naturale, cu gusturi recognoscibile, iar PAUL răspunde acestor așteptări prin selecții sezoniere cu personalitate”, a declarat Georgiana Coleașă, Director Operațional, PAUL România.

Disponibile până la finalul anului, produsele din campania Wraps oferă o alternativă lejeră și echilibrată pentru prânz sau o gustare rapidă. Cele trei sortimente, Wrap au Fromage, Wrap au Poulet și Wrap au Saumon, aduc combinații inspirate de ingrediente proaspete precum brânză fină și legume crocante, pui fraged sau somon afumat, toate învelite într-un format ușor de savurat oriunde. 

De asemenea, Brutăriile PAUL au lansat colecția de vară Tartelettes, valabilă până la 30 septembrie. Cele cinci sortimente, Myrtilles Fraises, Multifruits, Pistache Framboises, Fraises, Framboises, aduc în vitrine o multitudine de culori și gusturi, cu fructe proaspete și creme delicioase. Pentru a amplifica plăcerea zilelor de vară, clienții se pot bucura de o ofertă specială, la fiecare două tarte cumpărate, a treia este oferită gratuit.

𝐏𝐀𝐔𝐋 – 48

Răcorirea în zilele toride de vară vine cu stil în cadrul campaniei Summer Drinks, valabilă până la 31 octombrie. Gama include limonade revigorante, frappé cu frișcă și Macaron Frappé, o băutură emblematică PAUL, disponibilă în patru arome, care combină textura fină a frappé-ului cu notele dulci ale celebrelor macarons franțuzești.

Toate ofertele sunt disponibile în Brutăriile PAUL din România, în limita stocului disponibil. Fiecare selecție a fost gândită pentru a aduce un plus de rafinament și prospețime sezonului estival, în spiritul autentic franțuzesc care definește brandul PAUL. Comenzile online pot fi solicitate la catering@paul.ro. Mai multe informații despre campanie, brutării, produse și oferte sunt disponibile și pe paginile de Facebook și Instagram ale PAUL România.

Despre PAUL  

Cu o tradiție de peste 130 de ani, PAUL definește arta brutăriei franțuzești, fiind renumit pentru rafinamentul și calitatea produselor servite zilnic în aproape 800 de brutării deschise în întreaga lume.  

Istoria PAUL începe în Franța, încă din 1889, cu o brutărie și patiserie de familie. Produsele păstrează și transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franțuzesc: gourmet și sofisticat, dar în același timp tradițional și atemporal. Rețetele unice cu ingrediente atent selecționate sunt elementele care constituie identitatea mărcii PAUL.  

În România, lanțul de brutării PAUL este prezent începând cu anul 2008 și deține actualmente 14 brutării. Acestea se găsesc în București (Dorobanți, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake) și Constanța (City Park Mall). În București există și locații de tip chariot amplasate în București Mall, Bucharest One, Băneasa Shopping City, Sun Plaza, Plaza România și DN1 Value Centre (situat în Balotești, Ilfov).

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT revista CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Conferința Cities of Tomorrow, organizată de AHK România: Cum pot deveni mai reziliente în fața schimbărilor climatice și geopolitice

Pentru a oferi o calitate superioară a vieții locuitorilor, orașele trebuie să se adapteze constant la provocările climatice, economice...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni