theMarketer anunță lansarea unui parteneriat strategic cu iStoma și iClinic, prin care vor fi trimise aproximativ 5 milioane de SMS-uri și e-mailuri în primul an de la lansare
theMarketer, platformă românească cu peste 2.000 de clienți activi la nivel gobal, ce oferă soluții inovatoare de email marketing și loyalty programs, anunță lansarea unui parteneriat strategic cu iStoma & iClinic, un CRM și o aplicație de programări pentru clinicile medicale și stomatologice, deținute de iDava Solutions.
Integrarea cu theMarketer a devenit activă în luna Mai și este disponibilă pentru toate clinicile care folosesc iStoma și iClinic. Prin această integrare, orice client existent poate activa theMarketer direct din platformă și poate începe imediat să automatizeze comunicarea cu pacienții.
Având în vedere că peste 1300 de cabinete, clinici și lanțuri de clinici folosesc iStoma și iClinic, reprezentanții companiilor estimează că prin această integrare vor fie trimise cu ajutorul theMarketer aproximativ 5 milioane de mail-uri și sms-uri în primul an de la lansare, iar începând cu al doilea an aproximativ 10 milioane de mail-uri și sms-uri, volume care vor crește pe măsură ce sistemul va fi adoptat și extins. Proiectul iStoma a fost lansat în 2012, iar iClinic în 2017, iar în 2024 cifra de afaceri înregistrată a fost de 650.000 EUR.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Integrarea dintre theMarketer cu iStoma și iClinic are ca obiectiv principal digitalizarea și eficientizarea comunicării dintre clinicile stomatologice și medicale și pacienții lor și acces la un sistem inteligent de marketing direct, prin email și SMS, care să le ajute să crească retenția, să automatizeze notificările importante și să personalizeze experiența fiecărui pacient, în funcție de istoricul său.
Astfel, clinicile stomatologice și medicale vor avea posibilitatea să le ofere o experiență de comunicare net superioară pacienților prin mecanismele de automatizare și personalizare puse la dispoziție de platforma theMarketer. De asemenea, va fi eliminată munca manuală de export și import a adreselor de email și a numerelor de telefon precum și dezabonarea/abonarea în funcție de acordul GDPR completat și modificat oricând de către pacient.
„Parteneriatul cu iStoma și iClinic confirmă necesitatea digitalizării comunicării, inclusiv în domeniul medical. Într-un context în care vorbim tot mai des despre medicină personalizată, este firesc ca și comunicarea cu pacientul să urmeze aceeași direcție; să fie mai relevantă, mai empatică, susținută de date și tehnologie. Ne bucurăm să putem pune know-how-ul și infrastructura noastră în slujba unor platforme care înțeleg cât de mult contează experiența pacientului, dincolo de actul medical în sine”, spune Rareș Bănescu – Fondator & Owner theMarketer.
„Integrarea dintre iStoma & iClinic și theMarketer marchează un pas important în digitalizarea clinicilor stomatologice. Prin această colaborare aducem împreună tehnologia de vârf și marketingul strategic. Într-o lume în care inovarea este cheia succesului, parteneriatele de acest tip sunt fundamentale pentru evoluția continuă a domeniului medical”, spune Ionuţ Botorogeanu, Fondator şi CEO iDava Solutions, compania locală care a dezvoltat iStoma și iClinic.
Prin această integrare, clinicile vor avea o comunicare mai bună cu pacienții lor la costuri mult mai mici datorită automatizărilor și personalizărilor existente în platforma theMarketer. Pentru pacienți, avantajele sunt date de faptul că vor primi informații relevante atât despre clinica la care s-au programat, despre medicii care îi vor trata, precum și recomandări înainte și după tratament, conducând la un mai mare succes al tratamentelor.
Așadar, avantajele integrării dintre theMarketer cu iStoma și iClinic vor fi multiple pentru segmentul B2B: automatizarea notificărilor de programare, reamintire sau feedback; creșterea loialității pacienților prin comunicări personalizate; creșterea veniturilor prin recomandarea serviciilor complementare și implementarea programelor de recomandări; reducerea absenteismului și optimizarea programului.
Iar integrarea aduce beneficii reale pentru pacienții clinicilor medicale și stomatologice: mesaje clare, primite la timp; experiență digitală modernă, adaptată nevoilor individuale; o comunicare constantă și o relație mai apropiată cu clinica, bazată pe încredere și asistență continuă.
Despre theMarketer
theMarketer este companie de tehnologie de marketing 100% românească, ce oferă o platformă inovatoare de email marketing și loyalty programs, care integrează soluții avansate pentru automatizarea comunicării, fidelizarea clienților și personalizarea interacțiunilor dintre branduri și consumatori. theMarketer este o soluție globală pentru business-uri de succes, ce are în prezent peste 2.000 de clienți activi. Compania a fost premiată internațional, iar recunoașterea de peste hotare confirmă impactul său asupra pieței globale, susținând companiile în creșterea conversiilor și construirea unor relații durabile cu clienții.
Despre iStoma și iClinic
iDava Solutions este o companie 100% românească înființată în 2012. Specializată în dezvoltarea de software personalizat, compania oferă soluții pentru gestionarea clinicilor stomatologice și medicale. iStoma & iClinic: software dedicat clinicilor stomatologice/medicale, de tip ERP+CRM care include funcționalități precum gestionarea dosarelor pacienților, trimiterea de SMS-uri, calcularea procentelor medicilor, emiterea bonurilor fiscale și a planurilor de tratament, gestiune, facturare etc.