joi, 11 septembrie, 2025

Carrefour lansează în premieră Smart Cart, primul cărucior inteligent din România

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

Carrefour România introduce, în premieră națională, Smart Cart, primul sistem de cărucioare inteligente din România. Disponibil exclusiv în hipermarketul din Corbeanca, Smart Cart funcționează precum un asistent de cumpărături integrat, care optimizează traseul în magazin, afișează produsele disponibile în magazin și valoarea coșului de cumpărături în timp real.

Pentru a utiliza Smart Cart, clienții trebuie să se autentifice în platforma de loialitate Act for Good, disponibilă în aplicația mobilă Carrefour. Lista de cumpărături se creează direct pe ecranul tactil al căruciorului, iar sistemul generează automat un traseu optim în magazin, indicând locația fiecărui produs. Mai departe, fiecare articol scanat este afișat instantaneu pe ecranul căruciorului, alături de preț, pentru vizibilitate crescută. De asemenea, în cazul în care clienții au nevoie de asistență, pot solicita ajutor printr-un buton dedicat. Datorită funcției de geolocalizare, personalul poate interveni rapid, identificând exact poziția utilizatorului.

„Smart Cart este un pas major în strategia noastră de digitalizare a experienței din magazin și o dovadă a angajamentului Carrefour pentru inovație în beneficiul clientului. Am lansat acest proiect pilot în hipermarketul Corbeanca cu 40 de dispozitive, iar de la debut și până în prezent, peste 3.500 de clienți au utilizat deja Smart Cart, demonstrând astfel interesul crescut pentru acest sistem care face cumpărăturile mai rapide și mai eficiente. Credem că acesta este începutul unei transformări importante, în care tehnologia și experiența în magazin funcționează împreună”, declară Fabrice Gratien Besson, Director Securitate, Calitate și Case în cadrul Carrefour România.

Un alt avantaj este eficiența procesului de achiziție. La finalizarea cumpărăturilor, căruciorul generează un cod de bare care se scanează rapid la casa de marcat. Toate produsele adăugate sunt descărcate automat în sistem, iar plata se poate efectua rapid. 

Designul căruciorului a fost gândit ergonomic, astfel încât produsele să poată fi așezate direct în sacoșe sau cutii reutilizabile. Cu o capacitate de transport de până la 180 kg, o autonomie de 18 ore și un timp de încărcare de 6 ore, căruciorul poate susține un flux constant de utilizatori pe parcursul întregii zile.

Smart Cart este compatibil și cu platformele de livrare Bringo și Glovo, oferind o integrare extinsă cu ecosistemul omnichannel Carrefour, atât pentru clienții care preferă cumpărăturile în magazin, cât și pentru cei care optează pentru soluțiile de livrare rapidă.

Despre Carrefour 

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Wolt și Bolt Food sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro. 

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024, 2025) pentru aproximativ 17.000 de angajați. 

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.     

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Urmărește-ne:
- 23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei) -Inscrie-te ACUM - Gala Club Antreprenor 23, Ediție Aniversară, 5 ani Revista CA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Gala Club Antreprenor – ediția a XXIII-a - Înscrie-te acum! - Bilete online -Gala Club Antreprenor Ediție Aniversară 5 ani de la lansarea revistei Club Antreprenor
- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Anda Bucșan, Cargus: Experiența clienților dictează viitorul curieratului și al e-commerce-ului

Pe măsură ce e-commerce-ul românesc s-a extins cu viteza unui click, clienții au trecut de la entuziasmul descoperirii la...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Înscrie-te ACUM - Gala Club Antreprenor 23, Ediție Aniversară, 5 ani Revista CA -Gala Club Antreprenor 23, Ediție Aniversară, 5 ani Revista CA