- Primul trimestru al lui 2025 a adus un avans de 20% față de perioada similară din 2024
Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 7,1 milioane euro, marcând o creștere de circa 15% față de anul anterior. În primele trei luni ale acestui an, compania a continuat trendul ascendent, raportând venituri de aproximativ 1,8 milioane euro. Mai mult, până în 2026, Neakaisa.ro își propune extinderea pe piețele internaționale, ca parte a strategiei de scalare sustenabilă și consolidare a brandului la nivel regional.
Performanța înregistrată în 2024 de Neakaisa a fost susținută atât de adaptarea rapidă la schimbările pieței, cât și de diversificarea portofoliului de produse. Astfel, anul trecut, compania a lansat propria gamă de produse – Rune, a investit în consolidarea infrastructurii digitale, pentru a susține scalabilitatea și eficiența internă, și a integrat soluții de inteligență artificială în procesele operaționale.
„Contextul economic actual ne provoacă să fim mai agili ca oricând. Consumatorii sunt din ce în ce mai atenți la alegerile pe care le fac, caută un echilibru real calitate – preț, iar noi am reușit să le răspundem prin produse relevante și decizii strategice bine calibrate. Privind spre viitor, extinderea internațională este un pas firesc și unul dintre cele mai ambițioase obiective ale noastre. Am început deja discuții active pentru a găsi partenerul potrivit care să ne susțină în această etapă de dezvoltare”, a declarat Laura Sardescu, Co-fondator și Director General Neakaisa.ro.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei)
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Potrivit acesteia, deși valoarea medie a comenzilor a crescut cu 7% în 2024, prețul mediu per produs a rămas constant, semnalând o orientare a pieței către produse mai accesibile. În paralel, creșterea interesului din partea comunității de arhitecți a determinat Neakaisa.ro să dezvolte colaborări active cu peste 300 de specialiști, consolidând astfel segmentul B2B.
Afaceri de 1,8 milioane euro în T1 2025
În primele trei luni din 2025, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 9 milioane lei (aproximativ 1,8 milioane euro), în creștere cu 20% față de aceeași perioadă din 2024. Rulajele generate de gama Rune au ajuns deja la peste 6% din cifra de afaceri, depășind estimările inițiale.
Showroom-ul fizic din București a continuat să fie un motor important de creștere, înregistrând o contribuție semnificativă pe fondul dezvoltării proiectelor pentru casă de dimensiuni medii. Totodată, coșul mediu a crescut cu 5% față de T1 2024.
„Este important de semnalat faptul ecommerce-ul a avut o evoluție moderată, de circa 5%, în business-ul nostru, iar creșterea substanțială a fost generată de showroom și de colaborările pe proiecte medii, de unde și decizia de a dezvolta un nou segment de piață, dedicat dezvoltatorilor imobiliari. Contextul economic actual este din ce în ce mai dificil, este nevoie de adaptare și reinventare permanentă pentru a putea veni în fața consumatorilor cu varietate și opțiuni cu raport preț-calitate bun”, a adăugat Laura Sardescu.
Despre Neakaisa.ro
Neakaisa.ro este un brand lansat în 2014 de Laura și Vlad Sardescu, din convingerea că spațiile în care trăim ne influențează profund starea de bine. Cu un magazin online și un showroom fizic în București, Neakaisa.ro oferă peste 40.000 de produse pentru baie și casă, atent selectate alături de arhitecți, designeri și constructori. În 2024, a lansat și propriul brand de produse, Rune, continuând să construiască mai mult decât amenajări — stări de echilibru, soluții funcționale și spații care se simt ca acasă.